Ощадливість - найважливіша риса його характеру. Він має натяки на спортивність, але не викликає захоплення, коли їздить на межі навіть у найспортивнішій формі GT. Він має красиві елементи дизайну, але не є неймовірно прекрасним. Він має адекватні пропозиції двигуна — до 201 кінської сили від 1,6-літрового рядного чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом — хоча це далеко не хот-род. Він пропонує багато технологій безпеки, але нічого інноваційного. Forte схожий на недорогу чашку кави з магазину, яка може бути кращою, але може бути й набагато гіршою. Forte анітрохи не шумний, як його двоюрідний брат Hyundai Elantra N, але він економний, досить потужний, прийнятно комфортний і, що найважливіше, справді вигідний.
Після підбадьорливого оновлення на 2022 рік Kia Forte є перенесеною моделлю на 2023 рік, але для видалення опції GT Technology Package. Пакет включав FCA Fusion — поєднання технологій допомоги водієві — і тепер це стандартне обладнання для моделей Forte GT, оснащених безкоштовною автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
Наш вибір — потужніша та спортивніша модель GT, яка відмовляється від стандартної безступінчатої автоматичної коробки передач Forte (CVT) замість семиступінчастої з подвійним зчепленням або шестиступінчастої механічної коробки передач. Ми вибрали б джойстик перемикання для його додаткової участі водія, хоча він коштує на 700 доларів дорожче, ніж DCT. Потрібне небагато додаткових аксесуарів, оскільки на додаток до чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 201 к.с., який забезпечує набагато швидше прискорення, Forte GT має безліч привабливих додаткових функцій, зокрема 18-дюймові колеса, спортивні сидіння, навколишнє внутрішнє освітлення та бездротова зарядна панель для смартфона.
Компактний седан Forte пропонує два варіанти двигунів: 2,0-літровий чотирициліндровий на 147 кінських сил і 1,6-літровий чотирициліндровий з турбонаддувом на 201 кінську силу. 2,0-літровий двигун здавався млявим, коли ми його тестували , і безступінчаста автоматична коробка передач (CVT) не допомогла. Двигуну без турбонаддува потрібно було 8,2 секунди, щоб розігнати Forte до 60 миль/год на нашому тестовому треку — помітно повільніше, ніж Mazda 3, яка розганялася за 7,0 секунди. Проте опціональний двигун із турбонаддувом потужністю 201 к.с. наближає Forte до продуктивності Volkswagen Golf GTI та Civic Si. На нашому випробувальному треку тестовий автомобіль GT із механічною коробкою передач розігнався до 60 миль/год за 6,7 секунди, трохи поступаючись цим двом пам’ятним виконавцям. Forte пропонує комфортну та стабільну їзду, але його керованість не така захоплююча, як можна було б припустити його зовнішній стиль, натхненний Stinger, навіть у більш спортивній моделі GT. Насправді, під час нещодавнього порівняльного тесту Forte з Civic Si та Jetta GLI ми виявили, що на Forte працювали більше, щоб не відставати від решти зграї.
Kia Forte, особливо ті, що оснащені менш потужним двигуном і автоматичною коробкою передач, змусять водіїв проїжджати повз автозаправні станції з рейтингом EPA на шосе 41 миль на галон, у місті 30 миль на галон і змішаним показником економії палива 34 милі на галон. Якщо ви виберете GT з турбонаддувом і механічною коробкою передач, змішана витрата палива знизиться до 26 миль на галлон. Під час тестування інструкції по експлуатації Forte GT 2020 року ми спостерігали 27 миль на галон (трохи краще, ніж рейтинг EPA) і 37 миль на галон під час нашого 200-мильного тесту на економію палива на шосе, який є частиною нашого комплексного режиму тестування .
Інтер'єр цього автомобіля вразив нас мінімалістичним дизайном і високоякісними матеріалами. Заднє сидіння досить просторе, щоб комфортно розмістилися двоє дорослих, і тривалі поїздки на Forte можна здійснити без нарікань. Базова модель пропонує всі основні зручності, але все стає приємнішим, коли ви працюєте з різними моделями. Двозонний автоматичний клімат-контроль є опціональним, як, наприклад, підігрів і вентиляція передніх сидінь. З піднятими всіма сидіннями Forte вміщує сім ручних сумок, на одну більше, ніж у обох його ключових конкурентів, Toyota Corolla та Honda Civic .
Forte 2022 року — крадіжка, враховуючи доступні технології. 8,0-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з Bluetooth і бездротовим зв’язком Apple CarPlay і Android Auto є стандартним, але варіанти GT-Line і GT оснащені більшим 10,3-дюймовим дисплеєм із вбудованою навігацією та супутниковим радіо SiriusXM. Усі моделі оснащені додатковим 4,2-дюймовим кольоровим дисплеєм між датчиками, а в якості опції є панель для бездротової зарядки смартфона.
ТИП АВТОМОБІЛЯ: передньомоторний, передньопривідний, 5-місцевий, 4-дверний седан
ЦІНА ЗА ТЕСТУВАННЯМ: 23 180 доларів США (базова ціна: 22 885 доларів США)
ТИП ДВИГУНА: DOHC 16-клапанний рядний-4, алюмінієвий блок і головка, порт уприскування палива
Робочий об’єм: 122 куб. дюймів, 1999 куб.см
Потужність: 147 к.с. при 6200 об/хв
Крутний момент: 132 фунт-фут при 4500 об/хв
ТРАНСМІСІЯ: безступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
ШАСІ:
Підвіска (передня/задня): стійки/торсіонна балка
Гальма (передня/права): 11,0-дюймові вентильовані дискові/10,3-дюймові дискові
шини: Kumho Majesty Solus, 225/45R-17 91W M+S
РОЗМІРИ:
Колісна база: 106,3 дюйма
Довжина: 182,7 дюйма
Ширина: 70,9 дюйма
Висота: 56,5 дюйма
Пасажирський об’єм: 96 кубічних футів
Об’єм вантажу: 15 кубічних футів
Споряджена маса: 2897 фунтів