Справи не тривають вічно. Circuit City не продає DVD-програвачі, Adam-12 було скасовано, а нових Oldsmobiles не буде на початку цього року. Технологія нашийника зупинилася, Microsoft припинила оновлення MS-DOS у 2000 році, і ось останній чистий суперкар Lamborghini з двигуном V-12. Після Aventador LP 780-4 Ultimae 2022 року — з якого Lambo виб’є 350 купе та 250 родстерів — Sant'Agata більше не робитиме їх такими.

Lamborghini Aventador LP 780-4

З 1967 року середньомоторні монстри Lamborghini втілюють автомобільний декаданс. Формула проста: захоплюючий двигун V-12, лінія даху, що піднімається лише до стегна супермоделі, звуки, які вигукують шлюбні крики про марнотратне багатство, і незбагненна здатність до швидкості — те, що спокушає вразливих у життя. злочинність і порнографія. Імена Miura, Countach, Diablo, Murcielago та Aventador будуть жити до тих пір, поки існують люди, які пам’ятають про внутрішнє згоряння. Отже, ще кілька місяців.




Те, що Ultimae виправляє з попередніх Aventadors, не є чортовою річчю. Це все ще автомобіль, який вимагає атлетизму, щоб сісти і вийти з нього; тягнути двері – ризикувати розірвати м’яз плеча; і стартер дзижчить, як допоміжний силовий агрегат у кузові 737. Вимкніть його, і вентилятори продовжуватимуть ревіти, наче вони надувають дитячий будиночок.




Той маленький огляд позаду спотворений хвилями тепла, що піднімаються від двигуна, і дивитися вперед означає вдивлятися в номерні знаки мікроавтобусів і позашляховиків. Ніс шкрябає об що-небудь вище за сплющену банку газованої води, їзда часто жорстока, і єдина причина, чому не чути гуркоту масивних шин, полягає в тому, що звук усього іншого ще голосніший. Найбільш кричущим з усіх є те, що семиступінчаста автоматична механічна коробка передач з одним зчепленням все ще перемикається з тонкістю Лоуренса Тейлора, який б’є Джо Тейсманна.




Але як це виглядає? Це бійцівський клуб камердинера в будь-якому казино. Просто побачивши це, 12-річні діти миттєво просуваються через три роки підліткового віку. Вискакують прищі, зіниці розширюються, сухожилля натягуються, а дихання стає настільки поверхневим, що люди впадають у респіраторний ацидоз. Це не красиво; це вражає. Поглянь на це, коли не будеш готовий, і твоя спинномозкова рідина закипить.

Lamborghini Aventador LP 780-4 2022

Немає значення, що ця річ існує з 2011 року. Більшість світу ніколи не бачили Aventador у сплаві та вуглецевому волокні. І в контексті звичайного життя більшості звичайних людей це надзвичайно надзвичайне.




Отже, суттєва абсурдність Aventador зберігається. Що Ultimae приносить, так це кілька нових візуальних елементів, деякі повороти дизайну інтер’єру та деяку додаткову потужність від 6,5-літрового V-12 без турбонаддуву, без гібридів. Як випливає з назви «780», тепер він має потужність 780 CV (у метричних євроконях), що означає 769 к.с. (американські коні).




Коли повнопривідний Aventador надійшов у виробництво, той самий базовий двигун мав потужність 700 CV (691 кінську силу), тому новий рейтинг показує збільшення потужності більш ніж на 10 відсотків. Це приблизно 1 відсоток на рік життя автомобіля.




Але хоча 769 кінських сил — це приголомшлива кількість копит, це майже скромно порівняно з нещодавно випущеними автомобільними шипами. Забудьте на мить про повністю електричні двигуни, такі як заявлений Pininfarina Battista потужністю 1877 к.с. , або вже класичні гібриди, такі як Porsche 918 Spyder потужністю 887 к.с. і Ferrari LaFerrari потужністю 950 к.с. Замість цього подивіться на Ferrari 296 GTB — прямого нащадка машин «початкового рівня», таких як 308 GTB, F355 і 458. Він використовує гібрид V-6 з подвійним турбонаддувом, який забезпечує до 819 кінських сил навіть новачку Ferrari. покупців, таких як саскачеванські підлітки, які щойно підписали свій перший контракт з НХЛ.




