Хоча це лише неофіційне рендеринг на тему Audi , ми могли б легко побачити цей напівавтобус навіть у кінці 21 століття.
На відміну від легкових автомобілів, напіввантажівки розвивалися набагато повільніше, тому більшість тих, які ви сьогодні бачите на автомагістралях, принципово не відрізняються від тих, що з’явилися кілька десятиліть тому.
Наприклад, головка трактора Peterbilt із середини 1970-х все ще дуже схожа на модель середини 2010-х, і хоча Tesla semi має більш обтічний салон (не кажучи вже про нові технології), він все ще міцно стоїть на землі. на початку 21 століття.
З іншого боку, цей концепт Audi HMV — це зовсім інша історія. Саме так мав би виглядати Оптимум Прайм , якби у нього була фантазія або якби персонаж не був заснований на мультфільмі/іграшці 1980-х років.
Він був розроблений дизайнером Джеремі Доддом і містить багато елегантних елементів дизайну, які зазвичай належали б у майбутнє. З під’єднаним причепом є загалом п’ять освітлювальних приладів, три на причепі та два на напівпричепі, останні добре вбудовані в задню частину колісних арок.
Якби нам довелося здогадуватися, ми б сказали, що така вантажівка легко оснащуватиметься електродвигунами та буде повністю автономною . Ми б не заходили так далеко, щоб сказати, що це позбавить людини за кермом, тому що тоді не буде жодних причин будувати справжню кабіну водія чи голову трактора, оскільки причіп майже їздитиме сам.