Щоб нагодувати ринок великих позашляховиків великою потужністю, Nissan оснащує кожну армаду двигуном V-8 потужністю 400 кінських сил. Це дає навіть базовій моделі достатню швидкість, і вона має вражаючу буксирну здатність 8500 фунтів. Armada, яка пропонується із заднім або повним приводом, — це трирядна баржа розваг і шику. У верхній частині комплектації Armada стьобані шкіряні сидіння з підігрівом, екрани дисплея на підголівниках і дерев’яні елементи обробки з відкритими порами надають цьому Nissan трохи енергії Bentley.
Нещодавні оновлення подарували Armada більше потужності та оновлений стиль, але не можна уникнути того факту, що велика потужність вимагає рішень на галон. Незважаючи на те, що це не найкращий у групі позашляховиків mondo порівняно з Chevy Tahoe , Jeep Wagoneer або Ford Expedition, стиль і потужний двигун Armada роблять його вражаюче чарівним.
Після серйозного оновлення Armada у 2021 році позашляховик Nissan 2023 року незначний. Nissan додає Amazon Alexa до Armada SV, SL і Platinum. Дистанційний запуск, світлодіодні протитуманні фари та дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням додано до стандартного обладнання Armada SV. Armada SL 2023 року додає кермо з підігрівом до стандартної комплектації розкоші.
Ми вважаємо, що оздоблення SL є найкращим за ціною. На додаток до всіх бажаних стандартних функцій, які він успадковує від базової моделі SV, він оснащений аудіосистемою Bose з 13 динаміками, 20-дюймовими дисками, шкіряним салоном, дверима підйому з електроприводом, підігрівом керма та люком у даху. SL також розблоковує додаткові крісла капітана другого ряду, які ми б додали.
Потужний 5,6-літровий V-8 з цивілізованою семиступінчастою автоматичною коробкою передач — єдиний силовий агрегат Armada. Двигун, який отримав 10 кінських сил і 19 фунт-фут крутного моменту в 2021 році, створює 400 кінських сил і 413 фунт-фут крутного моменту на паливі преміум-класу. Він поєднується із заднім або повним приводом. Ми не випробовували Armada з оновленим двигуном V-8 на треку, але ми їхали й оцінили його легку тягу. Незважаючи на великі розміри, Armada їздила напрочуд добре завдяки своїй повністю незалежній підвісці, але її керованість не збігається з керованістю більш спритних Chevrolet Tahoe та GMC Yukon. Наш тестовий автомобіль мав плавну та тиху їзду, навіть незважаючи на те, що він котився на 22-дюймових колесах (18-дюймові є стандартними).
Максимальна вантажопідйомність Nissan Armada 2023 року становить 8500 фунтів. Це стосується як задньопривідних, так і повнопривідних моделей. Це не так багато, як Jeep Wagoneer, але він перевершує таких конкурентів, як Chevy Suburban і Tahoe.
Усі Armada оснащені одним і тим же двигуном V-8 і автоматичною коробкою передач, завдяки чому Nissan менш економічний, ніж більшість його конкурентів. EPA оцінює, що версія із заднім приводом буде витрачати 14 миль на галон у місті та 19 на шосе. Додавання приводу на чотири колеса в суміш зменшує обидва числа на 1 миль на галлон. Щойно ми зможемо запустити його на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого розширеного режиму тестування , ми зможемо оцінити його реальні милі на галлон.
М'який і просторий салон доповнює стильну зовнішню оболонку Armada. Його кабіна добре ізольована від зовнішнього шуму, а більшість матеріалів привабливі та м’які. Armada має три ряди сидінь і може вмістити до восьми пасажирів, але місткість падає до семи з додатковими капітанськими кріслами другого ряду. Вони легко та швидко складаються за допомогою ручки, яка пружинить сидіння вперед; однак скидання сидіння має виконуватися вручну.
Третій ряд із електроприводом складання (стандарт для SL і вище) можна піднімати та опускати за допомогою кнопок у вантажному відділенні або на підлокітниках третього ряду, але равлики рухаються швидше. Порівняно з новими конкурентами, Armada виглядає так само привабливо, якщо не привабливіше, але простір для ніг у третьому ряду не такий щедрий. Топова модель Platinum має стьобані поверхні сидінь та імітацію дерев’яної обробки з відкритими порами.
Кожен Armada оснащений великим 12,3-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи з поворотними регуляторами гучності та налаштування. Пристрій виходить із верхньої частини центральної панелі та оснащений вбудованою навігацією, супутниковим радіо SiriusXM (потрібна підписка), стандартним Android Auto та бездротовим Apple CarPlay, а також бездротовою зарядкою смартфона. Модель SL середнього рівня оснащена аудіосистемою Bose із 13 динаміками, а топова комплектація Platinum оснащена розважальною системою для задніх сидінь із двома 8,0-дюймовими екранами.