У той час як Nvidia DLSS сумісна лише з відеокартами Nvidia GeForce RTX, AMD FSR і Intel XeSS також дозволяють стороннім графічним процесорам покращувати частоту кадрів у грі, відтворюючи гру з нижчою роздільною здатністю, а потім інтелектуально масштабуючи її до рідної роздільної здатності монітора. Однак усе це вимагає, щоб відповідна гра підтримувала технологію масштабування, тоді як AMD RSR працює з будь-якою грою, але доступний лише з графічним процесором Radeon і не досягає рівня рішень на основі ШІ.

Windows 11 24H2

У Windows 11 24H2 корпорація Майкрософт збирається запровадити функцію масштабування для всієї системи, як виявив Windows Insider в останній бета-версії та незалежно підтвердив The Verge . Поки невідомо, чи ця функція доступна лише в поєднанні зі спеціальним обладнанням. У будь-якому випадку «Автоматичну надроздільну здатність» можна активувати в налаштуваннях системи, або для всієї системи, або лише для окремих ігор, що є практичним, якщо ця функція призводить до проблем із відображенням окремих ігор.




Microsoft також працює над інтеграцією керування кольором у системні налаштування Windows 11, що дозволить налаштовувати колірні профілі для sRGB і DCI-P3 і автоматично перемикатися між ними залежно від програми. Наприклад, HDR можна легко активувати, коли відкривається програма Netflix або підтримувана гра, але знову деактивувати, коли використовуються програми Office, щоб зменшити різницю яскравості на OLED-моніторах під час роботи.