За даними Китайської асоціації виробників автомобілів (CAAM), продаж нових автомобілів у Китаї зріс на 14% до 1 976 000 у лютому 2023 року з 1 737 000 одиниць у тому ж місяці минулого року.
Цьогорічні новорічні свята за місячним календарем ( див. також Тайвань – ред. ) спонукали китайський ринок відновитися минулого місяця після падіння на 35% у січні, у якому було набагато менше робочих днів порівняно з січнем 2022 року.
Економічна активність у країні також значно активізувалася після широкомасштабних карантину через Covid у четвертому кварталі 2022 року. Уряд очікував зростання ВВП до 5% цього року з мінімуму за кілька десятиліть у 3% у 2022 році.
Загальний обсяг продажів автомобілів за перші два місяці року (з початку року) впав на 15% до 3 625 000 одиниць з 4 268 000, причому продажі легкових і комерційних автомобілів впали на 15% до 3 121 000 і 504 000 відповідно.
Продажі нових електромобілів (NEV) зросли на 56% до 525 000 одиниць у лютому та на 21% до 933 000 з початку року. Поставки акумуляторних електромобілів (BEV) впали на 9% до 662 000 одиниць з початку року, тоді як продажі гібридів зросли на 68% до 271 000 одиниць.
Експорт автомобілів зріс на 53% до 630 000 одиниць з початку року, тоді як загальне виробництво автомобілів впало на 14% до 3 626 000.