Підрозділ GMC General Motorsнайбільше відомий своїми комерційними автомобілями та робочими вантажівками, але Yukon 2023 року є одним із найзручніших і найрозкішніших легкових автомобілів в історії бренду. Цей великий сімейний позашляховик пропонує просторе розміщення в трьох рядах сидінь і навіть пропонується з подовженою колісною базою — Yukon XL — що відкриває ще більше простору для вантажу. Більшість моделей оснащено двигуном V-8 — 5,3- або 6,2-літровим, але також доступний турбодизельний 3,0-літровий рядний шестициліндр — новинка в цьому сегменті.
Буксирувальна здатність і прискорення високі з будь-яким із доступних двигунів, але V-8s не особливо економічні. Базова комплектація SLE навряд чи є спартанською, оскільки в стандартній комплектації пропонується безліч зручних і технологічних функцій, але висококласна комплектація Denali пропонує розкішні речі, щоб конкурувати з учасниками преміум-класу, такими як Cadillac Escalade і Lincoln Navigator . Найбільший конкурент Yukon, однак, походить від сестринського бренду Chevrolet у формі позашляховиків Tahoe та Suburban , обидва з яких механічно ідентичні та пропонують подібне обладнання за трохи менші гроші.
Нова найкраща комплектація Denali Ultimate приєднується до модельного ряду Yukon на 2023 рік і має вишуканішу шкіряну оббивку Alpine Umber, передні сидіння з електрорегулюванням у 16 напрямках з масажем, оздоблення деревом із відкритими порами та стереосистему Bose із 18 динаміками, серед інших особливостей. . Denali Ultimate має затемнену хромовану окантовку на решітці радіатора та інших зовнішніх панелях і катається на унікальних 22-дюймових колесах. Режим водіння по шосе Super Cruise від GM доступний як опція.
Незважаючи на те, що грубий AT4 — з його незручним зовнішнім виглядом і позашляховим обладнанням — і розкішний Denali — із зшитим вручну шкіряним салоном — здаються найбільш переконливими, насправді варто зупинитися на добре обладнаному та багато іншого. доступний SLT. Ця модель середнього класу оснащена функціями, які шукають більшість покупців, включаючи шкіряну оббивку, передні сидіння з підігрівом і охолодженням, 20-дюймові колеса, двері з електроприводом і функції допомоги водієві.
Подібно до Yukon останнього покоління , пропонуються два двигуни V-8: 5,3-літровий потужністю 355 к.с. і об’ємом 6,2 л потужністю 420 к.с. На додаток до цих бензинових двигунів GMC також пропонує 3,0-літровий турбо-дизельний рядний шестициліндровий двигун, який створює колосальний крутний момент 460 фунт-фут і є вибором для покупців, які мають намір буксирувати важкі речі. Усі моделі оснащені 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка керується кнопками на приладовій панелі, і пропонують задній або повний привід.
Орієнтована на бездоріжжя модель AT4 також доступна та має двошвидкісну роздавальну коробку, 20-дюймові колеса з шинами для бездоріжжя, опорні пластини днища та додаткову пневматичну підвіску, здатну запропонувати до двох дюймів дорожній просвіт . Коли ми тестували завантажену модель Denaliз 6,2-літровим V-8 ми зафіксували 6,0-секундний час від нуля до 60 миль на годину та відзначили значно покращені характеристики гальмування порівняно з моделлю останнього покоління.
Yukon не особливо економічний, але в місті він працює трохи краще, ніж модель останнього покоління. Yukons, оснащені меншим 5,3-літровим V-8, є найефективнішими моделями з бензиновим двигуном і отримали оцінки 16 миль на галон у місті, 20 миль на галон на шосе та 18 миль на галон разом. Турбо-дизельний двигун передбачувано більш ефективний, заробляючи рейтинги до 21 миль на галон у місті та 27 миль на галон на шосе. На нашому тестовому маршруті на шосе зі швидкістю 75 миль/год наш тестовий автомобіль Denali показав 20 миль на галлон.
Доступний у різноманітних варіантах — від базової специфікації SLE до розкішного Denali Ultimate — Yukon і Yukon XL з довгою колісною базою обіцяють вмістити до восьми пасажирів, хоча замовлення популярних капітанських крісел другого ряду зменшить загальну кількість місць до семи. Моделі Denali пропонують унікальний дизайн інтер’єру з панеллю приладів, оздобленою деревом, і шкіряною оббивкою ручної роботи. Нова центральна консоль з електроприводом доступна в моделях SLT і AT4 (стандартна для Denali) і дозволяє водієві переміщати центральну консоль вперед і назад по 10-дюймовій доріжці, щоб звільнити місце для громіздкого вантажу першого ряду, наприклад гаманець або рюкзак і ховайте інші менші предмети подалі від очей у прихованих кубиках.
Вантажний об’єм щедрий, особливо у більшій моделі XL, яка пропонує колосальні 145 кубічних футів максимального простору для вантажу.з усіма його сидіннями. Це більше, ніж у його міського суперника, Ford Expedition Max (який має 122 кубічних футів позаду переднього ряду сидінь). За сидіннями третього ряду Yukon стандартної довжини забезпечив достатньо місця для шести ручної поклажі. Коли третій і другий ряди складені, ми вміщаємо 35.
Усі моделі Yukon оснащені великим інформаційно-розважальним дисплеєм із найновішим інформаційно-розважальним інтерфейсом GMC, і ми виявили, що цією системою легко користуватися. Моделі SLE, SLT і AT4 оснащені дисплеєм, який стоїть високо в центрі панелі приладів, але дисплей Denali оточений яскравим хромом і вбудований у панель приладів для більш вишуканого вигляду. Інтеграція Apple CarPlay/Android Auto і точка доступу Wi-Fi є стандартним обладнанням; навігація та аудіосистема Bose є додатковими функціями.