Lamborghini Lanzador 2028 року має намір перенести виробника екзотичних автомобілів в епоху електромобілів. Концепція Lanzador, що виглядає дико, демонструє майбутні зусилля компанії щодо переходу на електроенергію. Це купе з високим дорожнім просвітом, схоже, готове розірвати етап ралі, і Lamborghini каже, що його два електродвигуни викачуватимуть понад мегават потужності — це понад 1341 кінську силу для тих, хто ніколи раніше не чув про мегават.

Lamborghini Lanzador 2028

У той час як концепт Lanzador зберігає фірмові пропорції Lamborghini з центральним розташуванням двигуна, той факт, що він не має масивного двигуна V-10 з турбонаддувом за передніми сидіннями, як Huracánозначає, що залишилося місце для пари задніх крісел і напрочуд об’ємного багажника.




Дизайн інтер’єру виглядає так, ніби він створений за моделлю винищувача, з кермом із плоским дном, високою центральною консоллю, яка з’єднується з верхньою частиною панелі приладів, і окремими цифровими індикаторами для водія та пасажира на передньому сидінні. Ми б сказали, що ця всюдихідна ракета виглядає готовою до виробництва, і ми хотіли б, щоб вона скоро потрапила в дорогу. На жаль, Lamborghini каже, що серійний автомобіль буде готовий не раніше 2028 року.

Lamborghini Lanzador

Lanzador стане новою табличкою для модельного ряду Lamborghini, а також першою пропозицією бренду з електричним акумулятором, коли він надійде в продаж, ймовірно, як модель 2028 року.

Lamborghini ще не оприлюднила ціни на Lanzador, і ми очікуємо, що він породить кілька варіантів, включаючи, можливо, кабріолет. Коли ми дізнаємося більше інформації ближче до запуску автомобіля, ми оновимо цю історію подробицями.

Електродвигун, потужність і продуктивність




Lamborghini не оприлюднила офіційних показників потужності електричного Lanzador, але заявила, що повний привід буде стандартним і що автомобіль матиме два електромотори — по одному на кожній осі — з максимальною потужністю понад один мегават. Якщо наші розрахунки правильні, це дасть Lanzador понад 1341 кінську силу. Ви могли собі уявити? Крім того, Lamborghini каже, що електродвигун, встановлений на задній осі, може діяти як імітований диференціал обмеженого тертя, щоб допомогти керувати під час поворотів. Концепт-кар був показаний як потужний псевдопозашляховик, але це може змінитися, коли Lanzador наближається до виробництва. Або він може залишитися транспортним засобом вищого класу та націлитися на таких конкурентів, як Porsche 911 Dakar.




Інтер'єр, комфорт і вантаж

Концепт-кар Lanzador має дводверний кузов, але він включає чотири сидіння, з двома ковшами у другому ряду. Інтер’єр виглядає висококласним, але все ще дуже схожим на Lambo, з кермом з плоским дном, плаваючою центральною консоллю, яка розташована високо між водієм і пасажиром, і спортивними сидіннями з вишитими логотипами.

Lamborghini Lanzador interior

Велике — як для гіперкара — багажне відділення ззаду можна розширити, склавши задні сидіння. Є також передній багажник, який типовий як для електромобілів, так і для інших моделей Lamborghini з центральним розташуванням двигуна, що працюють на газі.

Інформаційно-розважальна система та підключення

Не чекайте тут типового центрального екрана інформаційно-розважальної системи. Замість цього Lamborghini встановив два окремих дисплея, один розташований за кермом для водія, а інший — перед пасажиром. Ми не чули, які інші інформаційно-розважальні функції будуть доступні, і оскільки дата виробництва Lanzador так далеко минула, автомобільні технології можуть розвиватися далі, де вони є сьогодні. Ми все ще очікуємо побачити такі функції, як Apple CarPlay і Android Auto, а також аудіосистему преміум-класу та бездротову зарядку смартфона.