Kia, той самий автовиробник, який продає малолітражки Rio потужністю 120 к.с. і кросовер Soul , який колись продавали хом’яки, має надзвичайно хороший спортивний седан, який не отримує належної поваги чи продажів, на які він заслуговує. Stinger — це чотиридверний хетчбек із задніми шинами — задній привід є стандартним — і повним приводом як опція. Stinger схожий на BMW 4-ї серії Gran Coupeале з початковою ціною доступного спортивного компактного автомобіля.
Базовим двигуном є потужний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 300 кінських сил. Доступний твін-турбо V-6 потужністю 368 к.с. є кращим методом жала, і ця комбінація стала першою Kia, яка розігналася до 60 миль/год менш ніж за 5,0 секунд. Це гарний автомобіль із напрочуд зручною їздою, чітким стилем і преміальним інтер’єром. Зважаючи на все це, навколо Stinger має бути більше шуму, але для цього вже надто пізно. Kia оголосила, що 2023 рік стане останнім роком для її потужного спортивного седана, а потужні електромобілі, такі як EV6 GT, візьмуть участь у вогні.
Kia Stinger святкує свій п’ятий оберт навколо Сонця зі спрощеною лінійкою та двома спеціальними моделями на 2023 рік. Kia також оголосила, що 2023 рік стане останнім роком виробництва її спортивного седана. Минулорічні GT-Line, GT1 і GT2 доступні лише до GT-Line і GT2. Kia також пропонує спеціальну версію пакетів Apex і Grand Tourer. Apex, доступний виключно для Stinger GT-Line, стає темним із гальмами Brembo, чорними наконечниками вихлопу, крилами та дзеркалами. Grand Tourer, доступний ексклюзивно для Stinger GT2, також додає чорні наконечники вихлопної системи, крила та дзеркала, але отримує спеціалізацію для інтер’єру з чорними замшевими вставками на сидіннях, замшевою обробкою панелі приладів і спортивними червоними швами для сидінь і панелі приладів. На честь останнього року Stinger, Tribute Edition, обмежена 1000 одиницями по всьому світу, має покриття Ascot Green із додатковим матовим сірим відтінком Moonscape. Також додано чорні деталі та гальмівні супорти Brembo. Спеціальні бейджики ідентифікують, хто з 1000 клієнтів спеціального випуску їздить.
Правильний спосіб замовити Stinger - це бадьорий 368-сильний твін-турбо V-6. Єдиний спосіб отримати цю силову установку – замовити GT2. За додаткову плату ви можете додати повний привід, але це замінить задньопривідні літні шини Stinger Michelin Pilot Sport на всі сезони. Повний привід також знижує максимальну швидкість з 167 миль/год до 149 миль/год. Звичайно, ви можете опинитися у в’язниці на будь-якій із цих швидкостей, але якщо ви захочете включити Stinger у трек-день на трасі з дуже довгою прямою, додаткові 18 миль/год можуть стати в нагоді.
Stinger доступний з двома різними двигунами з турбонаддувом, 300-сильним 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, а також 3,3-літровим V-6 з подвійним турбонаддувом на 368 к.с. V-6 забезпечує блискучу продуктивність, яка змушує наших ентузіастів перекачувати кров. Обидва двигуни поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка, як показує наш досвід, забезпечує швидке перемикання передач на червоній лінії та ненав’язливу, коли її залишають перемикати самі. Однак ми б хотіли, щоб пелюсткові перемикачі чіткіше реагували на дії водія. Тим не менш, для водіїв, які цілеспрямовано прагнуть до прямолінійної швидкості, Stinger GT з двигуном V-6 не розчарує.
Повнопривідний Stinger GT2 освоїв швидкість прямолінійного руху; під час нашого тестування на треку він розганявся до 60 миль/год за 4,6 секунди. Він добре себе почуває під час нормальної їзди, але коли його довести до межі, він не може цілком зрівнятися зі спокоєм своїх більш усталених конкурентів. Подібним чином ми помітили деякі протести задньої підвіски — тривожний бічний крок під час різких поворотів на вибоїстій дорозі — у той час як деяке кивання вперед і назад супроводжувало наші повні прискорення та гальмування. GT2 оснащений потужними гальмами Brembo, які забезпечували швидкі зупинки будь-якими показниками та добре вписувалися в цей клас високопродуктивних седанів. Без Brembos і катання на всесезонних шинах з меншою чіпкістю Stinger менш вражаючий.
Задньопривідний чотирициліндровий Stinger має найвищу оцінку економії палива, з оцінками EPA 22 милі на галон у місті та 32 на шосе. Ця ефективність трохи падає, якщо додається повний привід, до 21 і 29 миль на галлон відповідно до оцінок EPA. Природно, більш потужний двигун V-6 менш ефективний при 18 милях на галон у місті та 25 милях на галон на шосе, особливо з повним приводом, що знижує його оцінки до 17 і 24 миль на галон. Хоча ми не тестували новий 2,5-літровий турбо-чотири двигун на нашому маршруті зі швидкістю 75 миль на годину, який є частиною нашого комплексного режиму тестування , повнопривідна модель V-6, яку ми оцінювали, показала 26 миль на галлон у цьому тесті.
Інтер'єр Stinger добре спроектований і привабливий, але він не може зрівнятися з Audi A4 або BMW 3-серії за якістю матеріалів або конструкції. Потім знову Kiaкоштує значно менше, ніж ті два німецькі седани. Тим не менш, Stinger пропонує значно зручніше заднє сидіння, ніж багато інших автомобілів цього цінового класу, і його перевага в просторі здається більшою, ніж можна було б припустити за його цифрами. Незважаючи на те, що в салоні Stinger немає явних помилок і упущень, загальний ефект менш відшліфований, ніж зусилля, які ми отримали від відомих брендів класу люкс. Заявлений об’єм багажника Stinger передбачає, що він має найбільший вантажний простір у цьому комплекті, але він лише з невеликим відривом перевершив своїх конкурентів у наших реальних вантажних тестах. З його широким отвором хетчбека та довгою колісною базою ми сподівалися, що Stinger буде ще кращим за цими вимірюваннями. Його центральна консоль розташована на більшій для автомобіля стороні,
Інформаційно-розважальна система Kia, яка називається UVO, успішно використовується в Stinger і складається з 8,0- або 10,3-дюймового сенсорного екрана з корисними фізичними кнопками. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, як і стереосистема з дев’ятьма динаміками. Аудіофіли можуть перейти на стереосистему Harman/Kardon із 15 динаміками, а Kia також пропонує безліч інших технічних оновлень, таких як бездротова зарядна панель для смартфона та навігаційна панель у приладовій панелі.
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний хетчбек
ЦІНА
Базова/як перевірено: $54 535/$55 185
Опції: Hichroma Red paint, $495; килимки на підлозі, 155 дол
ДВИГУН
DOHC 24-клапанний V-6 з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива Робочий об’єм
: 204 дюймів 3 , 3342 см 3
Потужність: 368 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 376 фунт-фут при 1300 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 13,8-дюймовий вентильований диск/13,4-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Primacy Tour A/S
F: 225/40R-19 93W M+S
R: 255/ 35R-19 96W M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 114,4 дюйма
Довжина: 190,2 дюйма
Ширина: 73,6 дюйма
Висота: 55,1 дюйма
Пасажирський об’єм: 96 футів 3
Об’єм вантажу: 23 фути 3
Споряджена вага: 4179 фунтів