NETA GT — це дводверний чотиримісний спортивний автомобіль, що працює на чистій електриці. Ті, хто стежив за репортажами CarNewsChina про Neta E, помітять, що обидва автомобілі мають багато спільного. Отже, які відмінності? Давай дізнаємось.
У грудні 2022 року ми вперше побачили повністю електричний спортивний автомобіль Neta, і відтоді ми повідомляли про спостереження Neta E на китайських вулицях. У спробі продемонструвати, наскільки спортивним буде новий спортивний автомобіль EV, Neta вирішила змінити назву автомобіля з «E» на «GT». Отже, в принципі, це не зовсім новий автомобіль. Автовиробник вирішив лише змінити назву з E на GT (Gran Tourer). Після запуску це буде перше в історії повністю електричне чотиримісне купе.
З точки зору зовнішнього дизайну, Neta GT має пропорції кузова, подібні до традиційного паливного спортивного автомобіля з великими фарами та «повітряними отворами» на капоті. З довжиною/шириною/висотою 4715/1979/1415 мм і колісною базою 2770 мм GT трохи менший за Bentley Continental GT.
GT — це чотиримісний автомобіль, але простір ззаду здається обмеженим, тому це, ймовірно, більше 2+2, ніж чотиримісний автомобіль із повним простором. Крім того, GT має широкі двері без рами.
Усередині гарна приладова панель із 17,6-дюймовим сенсорним екраном посередині та вигнутим екраном панелі приладів. 3-спицеве кермо майже квадратне, з рівним низом і верхом. Шкіряні сидіння виглядають зручними, але здаються трохи пласкими для спортивного автомобіля.
У центральному тунелі є панель для бездротової зарядки, яка здається достатньо великою для двох смартфонів.
Він може виглядати як ліфтбек, але має багажник у стилі седана. Задні стійки пофарбовані в колір кузова і чорний. Несподівано задня частина нового автомобіля не має наскрізного дизайну задніх ліхтарів, що робить Neta GT більш схожим на традиційний паливний спортивний автомобіль ззаду.
Щодо потужності, згідно з поточною інформацією, Neta E надасть різноманітні моделі на вибір, включаючи моделі з одним заднім приводом і двомоторними моделями з повним приводом. Запас ходу становить 560 і 580 кілометрів відповідно. Однак у майбутньому Neta відкрита для запуску моделей із запасом ходу 660 кілометрів.
Максимальна потужність переднього двигуна нового автомобіля становить 170 кВт, а максимальна потужність заднього двигуна - 170 кВт. Це означає, що модель із одним двигуном і заднім приводом матиме 170 кВт, а версія з подвійним приводом на чотири колеса – 340 кВт. Максимальна швидкість на обох версіях обмежена 190 км/год.
Ми також бачимо зображення чотирьох різних легкосплавних дисків, камер у передньому крилі та на дзеркалі, сіро-білий логотип Neta та радар за лобовим склом.
Neta — китайський бренд електромобілів під керівництвом Hozon Auto , заснований у 2018 році. Бренд продає три автомобілі: седан Neta S, позашляховик Neta U-II і кросовер Neta V. Neta E є їхньою четвертою машиною. Він заснований на тій же платформі, що і седан Neta S.
Поява GT, яка планується запустити пізніше цього місяця, ще більше збагатить лінійку продуктів Neta і зробить спортивний бренд бренду помітнішим. Оскільки подібних електричних купе в роботі немає, він матиме ринок лише для себе. Найближчим концептом є Polestar 6, запланований на 2026 рік.