Незважаючи на те, що під ним не що інше, як позашляховик BMW X1 попереднього покоління , X2 2023 випромінює власний стиль. Інтер’єр X2 затишний і менш практичний, ніж X1, а такі конкуренти, як Mercedes-Benz GLB-класу та Volvo XC40, також пропонують більше простору для вантажу та пасажирів. Але X2 більше любить задоволення, ніж позашляховики. Усі моделі X2 оснащені чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, потужністю 228 кінських сил, що достатньо, щоб розігнати X2 до 60 миль/год за 6,4 секунди. Управління є чітким, а X2 має таке ставлення, яке створено спеціально для любителів водіння.
BMW представила пакет зовнішнього вигляду Edition Goldplay для моделей sDrive28i та xDrive28i X2 на 2023 рік. Ця спеціальна версія комплектації поставляється з пакетом M Sport, який включає спортивну підвіску з нижчим дорожнім просвітом, а також відновлену систему рульового керування. , але велика різниця полягає в зовнішньому стилі. Моделі GoldPlay відрізняються від інших X2 більш агресивним дизайном передньої частини та золотистими акцентами зовнішньої обробки. X2 Edition GoldPlay доступний у кольорах San Remo Green, Alpine White, Black Sapphire, Storm Bay або Skyscraper Gray.
В інших частинах лінійки, пакет M Sport для X2 отримав новий дизайн 19-дюймових коліс, а підігрів передніх сидінь і підігрів рульового колеса стали окремими опціями. Модель M35i, орієнтована на продуктивність, знята з виробництва. Більшість покупців знайдуть передньопривідну модель sDrive28i ідеальною, хоча ми хотіли б зазначити, що більш практичний X1 більш практичний і цього року отримав капітальний ремонт із більш сучасними функціями.
X2 оснащений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 228 к.с. і поставляється виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Передній привід є стандартним, і BMW називає цю модель sDrive28i. Якщо ви хочете мати повний привід, вам доведеться викласти на 2000 доларів більше за xDrive28i, який оснащений тією ж турбочетвіркою. Двигун чудовий: крутий, плавний і дуже відважний. На нашому тестовому треку X2 xDrive28i розігнався до 60 миль/год за 6,4 секунди — на 0,1 секунди повільніше, ніж у Volvo XC40.Т5. X2 має жорстку їзду, особливо з опціональною спортивною підвіскою. Переїжджаючи по нерівних ділянках дороги, пасажири відчуватимуть усі недоліки своїх сидінь. Компромісом є високий рівень маневреності. X2 – це радість у швидких поворотах і винагороджує водія своїм передбачуваним характером.
X2 не може похвалитися найвищими рейтингами економії палива у своєму сегменті, але він все одно досить ефективний. Моделі з переднім приводом повинні споживати до 32 миль на галон на шосе, а повнопривідні X2 — до 31 миль на галон. Однак під час нашого тестування X2 перевершив себе, показавши 36 миль на галон на нашому 200-мильному маршруті з економією палива на шосе.
Незважаючи на те, що дизайн інтер’єру X2 не такий виразний, як його зовнішній вигляд, салон гарно обладнаний і добре побудований. Позиція за кермом чудова, а всі елементи керування X2 знаходяться в межах досяжності водія. Розмір над головою заднього сидіння невеликий, але простір для пасажирів має бути прийнятним для більшості людей. BMW пропонує як штучну, так і натуральну шкіру в декількох кольорах. Завдяки своїй стрункішій задній частині X2 не такий практичний, як квадратний X1, але він відповідає конкурентам із похиленим дахом. Ми вміщуємо п’ять ручних валіз за заднім сидінням і 15 зі складеною лавою; X1 встиг сім і 19 відповідно.
Інформаційно-розважальна система з 8,8-дюймовим сенсорним екраном і навігацією є стандартною та працює з інтуїтивно зрозумілим програмним забезпеченням BMW iDrive. BMW також пропонує ручку керування на центральній консолі, якщо ви не любите сенсорний екран. Пакет Premium додає проекційний дисплей. Можливість Apple CarPlay є стандартною, але Android Auto не пропонується. Включена аудіосистема з семи динаміками буде достатньою для звичайних слухачів, але аудіофіли можуть обрати звукову систему преміум-класу Harman/Kardon за більшу суму.