У нього справжні крила та хвіст, які імітують орлині, і навіть пір’я з індивідуальним керуванням.
Старший менеджер Airbus Мартін Астон каже, що це було розроблено таким чином, тому що «природа має одні з найкращих уроків, які ми можемо вивчити». За словами Airbus, завдяки з’єднанню крила з фюзеляжем літак здатний імітувати витончену та аеродинамічну арку орла чи сокола.
Звернувшись до Instagram, щоб представити неймовірну концепцію, Airbus описує жорстокий дизайн як майбутнє технологій.
«Вас пробачать, якщо ви подумаєте, що Хижий птах — це останній винахід коміксів», — йдеться в повідомленні.
Європейська аерокосмічна компанія каже, що це гібридно-електричний турбогвинтовий літак.
Airbus також розробив його з силовою установкою, щоб зменшити спалювання палива до 50 відсотків.
«Одним із пріоритетів для всієї галузі є те, як зробити авіацію більш стійкою — зробити польоти чистішими, екологічнішими та тихішими, ніж будь-коли раніше», — сказав Астон.
На жаль, Airbus каже, що не планує фактично виробляти Bird of Prey.
Натомість він хоче надихнути на творчість у інженерії.
«Наш Хижий птах створений, щоб надихнути молодих людей і створити фактор «вау», який допоможе їм розглянути захоплюючу кар’єру в надзвичайно важливому аерокосмічному секторі», – сказав Астон.
Хижий птах — не єдина незвичайна концепція, яку представив Airbus.
Концепція Fello'Fly компанії також надихається природою, зокрема V-подібною схемою польоту мігруючих гусей.
Airbus каже, що Fello'Fly прагне продемонструвати життєздатність двох літаків, які летять близько один до одного під час далеких польотів.
Техніка відома як відновлення енергії хвилювання – або серфінг повітряним потоком свинцевого птаха.
У Airbus кажуть, що підйом повітря може дати можливість літаку, що слідує, отримати вигоду від «вільної підйомної сили», що призведе до зменшення тяги двигуна та, як наслідок, до зменшення споживання палива.