Nissan Sentra 2022 року — це стильна модель у сегменті компактних автомобілів, але вона позбавлена ​​будь-якого водіння. Будь-хто, хто шукає хвилювання за кермом, повинен шукати в іншому місці. Будь-хто, хто шукає низку стандартних функцій активної безпеки та комфортних пасажирських приміщень у доступному седані, який не виглядає так, ніби він належить до орендованого автопарку, повинен придивитися до Sentra ближче.

Nissan Sentra japan sedan

Але на відміну від багатьох конкурентів, які пропонують двигуни з турбонаддувом або гібридні трансмісії, Nissan поставляється тільки з недостатнім чотирма циліндрами. Там також немає варіанту ручної коробки передач або доступної системи повного приводу. Є модель SR зі спортивнішою підвіскою та 18-дюймовими колесами, але вони більше псують якість їзди, ніж покращують враження від водіння. Тим не менш, Sentra 2022 року приваблива та добре оснащена — якості, які цінують багато покупців.




У 2022 році модельний ряд Sentra додає кілька нових пакетів опцій. Комплектація SV тепер може бути оснащена всепогодним пакетом, який додає елементи підігріву керма, передніх сидінь і зовнішніх дзеркал. Комплектацію SR тепер можна поєднати з пакетом Midnight Edition, який додає чорні елементи екстер’єру та унікальні елементи інтер’єру.




Ми б вибрали SV середнього рівня, який коштує лише приблизно на 1000 доларів США дорожче базової моделі. Він додає більший 8,0-дюймовий сенсорний екран, адаптивний круїз-контроль і двозонний автоматичний клімат-контроль. Ми також модернізуємо його за допомогою пакета SV Premium, який додає 17-дюймові алюмінієві колеса, підігрів передніх сидінь, стьобану шкіряну оббивку, шкіряну ручку перемикання передач, сидіння водія з електроприводом регулювання та люк у даху.




Кожна Sentra оснащена 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 149 к.с., який поєднується з безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT) і переднім приводом. Незважаючи на те, що безредукторний автомат імітує традиційне перемикання передач, це не змінює того факту, що тестована нами Sentra була шумною та повільною, особливо під час спроби проїхати на швидкості шосе. Розваг за кермом теж небагато. Рульове управління вагоме та передбачуване, але воно далеко не таке комунікабельне, як у таких конкурентів, як Honda Civic і Mazda 3.

Nissan Sentra

Nissan оснащений незалежною задньою підвіскою та розмірами коліс від 16 до 18 дюймів. Версія, яку ми їздили, була на найбільшій комплектації, що сприяло твердій якості їзди та надмірному шуму від дороги. Тим не менш, Sentra комфортний і сумісний для щоденних поїздок і поїздок на вихідні. Особливо нас вразила його гальмівна система. Він забезпечував заспокійливе відчуття педалі та надійну гальмівну силу зі швидкості 70 миль/год, зупиняючись на конкурентоспроможних для класу 170 футів.




За оцінками, Sentra витрачає до 29 миль на галон у місті та 39 миль на галон на шосе. Ці цифри падають до 28 миль на галон у місті та 37 на шосе на спортивній комплектації SR. Тим не менш, Nissan так само ефективний, як і деякі конкуренти, які також оснащені 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном і CVT, але Toyota Corolla очолює список з 31 миль на галон у місті та 40 на шосе. Sentra SR, який ми використовували на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , збігався з державним рейтингом шосе в 37 миль на галлон.




Всередині Sentra має один із найкращих дизайнів у цьому сегменті. Водій стикається з набором простих аналогових датчиків, які поєднують 7,0-дюймовий дисплей на всіх моделях, крім базової. У центрі приладової панелі розміщено три круглі вентиляційні отвори над міцними клімат-контролем. Матеріали інтер’єру – це суміш м’якого та твердого пластику, але перший покриває важливі поверхні та допомагає маскувати решту.




Моделі зі стьобаною шкіряною оббивкою виглядають особливо висококласними, навіть незважаючи на те, що вони суперечать спортивному керму з плоским дном. Nissan також пестить пасажирів спереду завдяки надзвичайно зручним сидінням Zero Gravity, які є просторими, гнучкими та підтримують. Вибір наявного люка зменшує простір у салоні, але в іншому випадку дорослі мають достатньо місця спереду та ззаду. Нам також вдалося помістити сім ручних валіз у 14-кубічний багажник Sentra; це на один більше, ніж у седані Corolla.

Nissan Sentra 2022 interior

Сенсорний екран виростає з середини приладової панелі кожної Sentra, а його доповнюють фізичні ручки гучності та налаштування. У той час як базова модель має 7,0-дюймовий дисплей з Apple CarPlay і Android Auto, решта мають 8,0-дюймовий пристрій, а також доступ через USB на передніх і задніх сидіннях. Остання система також сумісна з кращими опціями, такими як супутникове радіо SiriusXM, стереосистема Bose із вісьмома динаміками та точка доступу Wi-Fi.