Ні для кого не секрет, що Lexus розробляє духовного наступника культового LFA , і тепер японські джерела стверджують, що цей автомобіль спочатку матиме форму гібрида, а потім перетвориться на акумуляторний електромобіль.
У новому звіті з Японії стверджується, що Lexus вирішив базувати модель на платформі TNGA GA-L з легким алюмінієвим шасі та корпусом з вуглецевого волокна. Тоді речі стають дійсно цікавими, коли справа доходить до трансмісії, якою може бути оснащений суперкар.
За даними BestCarWeb , наступник LFA вийде з 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом, який, очевидно, буде здатний видавати 710 к.с. Потім автовиробник доповнить цей двигун електродвигуном, піднявши сукупну потужність до 937 к.с. Це додасть автомобілю достатньо потужності, щоб конкурувати з Ferrari SF90 Stradale, а також з майбутнім гібридним наступником Lamborghini Aventador.
Цей звіт контрастує з коментарями колишнього боса Lexus і майбутнього виконавчого директора Toyota Кодзі Сато про те, що наступник LFA буде повністю електричним . Однак японська торгова точка стверджує, що BEV-варіант нового автомобіля дійсно знаходиться в розробці, але він буде випущений після заявленої гібридної моделі. Враховуючи мовчання Lexus щодо гібридної версії автомобіля, що підключається від електромережі, ми пропонуємо поставитися до цього звіту з дрібкою солі.
Кодзі Сато вперше прокоментував новий суперкар Lexus у серпні 2022 року. Він підтвердив, що модель була попередньо представлена в Electrified Sport Concept, і повідомив, що вона зможе розганятися до 100 км/год за 2 секунди. Також повідомляється, що виробник автомобілів планує запас ходу в 435 миль або 700 км. Також можливо, що EV прибуде з штучною механічною коробкою передач, щоб додати водієві залучення.