Лінкольн представив оновлений Corsair на Детройтському автосалоні 2022 року, і це була більше еволюція, ніж революція.
Оскільки у четвер увечері бренд спальніший за Північну Дакоту, нагадаємо, Corsair 2023 року отримав більшу решітку радіатора, виразніший передній бампер та оновлені колеса. До них приєдналася більша 13,2-дюймова інформаційно-розважальна система та напівавтономна система водіння ActiveGlide, яка дозволяє керувати автомобілями без рук на швидкості до 80 миль/год (129 км/год).
Це помітні оновлення, але кінцевий результат залишає бажати кращого. Однак, здається, їхні китайські колеги виявили відсутній секретний соус, оскільки їхній оновлений Corsair має трохи більше індивідуальності.
Як ви можете бачити на цих фотографіях, опублікованих Міністерством промисловості та інформаційних технологій, китайський Corsair має унікальну решітку радіатора з тонкою смугою, яка перетікає в гладкі фари. Далі внизу є більш спортивний бампер із більшими повітрозабірниками, а також вужчим хромованим акцентом. Вони з’єднані нижньою сітчастою вставкою, яка робить горизонтальну вставку, яка є на моделі зі специфікацією США, схожою на те, що куплено в доларовому магазині.
На цьому зміни не закінчуються, оскільки китайський Corsair має унікальну задню частину, яка виглядає набагато сучаснішою, ніж те, що ми отримуємо в США. Найпомітнішою відмінністю є задні ліхтарі, які включають хромовану панель, а також напис «Lincoln». Їх об’єднує мінімалістичний бампер і прихована вихлопна система.
Якщо це так, то це буде невелике покращення порівняно з поточним чотирициліндровим двигуном, який розвиває 241 к.с. (180 кВт / 245 к.с.).
Autohome припускає, що гібридний варіант з’явиться після запуску, і це, імовірно, версія поточного гібрида, що підключається до мережі. Ця конкретна модель має 1,5-літровий двигун з турбонаддувом, два електромотори та акумулятор ємністю 15,1 кВт/год. Завдяки такому налаштуванню кросовер має загальну потужність 272 к.с. (203 кВт / 276 к.с.) і проїжджає 40 миль (64 км) лише на електриці.