Компонування повністю відрізняється від двох відомих Bugatti гіперкарів і набагато ближче до Type 57 Atlantic 1936 року.
Під цим ми в основному маємо на увазі передньомоторне розташування.
Зараз ми дійсно відчуваємо, що Bugatti потрібно щось на зразок Atlantic, оскільки Chiron набагато дорожчий за свого попередника. Atlantic був розроблений навколо нової монококової ванни з вуглецевого волокна, яку місцями добре видно.
Щоб трохи знизити витрати, серійна модель була призначена використовувати деталі від VW Group, коли це було доречно. Два старомодні ескізи вказують на те, що двигун V8 планувався з можливістю повністю електричного.
Нам особливо цікавий гігантський стовбур у формі раковини. Передбачається, що в дверцятах-метеликах використовується технологія, подібна до тієї, що була розроблена для паливного сипера Volkswagen XL1.
Коли всі вони відкриті, шкіряний салон сідла стає вашим головним центром уваги.
Так який третій автомобіль вони планували запропонувати? Він називається Bugatti W16 Coupe Rembrandt. Передбачалося, що двигун W16 від Chiron буде встановлений спереду, і він коштуватиме понад 20 мільйонів доларів.
Деякі його особливості потрапили до La Voiture Noire, який, як повідомляється, коштував близько 19 мільйонів доларів.
Тож вони підійшли досить близько.