RX-L ніколи не був особливо просторим на крайньому задньому сидінні, але TX має запропонувати багато місця для дорослих, щоб розміститися там ззаду. Ми очікуємо безліч розкішних функцій — версія
Toyota вже дуже приємна всередині — щоб виправдати значок
Lexus, але бренд ще не опублікував вичерпного списку обладнання. Будуть запропоновані три різні силові агрегати, включно з двома гібридами, один з яких є плагіном. Моделі початкового рівня оснащені чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, а гібрид, що підключається до електромережі, як кажуть, виробляє потужні 406 кінських сил і пропонує 33 милі пробігу лише на електриці.
TX пропонується в трьох різних варіантах, включаючи 406-сильний гібрид під назвою TX550h+. Ми рекомендуємо TX350 Luxury, оскільки він додає бажані висококласні функції, такі як оббивка з напіванілінової шкіри, електрорегулювання передніх сидінь у 10 напрямках, підігрів керма та підігрів сидінь другого ряду. Ми також додамо пакет Technology, який додає 12,3-дюймовий датчик. дисплей, цифрове дзеркало заднього виду, проекційний дисплей і система допомоги при паркуванні.
Двигун, трансмісія та продуктивність
Моделі зі значком TX350 оснащені 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом. Цей силовий агрегат початкового рівня становить 275 поні та оснащений восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім або повним приводом. TX500h F Sport Performance підвищує ставку зі стандартним повним приводом і додаванням гібридної системи допомоги, яка збільшує потужність до 366 поні; ця модель поставляється з шестиступінчастою автоматичною, а не з восьмиступінчастою.
Однак найпотужнішою версією TX є TX550h+, яка використовує 3,5-літровий двигун V-6 і гібридну систему, що підключається до електромережі, для генерації 406 кінських сил. Повний привід є стандартним для TX550h+, як і безступінчаста автоматична коробка передач. Коли ми отримаємо можливість сісти за кермо, ми візьмемо TX на наш тестовий трек і оновимо цю історію результатами тестів і враженнями від водіння.
Радіус дії, зарядка та час роботи акумулятора
Lexus ще не оприлюднив всю інформацію про гібридну модель TX550h+, але ми знаємо, що вона має забезпечити достатню ємність батареї, щоб трирядний позашляховик проїхав приблизно 33 милі, перш ніж потребуватиме підзарядки. Коли ми дізнаємося більше про розмір батареї, приблизний час заряджання та офіційну оцінку запасу ходу, ми оновимо цю історію за допомогою цих деталей.
Інтер'єр, комфорт і вантаж
Залежно від вибраного інтер’єру TX може розмістити до семи сидінь у трьох рядах. Додатковий набір капітанських крісел другого ряду зменшує загальну місткість до шести, але покупці, які мають намір використовувати TX як сімейний позашляховик, можуть виявити, що цей компроміс вартий того, щоб забезпечити розділення братів і сестер.
Бункерів для зберігання багато, і Lexus також інтегрував багато портів для зарядки в салоні TX. Ми ще не маємо повного списку стандартних і додаткових функцій TX, але ми очікуємо побачити в списку багато зручностей і предметів розкоші, включаючи панорамний люк, шкіряну оббивку, сидіння з підігрівом і охолодженням і, можливо, навіть масаж для тих, хто попереду. Коли ми дізнаємося більше, ми оновимо цю історію подробицями.
Інформаційно-розважальна система та підключення
Великий 14,0-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи є стандартним для TX і працює з найновішим інтерфейсом інформаційно-розважальної системи
Lexus, який, як ми виявили, є чуйним та інтуїтивно зрозумілим у використанні. Бездротові Apple CarPlay і Android Auto, ймовірно, будуть стандартними, як і навігаційна система в приладовій панелі та бездротова зарядна панель для смартфона. 12,3-дюймовий цифровий дисплей приладів можна змінити для відображення різноманітної інформації водієві, а додатковий проекційний дисплей забезпечує ще одне цифрове зчитування для водія. Lexus ще не сказав, якою буде стандартна стереосистема в TX — ми підозрюємо, що система з 10 динаміками така ж, як у позашляховику GX 2024 року — але вона сказала, що буде доступна 21-дюймова преміальна стереосистема Mark Levinson.