NETA GT — це дводверний чотиримісний спортивний автомобіль, що працює на чистій електриці. Ті, хто стежив за репортажами CarNewsChina про Neta E, помітять, що обидва автомобілі мають багато спільного. Отже, які відмінності? Давай дізнаємось.

Neta E

У грудні 2022 року ми вперше побачили повністю електричний спортивний автомобіль Neta, і відтоді ми повідомляли про спостереження Neta E на китайських вулицях. У спробі продемонструвати, наскільки спортивним буде новий спортивний автомобіль EV, Neta вирішила змінити назву автомобіля з «E» на «GT». Отже, в принципі, це не зовсім новий автомобіль. Автовиробник вирішив лише змінити назву з E на GT (Gran Tourer). Після запуску це буде перше в історії повністю електричне чотиримісне купе.




З точки зору зовнішнього дизайну, Neta GT має пропорції кузова, подібні до традиційного паливного спортивного автомобіля з великими фарами та «повітряними отворами» на капоті. З довжиною/шириною/висотою 4715/1979/1415 мм і колісною базою 2770 мм GT трохи менший за Bentley Continental GT.

GT — це чотиримісний автомобіль, але простір ззаду здається обмеженим, тому це, ймовірно, більше 2+2, ніж чотиримісний автомобіль із повним простором. Крім того, GT має широкі двері без рами.

Усередині гарна приладова панель із 17,6-дюймовим сенсорним екраном посередині та вигнутим екраном панелі приладів. 3-спицеве ​​кермо майже квадратне, з рівним низом і верхом. Шкіряні сидіння виглядають зручними, але здаються трохи пласкими для спортивного автомобіля.

У центральному тунелі є панель для бездротової зарядки, яка здається достатньо великою для двох смартфонів.




Він може виглядати як ліфтбек, але має багажник у стилі седана. Задні стійки пофарбовані в колір кузова і чорний. Несподівано задня частина нового автомобіля не має наскрізного дизайну задніх ліхтарів, що робить Neta GT більш схожим на традиційний паливний спортивний автомобіль ззаду.

Щодо потужності, згідно з поточною інформацією, Neta E надасть різноманітні моделі на вибір, включаючи моделі з одним заднім приводом і двомоторними моделями з повним приводом. Запас ходу становить 560 і 580 кілометрів відповідно. Однак у майбутньому Neta відкрита для запуску моделей із запасом ходу 660 кілометрів.

Максимальна потужність переднього двигуна нового автомобіля становить 170 кВт, а максимальна потужність заднього двигуна - 170 кВт. Це означає, що модель із одним двигуном і заднім приводом матиме 170 кВт, а версія з подвійним приводом на чотири колеса – 340 кВт. Максимальна швидкість на обох версіях обмежена 190 км/год.

Ми також бачимо зображення чотирьох різних легкосплавних дисків, камер у передньому крилі та на дзеркалі, сіро-білий логотип Neta та радар за лобовим склом.




Neta — китайський бренд електромобілів під керівництвом Hozon Auto , заснований у 2018 році. Бренд продає три автомобілі: седан Neta S, позашляховик Neta U-II і кросовер Neta V. Neta E є їхньою четвертою машиною. Він заснований на тій же платформі, що і седан Neta S.

Поява GT, яка планується запустити пізніше цього місяця, ще більше збагатить лінійку продуктів Neta і зробить спортивний бренд бренду помітнішим. Оскільки подібних електричних купе в роботі немає, він матиме ринок лише для себе. Найближчим концептом є Polestar 6, запланований на 2026 рік.