Bentley ніколи не виготовляла дводверну версію Mulsanne, але через кілька років після завершення його виробництва Арес Модена тут, щоб виправити цю несправедливість, створивши новий спеціальний автомобіль Bentley Coupe Sport обмеженого виробництва.
Незважаючи на інший стиль кузова, Bentley Coupe Sport залишається вірним дизайну автомобіля-донора, виглядаючи як справжній наступник Bentley Brooklands Coupé (2008-2011). Конверсія стала можливою завдяки скороченню дорогоцінного кузова Mulsanne, переміщенню центральної стійки назад і створенню більших передніх дверей. Цікаво, що не було змін у колісній базі чи опорі Mulsanne.
Перероблені задні панелі виготовлені з алюмінію, а двері та дах виготовлені з вуглецевого волокна. Лінія даху більш спортивна, ніж у оригіналу, з відповідною лінією вікна на профілі та новими секціями на задній частині, де все збирається вручну. Як завершальний штрих Ares Modena додав новий набір 22-дюймових легкосплавних дисків, зроблені на замовлення бічні пороги та тонкий задній дифузор. Окрім звичайного купе, Ares Modena також пропонує варіант Targa з люком.
Всередині нестандартне творіння має нову пару передніх сидінь, які складаються, щоб забезпечити доступ до заднього сидіння. Крім того, панелі задніх дверей Bentley Mulsanne були перероблені, щоб бути сумісними з новим стилем кузова. Оскільки колісна база не змінюється, дводверне Coupe Sport пропонує такий самий простір для ніг ззаду, як і чотиридверний Mulsanne, хоча простір над головою має бути трохи гіршим через іншу лінію даху.
Панель приладів є спільною з чотиридверним седаном, але кожен власник зможе персоналізувати Coupe Sport за допомогою високоякісних матеріалів, таких як алюміній, дерево, шкіра та вуглецеве волокно. 8-дюймова інформаційно-розважальна система трохи застаріла, але 6-канальна аудіосистема Mulsanne із 14 динаміками та двома сабвуферами безумовно забезпечить чудову якість звуку навіть за сучасними стандартами.
Під капотом розташований старий добрий твін-турбо 6,75-літровий двигун V8, який видає 505 к.с. (377 кВт / 512 к.с.) і 1020 Нм (752 фунт-фут) крутного моменту. Потужність передається на задню вісь через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Як і звичайний Mulsanne, Coupe Sport оснащено пневматичною підвіскою. Ares Modena говорить про «підвищення продуктивності», хоча вищезгадані характеристики ідентичні Mulsanne. Тим не менш, завдяки кращій аеродинаміці та меншій вазі, Coupe Sport може бути динамічнішим, ніж оригінал, із заявленою максимальною швидкістю 296 км/год (184 миль/год).
Хоча Арес Модена не розкрив вартість або точну кількість одиниць ручної роботи для свого Bentley Coupe Sport, компанія заявила, що буде доступно лише кілька. Як і у випадку з усіма проектами кузова , кожен Coupe Sport вимагатиме жертви Mulsanne. На щастя, протягом цілого десятиліття виробництва Bentley виготовив 7300 одиниць свого флагмана, тому для колекціонерів залишиться більш ніж достатньо.
Незважаючи на існуючі дводверні моделі Bentley, такі як Continental GT, Bacalar і Batur від Mulliner , компанія Ares Modena орієнтується на хардкорних шанувальників стилю Mulsanne і Brooklands зі своїм спеціальним кузовом. Чи готові б ви обміняти свій флагман Bentley і значну суму грошей на його дводверну версію купе?»