Q2, якому вже чотири роки, бере початок у ранній епосі дизайну Audi, епосі, відзначеній точеними лініями та гострими складками. У спробі оновити зовнішній вигляд Q2, є нова решітка радіатора, щоб привести його у відповідність до інших моделей Q. Крім цього, більше нічого не змінилося. Але Q2 виглядає добре для компактного кросовера, транспортних засобів, які занадто часто мають пропорції картоплі. Щоб створити певну індивідуальність, покупці можуть пофарбувати товсті С-стійки в контрастний колір або додати наклейки. Автомобіль, яким ми керували, мав мотив із вуглецевого волокна на своїх C-стійках, що здалеку робить їх схожими на продовження бічних вікон.
Всередині компонування імітує незграбну тему сучасних Audi, хоча кермо та круглі вентиляційні отвори виглядають трохи застарілими порівняно з іншими автомобілями в лінійці. Матове покриття панелі приладів прийнятно, але дверні панелі виконані з твердого пластику. І хоча якість збірки чудова, ми б хотіли, щоб Audi пропонувала більше матеріалів преміум-класу всередині Q2, особливо тому, що цей автомобіль конкурує з декількома сестринськими моделями інших брендів VW. Audi має відрізняти якість салону від якості своїх братів і сестер.
Як і очікується в цьому сегменті, сидіння Q2 підвищене, а водій і пасажир на передньому сидінні мають достатньо місця. Тут небагато місця для ніг, але заднє сидіння є зручним для сім’ї — ідеально підходить для дітей і підходить для дорослих під час коротких поїздок. Вантажний простір легко доступний і напрочуд великий, враховуючи розміри автомобіля.
Європейські клієнти стикаються з вибором між дизельними та бензиновими двигунами потужністю від 114 кінських сил до 296 кінських сил SQ2. Ми їздили на другій за потужністю бензиновій моделі — 2,0-літровому рядному чотирициліндровому двигуні з турбонаддувом, потужністю 188 кінських сил. Двигун пов’язаний із семиступінчастою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням, яка приводить у рух усі чотири колеса.
Агрегат потужністю 188 к. с. рухає Q2 із значною потужністю. Audi стверджує, що спринт до 62 миль/год займає всього 6,5 секунди, а максимальна швидкість становить 142 милі/год. Цей двигун чудово реагує, практично не має турбо-затримки, і він видає плавні звуки, а не стогони чи дзижчання. Коробка подвійного зчеплення справляється зі своїми завданнями на відмінно. Ми найбільше шкодуємо про те, що Audi відмовилася від механічної коробки передач у моделях з більшою потужністю, що змушує нас задуматися, чи може дизель із потужністю 148 к.с. hp (тільки автоматичний) SQ2.
Наш тест-драйв проходив наприкінці зими, на нашому Q2 все ще були зимові шини, а гума Michelin Alpin 5 висловлювала свою присутність легким свистом. Але в іншому випадку Q2 показав себе добре. Ми вважали, що найбільш гармонійно це відчувається в режимі Comfort, який не є м’яким, але забезпечує дуже хороший компроміс щодо керованості. Рульове керування надзвичайно пряме на низьких швидкостях, але воно м’якше та не відчуває нервозності на швидкості автобану.
Коли Q2 демонструє незначну недостатню керованість і зберігає чудовий контроль на нерівних і нерівних поверхнях. Гальма вражаюче гострі та сильні. Компроміс високого положення сидіння Q2 і високого центру ваги невеликий: цей кросовер виглядає як трохи вищий A3 .
Підтяжка обличчя відбудеться або пізніше цього року, або на початку 2021 року, але не те, що ми побачимо це на наших берегах. Тим не менш, ми вважаємо, що Q2 буде цікавим вибором для міських жителів, які хочуть невеликий автомобіль преміум-класу, але не Mercedes-Benz GLA250. Q2 заслуговує на шанс досягти успіху в Америці. На даний момент він залишиться в Європі, де продовжить конкурувати з трохи більшим BMW X1 і аналогічним за розміром GLA .