Lexus додає гібридну модель, що підключається від мережі, до лінійки RX на 2024 рік.
Він називається RX450h+ і має ту саму силову установку, що й менший NX450h+, із трохи меншим заявленим запасом ходу на електричному ходу та дещо нижчою ефективністю.
RX450h+ стартує з 70 080 доларів і надійде в продаж до кінця року.
У 2024 році Lexus додає третій гібридний варіант для SUV RX . Нова модель RX450h+ приєднується до лінійки як гібрид, що підключається від мережі, доповнюючи існуючі гібриди RX350h і RX500h F Sport Performance. Версія, що підключається, пропонує заявлений запас ходу 35 миль на електроприводі та має такі ж налаштування, що й менший NX450h+ .
RX450h+ має 2,5-літровий рядний чотирициліндровий атмосферний двигун і три електродвигуни; це та сама установка повного приводу, яка є в NX450h+ і Toyota RAV4 Prime . Він має бортовий зарядний пристрій потужністю 6,6 кіловат, який може зарядити акумуляторну батарею ємністю 18,1 кВт-год за дві з половиною години від розетки 240 вольт. Він має трохи більшу потужність із загальною потужністю 304 к.с. порівняно з 302 к.с. інших моделей. Однак більший RX не буде таким швидким, як ті менші PHEV, оскільки Lexus заявляє, що розганяється до 60 миль/год за 6,2 секунди.
Модель RX450h+ коштує дорого, починаючи з 70 080 доларів, що робить її найдорожчою моделлю в лінійці RX. Він поставляється в стандартній комплектації з усіма функціями, які входять до рівня комплектації Luxury для менших силових агрегатів, включаючи проекційний дисплей, шкіряну оббивку, підігрів і охолодження передніх і задніх сидінь, а також панорамний люк.
Рейтинги економії палива EPA становлять 35 миль на галлон у сукупності під час роботи на гібридному двигуні, що лише на 1 милю на галон менше, ніж у RX350h, і 83 милі на галлон разом з електромобілем. Lexus каже, що RX450h+ буде доступний у дилерських центрах до кінця року.