Volkswagen активізував свою боротьбу за домінування на ринку електромобілів із ID.2all, концептом, який майже відповідає хетчбеку за 25 000 євро, який європейські дилери VW пропонуватимуть з 2025 року.
Ця ціна в євро означає 27 000 доларів США, або 22 000 фунтів стерлінгів, що зробило б ID.2 найдоступнішим електромобілем VW і дало б компанії щось, що допоможе їй відбити довгоочікувану Tesla Model 2 і хвилю електромобілів з агресивними цінами, які будуть найближчими роками перемістяться з Китаю. Але дешево не означає повільно. VW каже, що єдиний електродвигун ID.2 потужністю 223 к.с. (226 к.с.) розганятиме його до 100 км/год менш ніж за 7 секунд – можливо, лише на півсекунди позаду поточного Golf GTI.
ID.2all їздить на скороченій версії тієї самої електричної платформи MEB, яка є в кожному VW EV від ID.3 до ID.Buzz, але в той час як у одномоторних версій цих автомобілів трансмісія розташована позаду, що приводить в рух ззаду. колеса, розташування двигуна ID.2 з переднім приводом ближче до звичайного невеликого автомобіля з двигуном ICE. І ID.2all невеликий, принаймні зовні. При довжині 160 дюймів (4050 мм) він насправді трохи коротший, ніж поточний Polo, але колісна база 102,4 дюйма (2600 мм) ближча до гольфу, і VW обіцяє подібний обсяг внутрішнього простору.
Ви, мабуть, помітили, що простір — не єдине, що спільне між ID.2all і Golf. Кремезний стиль нового EV, зокрема дизайн C-стійки, який VW порівнює з натягнутим луком лучника, явно натхненний роботою Джуджаро над оригінальним Golf 1974 року, і, як нам сказали, стане загальною рисою інших майбутніх Volkswagen.
Інші визначні особливості дизайну включають підтягнуті м’язисті крила, що охоплюють широку колію та 20-дюймові колеса, лінію даху, яка звужується донизу, що призводить до спортивного короткого заднього скла, прихованих ручок задніх дверей і комплекту фар, з’єднаних світловою смугою, яка разом з вузьким вирізом на бампері внизу надає ID.2all доброзичливого вигляду, який зазвичай притаманний автомобілям Pixar.
Якщо зовнішній стиль вказує на нову еру для дизайну VW, так само виглядають і зовнішній вигляд і компонування інтер’єру. Поточні інтер’єри Volkswagen ID піддалися критиці через дешеві матеріали та жахливу інформаційно-розважальну систему, і хоча нещодавня підтяжка обличчя ID.3 доклала певних зусиль, щоб покращити ці недоліки, ID.2all, схоже, зробить великий стрибок вперед.
Незважаючи на те, що ми ще не бачили концепту в металі або не мали змоги тицьнути та штовхати дверні панелі, консоль та приладову панель, фотографії чітко демонструють спроби VW створити більш преміальний, більш гостинний вигляд (назад) у своїх інтер’єрах. У сильних горизонтальних лініях і помітній плаваючій центральній консолі є натяк на Tesla , але салон VW виглядає менш спартанським і більш зручним.
Як і в більшості нових автомобілів, в інтер’єрі ID.2all домінують цифрові екрани: у цьому випадку приладовий дисплей формату поштової скриньки 10,9 дюйма та другий 12,9-дюймовий планшет, встановлений над центральним тунелем. Звичайно, більший сенсорний екран, але приємно бачити, що Volkswagen поєднав його з поворотним контролером на тунелі в той час, коли багато інших виробників автомобілів, включаючи BMW, який був піонером концепції, відходить від цієї ідеї . Також приємно: ми бачимо жорсткі клавіші для регулювання температури, розташовані під екраном, а кермо має елементи керування, схожі на барабан, замість огидних сенсорних кнопок, якими користуються багато сучасних Volkswagen.
Вітальна графіка, яка показує цифрову анімацію ID.2, що переміщується від великого екрана до меншого, є приємним штрихом, і пара також пов’язана іншими способами. На додаток до сучасної графіки за замовчуванням, водії можуть вибрати старомодний спідометр і радіо дисплей у стилі Beetle або альтернативний варіант у стилі 80-х, який виглядає як касетний програвач і підходить до комплекту інструментів, який виглядає як Golf кінця 1970-х.
Що стосується внутрішнього простору, то в ID.2all набагато більше, ніж в оригінальному Golf. Навіть з піднятими сидіннями ви отримуєте 15,5 куб. футів (440 літрів) багажного простору, але цей обсяг збільшується до 47 куб. футів (1330 літрів), якщо ви використовуєте відкидні задні сидіння. Також складіть переднє пасажирське сидіння, і ви зможете перевозити дерев’яну спинку довжиною 86,6 дюйма (2200 мм) із магазину DIY. І оскільки двигун розташований спереду, а не ззаду, як на інших моделях, що походять від MEB, є також величезна площа для зберігання під підлогою багажника та ще один відсік, що замикається, під задньою лавкою, щоб розмістити кабель для зарядки.
У Volkswagen кажуть, що невизначену батарею можна зарядити на 10-80 відсотків за 20 хвилин за допомогою швидкого зарядного пристрою, але не згадують, чи витримає вона більше 170 кВт, якими користуються нещодавно оновлені ID.3 та ID.Buzz . У ньому згадується бортовий зарядний пристрій на 11 кВт і стверджується, що запас ходу на електриці WLTP становить близько 280 миль (450 км), «щоб можна було без проблем дістатися до пункту призначення навіть під час довгих подорожей».
Серійний ID.2 надійде в продаж у Європі через два роки, але він недовго залишиться найменшою моделлю ID. VW також планує ще більш доступний ID.1, який може коштувати всього 20 000 євро (21 400 доларів США / 17 600 фунтів стерлінгів). На жаль, жодна з цих машин не потрапить до США, де ID.3 також помітно відсутній. Але ID.2 є однією з не менше ніж 10 електричних моделей, які Volkswagen випустить протягом наступних трьох років, деякі з яких, включаючи седан ID.7 і подовжену колісну базу ID. Buzz досягне США