Хоча ми розглядаємо чотиридверний A5 Sportback окремо, усі моделі A5 — незалежно від кількості дверей — мають стандартний повний привід і спільний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 261 к.с., який поєднується з семиступінчастою автоматичною коробкою передач. Ті, хто шукає додаткової потужності, можуть скористатися 349-сильним S5 , який покращує динамічні характеристики дводверного автомобіля, але коштує майже на 10 000 доларів США дорожче. (Audi також пропонує купе у формі RS 5 потужністю 444 к.с. Плануйте знизити вартість цієї моделі від 75 000 доларів США.)
А5, однак, забезпечує розважальну їзду без жорсткішої їзди свого потужнішого родича. Незважаючи на те, що кабіна, орієнтована на водія, позбавлена деяких очікуваних зручностей, таких як достатньо м’які підлокітники, великий вантажний простір A5 робить його напрочуд практичним і всебічним вибором.
У 2023 році Audi вносить кілька змін в оснащення A5. Усі A5 тепер включають стандартний зовнішній дизайн S line, дверні пороги з підсвічуванням, вставки з натурального дерева сірого дуба, спортивні передні сидіння, світлодіодні фари матричного дизайну та нові 18-дюймові колеса. Моделі Premium Plus тепер включають звукову систему Bang & Olufsen. Пакет Black Optic Plus включає чорну задню губу, спойлер і наконечники вихлопу, а пакет Convenience тепер включає адаптивний круїз-контроль. Також доступний новий пакет салону Audi Sport, який додає червону строчку та карбонові вставки від RS5. Нарешті, Chronos Grey замінює колір кузова A5, який раніше був доступний Quantum Grey.
Хоча ми не їздили на A5 2023 року, який використовує 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 261 к.с., ми протестували A5 із його попереднім двигуном потужністю 248 к.с. Навіть маючи на 13 коней менше, потужність A5 виявилася надзвичайно швидкою , розігнавшись до 60 миль/год лише за 5,0 секунди — лише на шість десятих секунди позаду 400-сильного Infiniti Q60 Red Sport . Спокійний і налаштований під час круїзу, A5 оживає на звивистих дорогах; точне, добре зважене рульове управління доповнює маневреність підвіски, і A5 легко керувати швидко. Система повного приводу Quattro також допомагає, допомагаючи збалансувати шасі та забезпечуючи бездоганну передачу потужності на жорстких поворотах.
Стильний, сучасний і добре побудований салон A5 — це зручне місце, де можна подолати милі. Ну, принаймні для тих, хто піднявся — на задньому сидінні тісно. Тим не менш, дизайн інтер’єру точно витримає випробування часом. Кожна панель A5 всередині випромінює якість. У нашому тестовому автомобілі Premium Plus дрібнозернистий, м’який на дотик пластик поєднується з текстурованим алюмінієвим оздобленням.
Коли ви ковзаєте за шкіряним кермом, моторизована рука штовхає ремінь безпеки вперед до вашого лівого плеча. Низ сидіння вузький, але забезпечує достатній комфорт і підтримку для довгих подорожей по шосе, а ручне розширення стегон повинно задовольнити довгоногих.
Усе виглядає та виглядає красиво зібраним, міцним та міцним. Єдиним відсутнім атрибутом є відчуття розкоші. Підлокітники мають тонку набивку, а інших високоякісних елементів просто не вистачає, наприклад, підігріву задніх сидінь або керма з електроприводом.
Місткий багажник купе та гнучкі спинки задніх сидінь, що складаються, забезпечують неочікувану кількість вантажів. Ми також вміщуємо 16 ручних валіз із складеними задніми сидіннями. Шкода, що різноманітні контейнери для зберігання речей і відсіки не настільки корисні. Ви легко знайдете місця для смартфонів, закусок та інших дрібниць, але громіздкі предмети, такі як великі пляшки з водою, залишаться без дому.
Audi пропонує безліч стандартних інформаційно-розважальних функцій на всіх моделях A5, включаючи телефон Bluetooth і потокове аудіо та підключення через USB. 10,1-дюймовий сенсорний екран є плаваючим елементом на панелі приладів A5. Інформаційно-розважальна система сумісна з Apple CarPlay і Android Auto. Навігація є додатковою, як і звукова система Bang & Olufsen із 19 динаміками.