Поки ми йдемо до повністю електричного майбутнього, багато виробників електромобілів розумно зосередилися на найпопулярніших класах автомобілів. Зараз є багато компактних електричних позашляховиків, але що, якщо ви бажаєте щось більше підходяще для великої родини? Трирядні позашляховики середнього розміру – це найкращий вибір, але електричних варіантів явно небагато, і вони обмежені дорогими брендами класу люкс.

Kia EV9 GT 2025

Kia EV9 2024 року все змінить. Розміри EV9 дуже схожі на, здавалося б, неприступний позашляховик Telluride , хоча колісна база EV майже на вісім дюймів довша. У нас була можливість проїхатися на корейському EV9 із Сеула до східного узбережжя півострова й назад. Після цього першого досвіду використання сімейного електромобіля Kia ми очікуємо, що він буде таким же успішним, як і його бензиновий брат.

Три силові агрегати EV




Звичайно, технічні характеристики тут важливі, тому давайте приступимо до них. EV9 буде пропонуватися в трьох іпостасях. Стандартна батарея початкового рівня має ємність 76,1 кіловат-годин і, за оцінками Kia, забезпечує запас ходу 223 милі. Потужність єдиного заднього двигуна становить 215 кінських сил і крутний момент 258 фунт-фут. Це має розганяти EV9 до 60 миль/год приблизно за 8,0 секунди.

Моделі Long Range оснащуються акумулятором ємністю 99,8 кВт/год і пропонуються із заднім або повним приводом. Остання інформація свідчить про те, що задньопривідна модель великого радіусу дії забезпечуватиме таку ж потужність, як і версія зі стандартним акумулятором, але запас ходу збільшується до 300 миль. Додаткова вага більшої батареї уповільнює прискорення до 60 миль/год приблизно до 9,2 секунди, що є порівняно невеликим для сучасного електромобіля.




Ми їздили на Long Range з другим двигуном, який приводив у рух передні колеса. У поєднанні із заднім двигуном він видає 379 кінських сил і до 516 фунт-футів, хоча запас ходу падає приблизно до 270 миль. Він повинен розганятися до 60 миль на годину за набагато респектабельніші 5,0 секунди.

EV9 Початкові враження від водіння

Kia все ще завершує визначення того, чим північноамериканські моделі будуть відрізнятися від корейських, але це справедливе припущення, що ми отримаємо більш спортивні налаштування підвіски та дросельної заслінки. Враховуючи, що це сімейний позашляховик середнього розміру з трьома рядами, ми дійсно не бачимо потреби в іншому тюнінгу, оскільки керувати нашим K-spec EV9 було насолодою. Подача потужності в автономному режимі така ж миттєва, як і більшість інших електромобілів, і легко перевершить очікування більшості водіїв. На шосе якість їзди належно м’яка, але не плаває на хвилях. Керування однією педаллю доступне завдяки регулюванню лепестків на кермі, і EV9 легко плавно розгорнути до повної зупинки. Для більш швидкого уповільнення педаль гальма має знайоме відчуття та виконує свою роботу, але ви відчуєте значне переміщення ваги автомобіля вперед.

Kia EV9 2024 interior

Ця маса значно менш помітна на кількох ділянках звивистих гірських доріг завдяки розміщеній під підлогою батареї, завдяки якій EV9 має низький центр ваги. Він урівноважений і дуже керований, коли рухатися сильніше, ніж це розумно. Це вселяє впевненість, що ви зможете об’їхати несподівані перешкоди, коли ви просто подорожуєте. Нам цікаво, чим відрізнятиметься EV9 зі специфікаціями США, але як є, у нас немає жодних претензій щодо водіння. Молодець, Кіа.

Інтер’єр EV9




На відміну від привабливого кіберпанківського екстер’єру EV9 зі скошеними краями, інтер’єр м’якший і привабливіший. Горизонтальна панель приладів тягнеться від дверей до дверей і має те, що виглядає як єдиний надзвичайно широкий дисплей, який тягнеться від панелі приладів до екрана інформаційно-розважальної системи. Насправді є два 12,3-дюймові екрани, а також 5,0-дюймовий сенсорний екран для додаткового клімат-контролю.

Незважаючи на те, що спочатку здається нестачею фізичного розподільного пристрою, справді є деякі кнопки швидкого доступу, вбудовані в дерев’яну панель приладів. Вам потрібно серйозно натиснути ці вбудовані кнопки, але ви отримаєте підтвердження твердим тактильним натисканням назад. Нам також приємно, що трохи нижче є важелі для керування температурою та вентилятором, а між ними — роликовий регулятор гучності. Інформаційно-розважальна система тут і там демонструє повільну реакцію, але її легко використовувати завдяки численним, але добре організованим меню.




У салоні використано екологічно чисті матеріали, більшість поверхонь набули вигляду зернистої шкіри. Є багато привабливих елементів, і нам навіть подобаються глянцеві пластикові елементи обробки, але багато покриттів, які, як ми очікуємо, будуть добре підбитими, є помітно твердими. Як результат, вони не такі приємні на дотик.

Особливо нас вразив незграбний горб, схожий на фургон, який підтримує центр приладової панелі. Його твердий пластиковий кожух виглядає більш комфортним у спинці сидіння економ-класу авіалайнера, але ми раді, що є хоча б щось, що може перекрити рівну підлогу. Він повинен утримувати випадкові предмети від перекочування з боку пасажира під педалі, але ми вважаємо, що його можна було б створити так, щоб він краще поєднувався з рештою салону.