Aventador Ultimae виглядає як автомобіль майбутнього, який ми всі малювали, коли учні середньої школи були засуджені до арешту. Але це настільки автомобіль нещодавно минулого минулого. Тим не менш, це приголомшливо, коли він запускається, і V-12 починає працювати на холостому ходу.

Lamborghini Aventador LP 780-4 2022 photo

Це не про транспорт, а про трансцендентність. Машина щільно прилягає до водія, і механічне занурення завершено. У сидіннях є функція масажу — вони вібрують разом із лібрето, яке співає V-12. Знайти кнопку заднього ходу на центральній консолі суперечить інтуїції, тому що, погодьтеся, їхати назад в Aventador не дуже гарна ідея. Рульове управління важке, педалі рішуче натискають на праву стегнову кістку, а виїзд з будь-якої стоянки приваблює натовп, який може вибухнути спонтанними оплесками. Сісти в цю машину може бути непросто, але як тільки ви потрапите всередину, вона об’єднує час, простір, звук, світло та Super Shell в одну з найбільших у світі розваг.




Переконайтеся, що ваші пожертви правоохоронним благодійним організаціям добре задокументовані та добре відомі, тому що єдиний спосіб по-справжньому зрозуміти найбагатші відчуття цієї речі — ставитися до неї так, ніби закон вас не торкнеться. При частковому дроселі трансмісія перемикається так, ніби він перевозить інтермодальні контейнери навколо порту Лонг-Біч. Кожне перемикання на підвищену передачу створює враження, ніби ви збили Aventador на бордюр і двигун заглох. Перемикання на нижчу передачу краще, але не ідеальне.




Але на повному газі перемикання відбувається швидко та шалено, а потім ще швидше та шаленіше. Aventador створений, щоб процвітати, коли його підштовхують, шмагають і штовхають. Підніміться автострадою на з’їзді, скажімо, на автомагістраль 405 у Південній Каліфорнії, і до того моменту, коли смуга з’єднання закінчиться, спідометр покаже потрійну цифру, і можливо продути повз CHP Charger, навіть не помітивши цього. Викресліть «можливість» і вставте «імовірність».

Звук, коли V-12 наближається до червоної лінії 8700 обертів на хвилину, - це аудіо фентаніл. Завжди є апетит до більшого.

На більш поступливих проїздах Aventador знищує асфальт. Він не може зрівнятися, скажімо, з Porsche 911 за миттєвими рефлексами чи Ferrari за тактильною розмовою, але те, що він приносить, — це зарозуміла впевненість. Пірнить у поворот на страшній швидкості, і до моменту досягнення вершини водій знає, що міг би проїхати 30 миль/год швидше. Знадобився б молот Тора плюс два Неймовірних Халка, щоб збити цю штуку з добре вибраної лінії.




Чи є Ultimae найкращим Aventador? Ми не змогли виконати нашу серію тестів на цьому, але Lambo стверджує, що час розгону до 100 км/год (62 милі/год) становить 2,8 секунди, а максимальна швидкість — трохи більше 220 миль/год. Але, можливо, покупець віддасть перевагу великому крилу на SVJ ? Або більш приглушений . Або SuperVeloce. Або, здавалося б, нескінченні триб'ют-моделі та моделі спеціального випуску. Що завгодно.




Але Aventador пора рушати. 21 століття залишило позаду суперкари 20 століття. І в той час, як Lambo, ймовірно, все ще робитиме V-12 щось чи щось інше, вони працюватимуть через гібридні системи та краще для цього. І незабаром нормативні реалії зроблять цей тип автомобіля фактично неможливим для виробництва. Суперкар був переосмислений, і великий Lamborghini з центральним розташуванням двигуна V-12 більше не є ним. Ми всі будемо мріяти нові.