Двійник Hyundai Ioniq 5 — і переможець нашої нагороди «10 найкращих вантажівок і позашляховиків» — Kia EV6 2023 року прокладає свій шлях на ринку електромобілів зі спортивними манерами на дорозі та власним сміливим виглядом. Задній привід є стандартним, але повнопривідні моделі потужніші, їх можна використовувати з більшим акумулятором із максимальним запасом ходу 310 миль. Керування нетерпляче, особливо для позашляховика, що робить його веселим на бездоріжжі.
Для любителів цього року нова модель GT — це те, що можна отримати, оскільки її 576 кінських сил достатньо, щоб змусити власників Stinger позаздрити, коли він проноситься повз них. При цьому салон EV6 залишається тихим і досить просторим, щоб виправдати своє місце серед суперників позашляховиків, таких як Ford Mustang Mach E , Ioniq 5 іVolkswagen ID.4 . Це один із наших улюблених позашляховиків, тому що його риси створюють всебічний електромобіль, з яким легко жити, весело керувати та він має хорошу цінність.
Балістично швидка модель GT цього року посідає своє місце в лінійці EV6 із потужністю 576 кінських сил і адаптивною підвіскою. Зелена кнопка на кермі розблокує максимальну потужність силової установки, якої, за нашими оцінками, буде достатньо, щоб розігнати EV6 до 60 миль на годину всього за 3,2 секунди під час нашого тестування. Щоб узгодити його покращену продуктивність, Kia також додала в салон GT більш стильні елементи інтер’єру, включаючи спортивні сидіння та неоново-зелену окантовку.
На жаль, додатковий сік, необхідний для викачування додаткових кінських сил, скорочує оцінку запасу ходу GT до всього 206 миль на зарядці, що є значним падінням від максимального діапазону в 310 миль найефективнішої моделі. У 2023 році базову комплектацію Light було скасовано, зробивши задньопривідну модель Wind найдешевшим EV6, піднявши базову ціну позашляховика на $7100.
Ми зачаровані найкращими специфікаціями GT, але ми вважаємо, що більшість покупців електромобілів більше зацікавлені в максимальному запасі ходу, ніж у максимальній продуктивності. Для цих людей ми рекомендуємо комплектацію Wind із подвійним двигуном і повним приводом не лише тому, що це найдоступніший спосіб отримати зчеплення в будь-яку погоду, а й тому, що подвійні двигуни генерують сукупну потужність 320 кінських сил порівняно з одним двигуном. нижча вихідна потужність. Перехід зі стандартними 19-дюймовими колесами також зберігає запас ходу, а EV6 Wind із повним приводом, як кажуть, здатний проїхати до 282 миль на одній зарядці.
EV6 доступний з одним електродвигуном, встановленим на задній осі, що забезпечує привід на задні колеса, або з електродвигунами як спереду, так і ззаду, які забезпечують повний привід. У той час як повнопривідні моделі мають більший акумулятор і загальну потужність 320 або 576 кінських сил, базовий приклад із заднім приводом має менший акумулятор і лише 167 коней. Вибір більшої батареї підвищує загальну потужність системи EV6 із заднім приводом до 225 коней. Ми їздили на GT-Line AWD у Європі та насолоджувалися його задовільним прискоренням, маневреністю керування та регульованими налаштуваннями рекуперативного гальма. На нашому тестовому треку ця модель GT-Line потужністю 320 к.с. розігналася до 60 миль на годину за 4,5 секунди. Якщо ви віддаєте пріоритет максимальній прямолінійній продуктивності, 576-hp GT вам допоможе; у нашому тестуванні він розганявся до 60 миль/год за 3,2 секунди. Ця високопродуктивна модель займає перше місце в лінійці та має такі вдосконалення, як електронний диференціал обмеженого тертя, жорсткіше налаштування шасі, адаптивна підвіска та потужніші гальма.
Kia EV6 пропонує акумулятори двох розмірів: 58,0 кВт-год і 77,4 кВт-год. Очевидно, що більший з них забезпечить довший діапазон руху. Менша стандартна батарея має радіус дії EPA 232 милі; більша батарея дальнього радіусу дії має рейтинг EPA на відстані до 310 миль. Оберіть орієнтовану на продуктивність модель GT, і запас ходу зменшиться до мізерних 206 миль на одній зарядці, навіть якщо вона постачається з більшою з двох батарей. Ми взяли повнопривідну модель Wind із більшою стандартною батареєю для нашого маршруту з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і виміряли 230 миль пробігу реального шосе перед тим, як батарею потрібно було зарядити; найпотужніша модель GT забезпечувала запас ходу по шосе 190 миль. Поряд з робочою напругою 800,Ми перевірили це твердження та були задоволені результатом. Кажуть, що ця сама установка додає 70 миль менш ніж за 5 хвилин. Очікується, що бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт заповнить батарею від 10 до 100 відсотків за 7 годин при підключенні до розетки рівня 2.
Дизайн і компонування EV6 не такі сміливі всередині, як зовні, але конфігурація та функції виглядають більш привабливо та футуристичніше, ніж будь-яка інша сучасна модель Kia. Хоча центральна консоль не ковзає вперед-назад і немає підніжок на передніх сидіннях, як у Ioniq 5, EV6 поєднує в собі високотехнологічний вміст, такий як оцифрована панель приладів, із практичними елементами, такими як плаваюча центральна консоль із великою кількістю рішення для зберігання та великий контейнер під ним. Іншими штрихами, які виділяються, є двоколірне кермо з двома спицями, помітна кнопка запуску на центральній консолі та зі смаком розміщені золоті акценти по всій кабіні. EV6 має рівну підлогу та таку ж довжину колісної бази, як і трирядний середньорозмірний Kia Telluride., тому місця для пасажирів щедро. Є також 28 кубічних футів вантажного простору позаду заднього сидіння та 54 кубів загалом зі складеними спинками задніх сидінь. Під переднім багажником також є більше місця для зберігання, але воно не таке велике, як очікувалося.
Інформаційно-розважальна система працює через 12,0-дюймовий сенсорний екран, який є розширенням 12,0-дюймової цифрової панелі приладів EV6. Однак дизайн і продуктивність структури меню та навігації не вражають. Поряд із можливістю приймати оновлення по повітрю та відповідати на безліч голосових команд, система включає такі популярні функції, як Apple CarPlay, Android Auto, бездротову зарядку смартфона та точку доступу Wi-Fi. Крім того, стереосистему можна оновити до доступної системи Meridian із 14 динаміками.