Американський будівельник Servo Yachts об’єднався з британською студією Shuttleworth Design , щоб створити серію проектів катамаранів із технологією підвіски для боротьби з морською хворобою.
50-метровий Martini 7.0, виготовлений із вуглецевого волокна з пінопластовими сердечниками, є останньою моделлю, розробленою дуетом.
Чотири шарнірних механізми знаходяться в кожному куті підвісної надбудови, піднімаючись на 3,5 метра, коли судно рухається, і обмежують заколисування під час руху. Говорячи про Martini 7.0, засновник Servo Yachts Девід Холлс сказав: «Я вважаю, що ми знайшли спосіб позбутися від морської хвороби та значно покращити досвід плавання, щоб кожен міг насолоджуватися подорожами океаном».
Надбудова охоплює всю ширину двох корпусів, в яких розміщені головні двигуни та бортові системи концепту.
Верхня палуба площею 430 кв.м. містить основну соціальну зону концепції з спа-басейном у передній частині, оточеним сонячними майданчиками поруч із обідньою зоною на відкритому повітрі на відкритій кормовій палубі.
На головній палубі можна розмістити до десяти гостей, включаючи каюту господаря повної ширини з власним офісом і тренажерним залом, а також чотири гостьові каюти з ванною кімнатою, розташовані на кормі. Житло для екіпажу розташоване на нижній палубі, де також є камбуз, водолазний склад і гараж, достатньо великий для 6,5-метрового тендера.
Менша 45-метрова модель Martini 7.0 виготовлена з вуглецевого композиту, має два корпуси, з’єднані з надбудовою за допомогою електропневматичної системи підвіски. Висоту судна можна регулювати до 4,5 метрів, усуваючи крен, крен і підйом хвиль.
Говорячи про Martini 6.0, керуючий директор Shuttleworth Design Оріон Шаттлворт сказав: «Судно може рухатися на швидкості через океанську хвилю, практично не рухаючись на підвішеній палубі, де розташовані екіпаж і гості».