Гібриди є великими у Lexus , становлячи понад 25 відсотків продажів бренду класу «люкс». Майже кожна модель у модельному ряду тепер пропонує газово-електричний варіант, і цей тип трансмісії має сенс для типового покупця Lexus, який надає перевагу безшумності та ефективності над спортивними звуками та продуктивністю двигунів Lexus V-6 та V-8. Гібриди можуть здатися трохи дивним поєднанням із суббрендом F Sport, але це не завадило Lexus пропонувати пакети F Sport навіть для наймолодших гібридних моделей, таких як ES300h .
Ця комбінація була новинкою в асортименті ES на 2022 рік, але це вже не просто оновлення зовнішнього вигляду. Тепер Lexus пропонує опцію F Sport у двох рівнях: F Sport Design включає лише візуальні деталі, а F Sport Handling додає набір адаптивних амортизаторів, які регулюють свою жорсткість залежно від вибраного вами режиму водіння. Керованість ніколи не була справжньою особливістю ES, але тепер, коли спортивніший задньопривідний седан GS зник , схоже, що Lexus намагається розширити привабливість передньопривідного ES за межами тих, хто просто шукає Camry. з кращим оздобленням і більш престижним знаком.
ES300h F Sport може виглядати як частина більш спортивного седана завдяки чітким 19-дюймовим чорним колесам, задньому спойлеру, переднім сидінням з агресивною підтримкою та крутій рухливій рамці панелі приладів, яку вперше побачили в суперкарі LFA. Але його гібридна трансмісія віддає перевагу повільнішому темпу, оскільки комбінація 2,5-літрового рядного чотирициліндрового двигуна та двох електродвигунів видає лише 215 кінських сил. Під час нашого тестування F Sport розганявся до 60 миль на годину за 7,9 секунди, що майже на дві секунди повільніше, ніж ES350 із двигуном V-6 потужністю 302 кінські сили .
Адаптивні амортизатори виконують свою роботу в F Sport, посилюючи хід і зменшуючи крен кузова, коли ви вибираєте режим Sport або Sport+. Але це не означає, що ES300h любить метушитися, оскільки гудіння бензинового двигуна, оніміння керма та тьмяне керування кермом перешкоджають агресивним витівкам на задній дорозі. Їзда на всесезонних шинах Michelin Primacy MXM4, результат ковзання ES 0,86 г і гальмівний шлях 178 футів зі швидкості 70 миль/год поступаються набагато більш спортивному седану IS350 .
Звичайно, ми б не судили ES за такі динамічні недоліки, якби не слова «Sport» і «Handling» в його назві. Якщо ви приберете вигляд пакету F Sport, це ідеальний крейсер. У звичайному режимі їзда м’яка та приємна, а салон добре ізольований від шуму дороги та вітру. Крім того, ES забезпечує вражаючу ефективність для седана такого розміру, з рейтингом EPA 44 милі на галлон разом. У нас не було шансу запустити цю модель 2023 року в нашому тесті на економію пального на шосе зі швидкістю 75 миль/год, але механічно схожий ES300h 2019 року досяг 45 миль на галлон , що дозволяє пробігти майже 600 миль на шосе.
Нашою улюбленою зміною для 2023 ES є змінена конфігурація інформаційно-розважальної системи. Lexus милостиво відмовився від химерного контролера тачпада, перемістив дисплей у бік водія, щоб він міг функціонувати як сенсорний, і представив нове інформаційно-розважальне програмне забезпечення компанії, яке має набагато простішу структуру меню. Це повне вдосконалення, оскільки додатковий 12,3-дюймовий екран нашого тестового автомобіля виявився простим у навігації, а вибір жорстких кнопок і регуляторів гучності та налаштування дає бажаний відпочинок від сенсорних елементів керування.
Якби ми вибирали ES для себе, ми б пропустили лінійку F Sport і вибрали одну з менших моделей ES350 або ES300h, які знаходяться в діапазоні 40 000 доларів. ES300h F Sport Handling стартує від 50 085 доларів США, а наш тестовий автомобіль із гарними виборами коштує 54 345 доларів США. Будь-яку кількість законних спортивних седанів із заднім приводом можна придбати за таку ж монету. Ми вважаємо, що Lexus ES ідеально підходить як зручний, просторий і ефективний гібридний розкішний седан, якщо він залишається на своїй лінії.
Технічні характеристики
2023 Lexus ES300h F Sport Handling
Тип автомобіля: передній двигун, передній двигун, передній привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: $50 085/$54 345
Опції: світлодіодні фари з потрійним променем, $1215; Інтерфейс Lexus (12,3-дюймовий сенсорний екран, навігація), $1030; електромагнітола, 550 доларів; Iridium преміум фарба, 500 $; проекційний дисплей, 500 доларів; дверні краї, 155 доларів; килимок багажника, $120; Ключ-карта SmartAccess, 100 доларів США; аплікація на задньому бампері, 90 дол
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
DOHC 16-клапанний 2,5-літровий рядний чотирициліндровий за циклом Аткінсона, 176 к.с., 163 фунт-фут; 2 синхронні двигуни змінного струму з постійними магнітами, 118 к.с., 149 фунт-фут; комбінована потужність 215 к.с.; Літій-іонний акумулятор ємністю 0,9 кВт-год ( C/D
est) Коробка передач: безступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,0-дюймовий вентильований диск/11,1-дюймовий диск
Шини: Michelin Primacy MXM4
235/40R-19 92V M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,0 дюйма
Довжина: 195,9 дюйма
Ширина: 73,4 дюйма
Висота: 56,9 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 51/46 футів 3
Об’єм багажника: 14 футів 3
Споряджена вага: 3793 фунта