Порівняно з PHEV, набагато менший літій-іонний акумулятор NX350h має достатньо енергії лише для того, щоб забезпечити позашляховик на короткі відстані лише за допомогою електрики, тоді як усі його аналоги, що підключаються до електромережі, здатні проїхати понад 20 миль на акумуляторі. Старий шкільний NX350h все ще забезпечує вражаючу економію палива, а його більш базова трансмісія також знижує витрати, дозволяючи бензиново-електричному Lexus за 42 700 доларів отримати звання найдоступнішого гібрида у своєму сегменті.
Тим не менш, надмірна кількість опцій може швидко знизити економічну ефективність NX350h, оскільки наш тестовий автомобіль Nori Green Pearl коштує опції за 13 630 доларів США. Найдорожчим був пакет Luxury за 7450 доларів США, який додав передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, рульову колонку з електроприводом, внутрішнє освітлення, 10,0-дюймовий проекційний дисплей і масивний 14,0-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи з навігацією на приладовій панелі. місце стандартного 9,8-дюймового дисплея.
Хоча обидва інформаційно-розважальні варіанти мають фізичні ручки для регулювання температури двозонної автоматичної системи клімат-контролю та гучності аудіо, жоден не містить фізичного керування для налаштування аудіо або спеціальної домашньої сторінки, відсутність якої ускладнює навігацію меню системи. неприємний досвід. Як пише Стів Круг у своїй книзі « Не змушуй мене думати », домашня сторінка схожа на «Полярну зірку», що забезпечує відносно «фіксоване місце», куди можна повертатися в цифровому середовищі, яке в інших випадках вимагає від користувачів запам’ятовувати, де вони знаходяться в налаштуваннях "концептуальна ієрархія щоб повторити свої кроки".
Незважаючи на суттєві покращення приголомшливого інтерфейсу сенсорної панелі попередньої моделі, остання система сенсорного екрану NX не позбавлена недоліків. Ця думка також стосується силової установки NX350h.
Повнопривідний NX350h має додаткові 45 кінських сил порівняно зі своїм попередником, витягуючи загалом 239 кінських сил від 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна та трьох електродвигунів. (Є дві спереду, одна з яких з’єднана з планетарною передачею для вимірювання потужності двигуна внутрішнього згоряння таким чином, що імітує автоматичну трансмісію з ремінним приводом, і одна встановлена на задній осі.) Враховуйте споряджену вагу. 4062 фунти, що на 151 фунт менше, ніж останній тестований нами NX300h, і не дивно, що гібрид 2022 NX також значно швидший.
Розгін до 60 миль/год займає 7,6 секунди, тоді як розгін від 50 до 70 миль/год відбувається за 5,0 секунди, що на 0,5 і 0,6 секунди менше, ніж у вищезгаданого NX300h. Звичайно, він не може встигати за 275-сильним NX350 або 302-сильним NX450h+. (Чотирициліндровий турбодвигун NX350 досягає позначки миля за хвилину за 6,6 секунди та розганяється від 80 до 70 миль/год за 4,5; для NX450h+ F Sport цей час становить 5,6 і 3,8 секунди відповідно.) Тим не менш, гібрид NX менш повільний, яким він був колись, і тепер має прийнятну потужність для виїзду на автостради та проїзду на швидкості шосе.
Однак використовуйте всю цю продуктивність, і NX350h дозволить більше гуркоту чотирициліндрового двигуна проникнути в салон. 75 децибел, які ми зафіксували під час прискорення плоскостопості, перевищили показники NX300h і Toyota Corolla Hybrid на 1 децибел.
Однак уникайте затискання акселератора, і в салоні NX350h буде належним чином спокійно. М’які пружини забезпечують комфортну поїздку, що ще більше сприяє відчуттю відпочинку. Ця м’якість приходить за рахунок контролю кузова, оскільки NX350h ковтається в поворотах і стрибає під час гальмування. Хоча ці рухи досить нешкідливі під час повсякденного водіння, вони підкреслюють той факт, що NX350h надає перевагу комфортній їзді, а не привабливим відгукам. Важкий як ніс Lexus має недостатню керованість на межі, а опціональні 20-дюймові шини Bridgestone Alenza A/S 02 run-flat пронизливо верещали, коли NX350h об’їжджав наш ковзаючий майданчик із вагою 0,79 г — на 0,02 г менше, ніж його два побратими NX і його попередник NX300h.
Натисніть на ліву педаль на швидкості 70 миль/год, і позашляховик зупиниться на конкурентоспроможних для класу 180 футів. Проте під час неекстреного гальмування було важко плавно зупинити NX350h. Звинувачуйте непередбачувану дію педалі, коли вона перемикається з рекуперативного на механічне гальмування, особливо під час зупинок на низькій швидкості, наприклад біля знаків зупинки. Замість плавного перемикання між двома гальмівними системами NX350h раптово сповільнюється з набагато більшою швидкістю, коли механічні зв’язувальні елементи беруть на себе функції зупинки від рекуперативної функції електродвигунів. Ця незручна модуляція є дивовижною помилкою, враховуючи, що Toyota розробляла та виробляла гібриди майже чверть століття.
Навіть найдоступніший PHEV у сегменті, Lincoln Corsair Grand Touring , коштує дорожче на 10 305 доларів. Це не означає, що у споживачів немає причин вибирати такі транспортні засоби, як Corsair Grand Touring і NX450h+, останній з яких містить низку динамічних покращень порівняно з NX350h.
Однак це означає, що NX350h, як найдешевший гібрид у своєму сегменті, краще відповідає потребам покупців, які бажають придбати гібридний компактний розкішний позашляховик з міркувань фінансової обережності. Це може здатися нецікавим і — у деяких областях — невідшліфованим, але Lexus NX350h 2022 року, мабуть, є більш розумним гібридним варіантом, ніж кращі PHEV.