Lexus LM 2024 року дебютує як остання версія розкішного фургона бренду, але він продається лише за кордоном.
Новий LM має більш стильний листовий метал, має більш жорстку структуру та може похвалитися ще кращим інтер’єром.
Всередині LM пропонує до семи місць для сидіння, але варіант із чотирма сидіннями включає крісла, схожі на вітальню, перед 48-дюймовим екраном.
Уявіть, що вже пізно, і ви випили занадто багато напоїв для дорослих. Тож ви відкриваєте програму Uber, викликаєте поїздку, і незабаром після того, як розкішний фургон Lexus LM 2024 року випуску під’їжджає біля Taco Bell, де ви щойно розтрощили цілу пачку тако для вечірки.
Розсувні бічні двері LM відчиняються, відкриваючи розкішний інтер’єр із парою крісел, що нагадують вітальню, навпроти 48-дюймового екрана на перегородці, яка відокремлює пасажирів ззаду від пасажирів спереду. Все, що вам потрібно зробити, це підняти закрите скло, зануритися в зручні на вигляд сидіння з їхньою технологією вимірювання температури тіла, підняти тахту, яку було перероблено для більшого діапазону, і, ймовірно, заснути, оскільки тихіша кабіна нового фургона захоплює вас зовнішній світ.
На жаль, для тих із нас, хто живе в Америці, розкошувати в новому Lexus LM другого покоління, який дебютував на автосалоні в Шанхаї, можна лише у нашій уяві. У той час як у США є надрозкішні седани, такі як Mercedes-Benz S-класу, та екстравагантні позашляховики, такі як Bentley Bentayga , у цій країні ми не маємо їхніх еквівалентів фургонів, таких як LM.
Lexus навіть розширює доступність нового LM, запускаючи його в більш ніж 60 країнах, зокрема в Європі та Японії. Ці щасливчики можуть насолоджуватися безліччю вдосконалень, які супроводжують друге покоління фургона, включаючи конструкцію, яка, як кажуть, стала на 50 відсотків жорсткішою, і нову підвіску, розроблену, щоб зробити поїздку більш комфортною та зменшити вібрацію. Існує також новий режим водіння, присвячений комфорту задніх сидінь шляхом зміни амортизаційних сил і обмеження відчуттів, викликаних прискоренням і гальмуванням.
Щоб допомогти зберегти салон LM якомога спокійнішим, Lexus каже, що надає перевагу тиші, зменшуючи різні джерела шуму, а саме ті, що спричиняються дорогою та вітром. Разом із посиленням шумоізоляції доступні двигуни та їх кріплення були налаштовані для зменшення шуму та вібрації. Обидва двигуни є гібридами, в одному з яких використовується 2,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун, а інший, імовірно, пропонує більше потужності завдяки 2,4-літровому чотирициліндровому газовому двигуну з турбонаддувом.
Не можна сплутати LM ні з чим іншим, крім Lexus. Компанія переконалася в цьому, створивши одну з найсміливіших інтерпретацій веретеноподібної решітки. Замість того, щоб окреслювати форму чіткою межею, Lexus дозволяє кольору кузова перелитися на решітку радіатора, а також зменшує проміжки між різними елементами. Загалом LM має довжину 201,8 дюйма, ширину 74,4 дюйма та висоту близько 77 дюймів. Хоча всі ці розміри більші, ніж раніше, колісна база залишається 118,1 дюйма.
Нікому не потрібно виривати рулетку, щоб побачити, що Lexus LM — це великий фургон, і цей розмір сприяє такому ж великому салону, що має значно більше простору для діяльності, ніж будь-який Mercedes чи Bentley. У той час як керівники бізнесу та інші багаті типи, які люблять мати водія, захочуть варіант із чотирма місцями, LM також пропонує місця для 6-7 пасажирів.
Незалежно від того, купаєтеся в світі безлічі тем навколишнього освітлення фургона чи керуєте кліматом і сонцезахисними навісами за допомогою одного з двох доступних контролерів із сенсорним екраном, Lexus LM 2024 року, як виглядає, забезпечить враження, які американці не зможуть насолоджуватися, і те, що можуть огидні впливові особи цієї країни не копіювати з обов'язковим #vanlife. Натомість нам доведеться просто фантазувати про розкішний фургон і його потенціал стати найкращим Uber.