Kia EV6




Kia EV6 трохи крупніше за універсал Ceed SW: довжина - 4680 мм (плюс 80 мм), ширина - 1880 мм (плюс ті ж 80 мм), а висота - 1550 мм (плюс 75 мм). Однак різниця в колісній базі куди солідніше: 2900 мм у електрички проти 2650 мм у Сіда. Завдяки цьому EV6 має куди більш просторий салон, а на другому ряду ще й рівну підлогу.
Електромобіль має два екрани по 12,3 дюйма для приладів і медіасистеми і проекційний екран з функцією доповненої реальності, яка накладає підказки навігатора прямо на дорогу. Під центральними дефлекторами вентиляції - блок гарячих сенсорних клавіш для управління мікрокліматом, музикою і навігатором, хоча до них додані і дві обертові рукоятки.




Збереглися у EV6 і класичні апаратні клавіші - на кермі, в блоці ліворуч від нього, а також на центральному тунелі, який відділений від передньої панелі. Оббивка за останньою модою виконана із застосуванням вторсировини - наприклад, використаних пластикових пляшок.
Безліч світлодіодних модулів, що включають в себе всі елементи передньої світлотехніки, злилися воєдино, а додаткової агресії цим похмурим очам надають брови у вигляді високих ребер на капоті.
Передній електромотор видає - 218 к.с., задній - 367 к.с., пікова віддача - 585 к.с. і 740 Нм: таких показників у моделей Kia ми ще не бачили! Додана електронна імітація блокування заднього диференціала, а на кермі з'явилася контрастна кнопка активації спорт-режиму. Час розгону до сотні - 3,5 с, максимальна швидкість обмежена на позначці 260 км / ч. Акумулятора ємністю 77,4 кВт ∙ год повинно вистачити на 400 км пробігу.




Електромобілі Kia EV6 будуть випускати тільки в Південній Кореї: там уже відкрито прийом замовлень, а продажі почнуться в липні. До Європи шістка добереться восени.