Генеральний директор Jeep, Крістіан Меньє, нещодавно підтвердив в інтерв’ю Auto Express , що повністю електричний Jeep Wrangler дійсно готовий, навіть якщо він буде тільки для 2027 модельного року. Завдяки Wrangler EV Jeep буде прагнути розширити межі позашляхових можливостей за межі 10-бального рейтингу Jeep Trail. Генеральний директор особливо підкреслює, що електрифікація відкриє двері для Jeep, оскільки вона дозволяє більш гнучкі параметри конструкції.
Серед різноманітності гібридів 4xe і повністю електрифікованих моделей Avenger, Wagoneer і Recon покупці Jeep мають варіанти для електричної трансмісії, але за винятком концептуальних автомобілів, до цього підтвердження не було жодних конкретних ознак повністю електричного Jeep Wrangler. Зрозуміло, що гібридні Wrangler стали хітом для бренду: 38 відсотків усіх Wrangler, проданих у першому кварталі 2023 року, походять з лінійки 4xe.
Такі транспортні засоби, як Rivian R1T і Hummer EV, уже продемонстрували, що електрифікація може мати деякі вражаючі переваги, коли справа доходить до позашляхових характеристик. З чимось на кшталт квадромотора EV вам не потрібно турбуватися про складні диференціали, а між компонентами підвіски та трансмісією менше взаємодії.
Концепція Magneto 3.0, показана на заході Jeep Easter Safari у 2023 році, може дати нам уявлення про те, як буде реалізовано повністю електричний Wrangler, враховуючи, що він заснований на дводверному Wrangler Rubicon.
Замість установки з подвійним або чотирма двигунами Wrangler Magneto 3.0 використовував один спеціально розроблений двигун з осьовим потоком, який видає до 650 к.с. на всі чотири колеса. Він також мав два режими потужності та агресивне рекуперативне гальмування та спуск з пагорба — усе це намагалося зберегти схожість традиційного відчуття від водіння джипа на електричній платформі.
Незрозуміло, чи буде Jeep використовувати той самий вид двигуна з осьовим потоком, чи він буде робити щось більш звичайне, як рішення, які вибрали Fisker , Hummer і Rivian , пропускаючи складні механічні компоненти на користь простих електродвигунів.