Передні сидіння міцно м’які, і через годину ми почали відчувати деякі тверді місця. Синтетична оббивка виглядає та відчувається такою ж недорогою, як те, що ви отримаєте в орендованому седані. Ми сподіваємось, що моделі для США матимуть інші опції та, можливо, текстильне покриття, подібне до деяких елементів внутрішньої обробки. Водійське сидіння має всі необхідні електроприводи регулювання, щоб зручно розташуватися, але нам довелося посунути сидіння вперед більше, ніж нам хотілося, тому що рульове колесо не повертається достатньо далеко назад.




Сидіння мають функцію відкидання з електроприводом для ніг, коли ви чекаєте, поки акумулятор заряджається. Є також унікальний сітчастий підголівник і невелика губа позаду нього, на яку можна повісити пальто. Плаваюча центральна консоль має кришку, що згортається, бездротовий зарядний пристрій посередині та великий контейнер для підлокітників. Під ним є глибокий піднос для великих предметів.

Капітанські крісла другого ряду за зовнішнім виглядом і зручністю схожі на передні крісла. На нашому зразку автомобіля вони мали обігрів, вентиляцію та дивно агресивну функцію масажу. Сидіння вібрує, а також розминає вашу спину та низ, але навіть у найнижчому положенні воно, як правило, караскає наші нутрощі. Сидіння ковзають вперед і назад досить різними способами, але, на жаль, ми не отримаємо функцію повороту на 180 градусів, якою насолоджуються інші ринки. Лава другого ряду доступна і збільшує місткість пасажирів з шести до семи.




Подвійні сидіння третього ряду мають достатній простір для голови, щоб розмістити дорослих, але пасажирам другого ряду доведеться висунутися вперед, щоб дати заднім сидячим достатньо місця для ніг. На щастя, у цій конфігурації достатньо місця для ніг для обох рядів. Позаду третього ряду вантажний відсік може вмістити до 20 кубічних футів, що майже дорівнює місткості Telluride. Коли обидва ряди складені, вантажний простір збільшується до 82 кубічних футів. Нам доведеться почекати пізніше, щоб отримати проміжне число, яке стосується зберігання третього ряду, поки другий рядок зайнятий.

EV9 Зарядка

Kia оснащує EV9 бортовим зарядним пристроєм потужністю 11 кВт, який є достатнім, щоб отримати максимальну віддачу від більшості 240-вольтових зарядних установок рівня 2 для домашніх і громадських місць. Можливість швидкої зарядки постійним струмом, з іншого боку, досягає 230 кіловат при підключенні до зарядного обладнання потужністю 350 кВт за допомогою роз’єму CCS. За словами Kia, стандартна батарея повинна поповнюватися від 10 до 80 відсотків лише за 20 хвилин, а для більшої батареї великого радіусу дії потрібно 24 хвилини. Наше попереднє тестування EV6 значною мірою підтвердило твердження Kia в минулому, тому ми не сумніваємося в їхніх оцінках.




Загалом Kia EV9 2024 року зміг перевершити наші, безперечно, високі очікування, засновані на загальній досконалості меншого EV6 . Хоча деякі матеріали інтер’єру дещо розчаровують, це не погіршує загальне враження.

Ціна не була оголошена, але ми були б шоковані, якби він був десь таким дорогим, як обмежена партія трирядних електричних позашляховиків, які вже існують: Rivian R1S , Mercedes-Benz EQS SUV і Tesla Model X. Це означає, що коли він з’явиться наприкінці цього року, прямих конкурентів у EV9 буде небагато, якщо вони взагалі будуть. Крім того, розробляється високоефективна модель GT, яка має ще більше вирізнити EV9.

Технічні характеристики 2024 Kia ​​EV9

Тип автомобіля: задній або передньо-задній двигун, задній або повний привід, 6- або 7-місцевий, 4-дверний універсал




ЦІНА ( C/D EST)
Базовий задній привід, 56 000 доларів США; Заднепривідний привід великої дальності, 63 000 доларів США; Базовий AWD, $68 000; GT-Line, $73 000

СИЛОВІ ТРАНСМІСІЇ
Задній двигун: постійний магніт змінного струму, 215 к.с., 258 фунт-фут Додатковий
передній двигун: постійний магніт змінного струму, 215 к.с., 258 фунт-фут
Комбінована потужність (з додатковим переднім двигуном): 379 к.с.
Комбінований крутний момент (з додатковим переднім) двигун): 442-516 фунт-фут
Акумуляторна батарея: літій-іонна з рідинним охолодженням, 76,1 або 99,8 кВт-год.
​​Бортовий зарядний пристрій: 11,0 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійним струмом: 230 кВт
Коробки передач, передній/задній: прямий привід

РОЗМІРИ
Колісна база: 122,0 дюйма
Довжина: 197,4 дюйма
Ширина: 77,9 дюйма
Висота: 69,1-70,1 дюйма
Об’єм вантажу, позаду F/M/R: 82/TBA/20 ft3
Споряджена вага ( C/D est): 5000-5800 фунтів




ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 5,0-9,2 с
1/4 милі: 13,8-16,5 с
Максимальна швидкість: 115 миль/год