Бізнес Apple Wallet отримав величезний поштовх після запуску свого « високоприбуткового APY » (4,15%) продукту заощаджень із « без комісій, мінімальних депозитів і мінімального балансу » (без фінансових порад). Однак, на думку деяких його клієнтів, гігант із Купертіно також повинен був розкрити подібну відсутність обслуговування клієнтів, підтримки та швидкості транзакцій.
The Wall Street Journal ( WSJ ) задокументував досвід користувача Apple Savings Натана Текера, який стверджує, що для переказу 17 000 доларів США з цього рахунку на інший знадобилося більше 14 днів. Подібним чином інший клієнт, Кевін Сміт, стверджує, що послуга « не готова до прайм-тайму », оскільки вона « триматиме ваші гроші заручниками перевірок безпеки », як-от той, який перешкодив його власному переказу 10 000 доларів США.
У зв’язку з цим WSJ зазначає, що транзакції , пов’язані з такими відносно великими сумами грошей, справді можуть бути предметом посиленої перевірки з метою боротьби з відмиванням грошей (AML), тим самим, можливо, також впливаючи на ймовірність їх затримки.
Fintech-партнер Apple Savings Goldman Sachs також відповів на скарги власників вкладів, наполягаючи на тому, що ті, хто відчуває таку затримку переказу, знаходяться в меншості. Тим не менш, деякі клієнти, як повідомляється, також критикували підтримку клієнтів постачальника послуг з точки зору її якості та послідовності.