Нудна машина – це не обов’язково погана машина. Kia Niro EV може викликати один - два позіхання, коли ви керуєте ним, але він також чудово вміє виконувати свою мету, яка полягає в тому, щоб забезпечити 253 милі запасу ходу за рейтингом EPA за доступною ціною. (Під час нашого тесту на шосе зі швидкістю 75 миль/год він трохи не дотягнув до цієї цифри на 210 милях.) Точний ступінь доступності ще належить з’ясувати, оскільки Kia намагається встановити ціну на Niro після новин про перемогу. не матиме права на федеральний податковий кредит , оскільки виробництво акумулятора та остаточне складання відбуваються в Кореї.

Kia Niro EV 2023

Побудований на архітектурі бренду K3, яка також лежить в основі Hyundai Elantra , Niro — це красивий дизайн із двома коробками, який би вписався в ландшафт невеликих кросоверів, якби не його авангардна D-стійка, яка доступна в контрастних кольорах і нагадує фірмову бічну лезо Audi R8. (Kia називає екстравертну D-стійку Niro aero blade, тому бренд не зовсім заохочує до конотацій R8.) За розміром Niro EV приблизно на п’ять дюймів довший за Chevrolet Bolt EUV і більш ніж на шість дюймів коротший за Volkswagen ID . .4 , два електромобілі, які Kia визначає як конкурентів. Враховуючи цих двох як конкурентів, ми припускаємо, що вартість Niro EV стартуватиме приблизно від 33 000 доларів США за базовий рівень комплектації Wind і досягатиме 40 000 доларів США за завантажену версію Wave.



Обидві версії мають однаковий електродвигун потужністю 201 к.с., який повертає передні колеса. Прискоренню не вистачає приголомшливого удару, характерного для багатьох електромобілів, оскільки Kia налаштувала акселератор так, щоб він поступово надавав потужність, а не вдаряв вас своїми 188 фунт-футами крутного моменту прямо з лінії. У режимі Eco права педаль працює так, ніби не знає, що ви натискаєте на неї. Перемикання на звичайний режим ближче до того, що ви могли б очікувати від типового режиму Eco, а режим Sport відчуває, яким має бути звичайний. Час розгону до 30 миль на годину становить 2,9 секунди. Незалежно від режиму, передні шини не розіб'ються, коли автомобіль прискорюється з місця, що з легкістю робив би старий Niro EV. Після 30 миль/год двигун починає подавати повну потужність на дорогу. У наших руках він розганявся до 60 миль/год за 6,7 секунди, а через чверть – за 15,2 секунди на швидкості 94 милі/год. Обидва заходивипередив Bolt EUV на десяту частку секунди.



Перемикання режимів водіння з Eco на Sport також додає тяги до кермового зусилля. Режими Normal і Eco створюють найприродніші відчуття від керування, а Niro точно врізає повороти, хоча й без сильного зчеплення завдяки всесезонній гумі з низьким опором коченню. Ми виміряли 0,84 г на підкладці. Натискання на педаль гальма поєднує рекуперативне гальмування та фрикційні гальма природним і прогресивним способом, якого не вистачає багатьом електромобілям. Вдарте їх сильно зі швидкості 70 миль/год, і він зупиниться через 182 фути. Пелюстки на задній частині керма призначені не для вибору передач (є лише одна передача), а для регулювання регенерації, коли ви знімаєте акселератор. Можливе водіння однією педаллю, і утримування лівого весла призведе до зупинки Niro навіть у менш агресивних режимах регенерації.



У той час як регенерація надсилатиме деякі електрони назад до батареї, зрештою вам доведеться підключити Niro EV. Дивно, але Kia не включає 120-вольтовий шнур і очікує, що клієнти будуть покладатися на підключення рівня 2 або стандартну функцію швидкої зарядки постійного струму. На відміну від дорожчого EV6 , Niro не має 800-вольтової архітектури, яка забезпечує швидку зарядку. Підключіть його до швидкого зарядного пристрою постійного струму, і Kia обіцяє, що ви можете зарядити акумулятор від 10 до 80 відсотків приблизно за 45 хвилин із максимальною швидкістю заряджання лише 85 кВт. EV6 може заряджати від 10 до 80 відсотківвсього за 18 хвилин. Для порівняння, під час нашого тестування Bolt EUV, один із найповільніших електромобілів на ринку, зарядився від 10 до 90 відсотків за 84 хвилини. Kia пропонує 500 кВт/год безкоштовної зарядки через Electrify America, що забезпечує майже 2000 миль.

Kia Niro EV

Поки ви чекаєте, поки акумулятор зарядиться, сядьте в просторий салон і зверніть увагу на оздоблення стелі, виготовлене з перероблених шпалер. Дякую, Греммі Мілдред. Тканина на сидіннях частково виконана з евкаліпта, що сподобається коалам. Велика цифрова панель перед водієм пропонує три різні вигляди датчиків, які поєднуються з режимами водіння. Проста у використанні інформаційно-розважальна система Kia розташована спереду по центру. На мить ми подумали, що ручки гучності немає, а потім натиснули кнопку, яка перетворює HVAC на радіо. Раптом ручка температури перетворилася на ручку гучності, а потім знову. Пасажири на задньому сидінні не мають так багато іграшок, щоб грати, але вони мають чудовий простір для голови та місця для ніг дорослого класу.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *