Термін «купе» був узурпований в останні роки для деяких чотиридверних седанів і навіть кросоверів, але все ще існують справжні дводверні. Lexus RC – це один із них, і він, безперечно, виглядає якнайкраще завдяки своїм низьким пропорціям і яскравому, пишному стилю. Пакет F Sport для моделі RC350 додатково включає темно-сіру окантовку, унікальний дизайн решітки радіатора, 19-дюймові колеса, а у випадку нашого тестового автомобіля – додатковий задній спойлер. Це екстравертний вигляд, хоча і не такий драматичний, як у приголомшливого Lexus LC . А у випадку тестованого тут RC350 F Sport AWD він, мабуть, завищує продуктивність, яка міститься в ньому.
RC датується 2014 роком, і вік автомобіля помітний у кількох областях. З моделлю 2019 року справді з’явилася низка оновлень, а в 2022 році RC залишиться без змін порівняно з минулим роком. Дивно, але враховуючи цей скорочувальний сегмент, Lexus все ще пропонує широкий спектр моделей RC. Вони варіюються від чотирициліндрового RC300 із турбонаддувом і заднім приводом до RC F з двигуном V-8 , який у формі Fuji Speedway Edition може досягати шестизначної цифри. У серці модельного ряду ви знайдете 3,5-літровий V-6 потужністю 260 (RC300 AWD) і 311 к.с. (RC350). Lexus ніколи не пропонував посібник для цього автомобіля. Натомість у моделях із заднім приводом є восьмиступінчастий автомат, а повнопривідні версії RC300 та RC350 мають лише шість передач переднього ходу.
Безнаддувний V-6 створює трохи ностальгічний тон із тих часів, коли турбонаддув і електрична допомога не стали всепоширеними. Ця зігнута шістка звучить чудово, і точно є що сказати про прогресивну реакцію дросельної заслінки атмосферного двигуна. Тим не менш, з крутним моментом 280 фунт-фут при 4800 обертах за хвилину, потужний 3,5-літровий двигун не має легкого штовхання турбодвигуна на низьких обертах. На трасі це означає час розгону до 60 миль/год за 5,6 секунди, що значно відстає від шестициліндрових конкурентів з турбонаддувом з Німеччини: Audi S5 за 4,2 секунди та BMW M440i xDrive за неймовірних 3,8 секунди.(незважаючи на те, що BMW точно відповідає спорядженій вазі RC у 3986 фунтів). Прямолінійне прискорення RC350 поступається навіть чотирициліндровим версіям Audi і BMW . Остання модель 430i xDrive, яку ми тестували, розганялася до 60 миль на годину за 5,2 секунди , а модель A5 2018 року — за 4,9 секунди . Аналогічно, чверть милі RC350 пробігає за 14,1 секунди на 100 милях на годину, щоб дивитися на задні ліхтарі M440i (12,3 на 112 милях на годину) або S5 (12,8 на 107 милях на годину).
Як і слід було очікувати, повнопривідний RC350 із лише шістьма передачами переднього ходу та робочим об’ємом 3,5 літра також не виграє жодних призів із економією палива. Оцінки EPA є дуже посередніми 19/26 миль на галон у місті/шосе проти 21/30 миль на галон для Audi S5 та 22/31 миль на галон для BMW M440i xDrive. Ми в середньому витратили 19 миль на галлон.
Незважаючи на приголомшливу потужність, RC350 не відчуває себе млявим на вулиці, частково тому, що ми провели так багато часу в режимі Sport+. Зазвичай у найспортивнішому режимі трансмісії блокуються найвищі передачі коробки передач, але на RC350 можна їздити в режимі Sport+, не проганяючи на підвищених обертах на шосе, головним впливом на силовий агрегат є автоматичне перемикання на нижчу передачу під час гальмування.
Типова для купе оглядовість ззаду невелика; Добре, що широкий набір систем допомоги водієві є стандартним, включаючи моніторинг сліпих зон і попередження про поперечний рух ззаду. Наш тестовий автомобіль також був оснащений світлодіодними фарами з потрійним променем ($1160), які чудово освітлюють ніч і оглядають повороти на темних двосмугових дорогах.
Вищезазначені варіанти, а також кілька інших, дають загальну суму для нашого тестового автомобіля RC350 F Sport AWD у 59 995 доларів США порівняно зі стартовою ціною в 52 555 доларів США. Ви б заплатили більше за шестициліндрове повнопривідне купе будь-якого німецького автовиробника: приблизно на 4000 доларів більше за Audi S5, на 7000 доларів більше за BMW M440i xDrive і на 9000 доларів більше за Mercedes C43. Дешевше тільки Infiniti Q60.
Хоча його нові конкуренти затьмарюють RC350 F Sport за кількома об’єктивними параметрами, Lexus не позбавлений принад. Це Grand Tourer, який, незважаючи на зовнішній вигляд, наголошує на комфорті більше, ніж на абсолютній продуктивності. І як у випадку з поношеними джинсами, іноді є привабливість у не дуже нових.