На ваше перше та найочевидніше запитання: так, у нього є шини з білими стінками, можливо, це перші 23-дюймові шини з білими стінками, які ми бачили. І чомусь це працює! Він також має двері з передніми петлями, двері із задніми петлями та двері з крилом чайки. Якби задній люк був парою дверей Lambo, це дійсно охопило б усі види дверей, але ми все одно вражені.
Секції крила чайки охоплюють отвори передніх і задніх дверей і шарнірно з’єднані з центральною верхньою опорою. Оскільки B-стовпи немає, відкриття всього створює портал, через який можна проїхати на Chevy LUV. Залишається невідомо, чи можлива ця установка для виробництва, але концептуальні автомобілі мають на меті досліджувати межі можливого, а не просто переглядати серійний автомобіль, який уже готовий.
Pura Vision — це два плюс два, на зразок Ferrari Purosangue . Між задніми сидіннями є кулер для вина, і не типу Bartles & Jaymes — він охолодить пляшку вашого улюбленого пива по дорозі в Гемптонс, чи на озеро Тахо, чи будь-де, куди люди в Дубаї їздять у відпустку. Оббивка верхніх спинок сидінь і стелі складається з 30 відсотків вовни та 70 відсотків переробленого поліестеру, який, за словами компанії, «вже відповідає стандартам довговічності Automobili Pininfarina для серійних автомобілів». (Це звучить як підказка.) Центральний сенсорний екран можна вимкнути на приладовій панелі, щоб виключити сенсорні екрани з поля зору принаймні на кілька хвилин.
Що стосується трансмісії, то... це не така концепція. У Pebble це буде статично. Але Pininfarina Battista має 1877 кінських сил, тож якби майбутній e-LUV отримав таку силову установку, він, ймовірно, міг би буксирувати Boston Whaler пристойного розміру на рампу човна. Навіть з половиною цього загону він все одно буде набагато потужнішим, ніж будь-який серійний позашляховик із двигуном внутрішнього згоряння. На жаль, нам доведеться почекати та подивитися на це та ціни.
Чи є кінська сила чотиризначним числом, а ціна – семизначним, залежить від того, наскільки високим планує піти Pininfarina. Виходячи з їх недавньої історії, відповідь була б: аж до вершини.