Шкода вітру, коли він наближається до Lotus Eletre 2024 року . Здалеку він, мабуть, радіє, помічаючи те, що здається великим позашляховиком, ідеальним для того, щоб розташуватися навпроти приємного релаксу. Але спокою нашим молекулам не буде. Натомість їх пришвидшать і пронесуть упорядкованими рядами, занудять тунелями та щільно притиснуть до черева й боків Елетре, залишивши без дихання в його ледь потривошеному сліді. Це важкий день для потенційного вихру, коли Lotus робить слизький позашляховик.
Крім підтримки коефіцієнта лобового опору 0,26, у Eletre є завдання. Lotus повинен був отримати денну роботу, і Eletre це. Протягом останніх 70 з гаком років компанія Lotus працювала в Норфолку, Англія, створюючи автомобілі, простотою та чистотою яких захоплюються багато, але купують лише деякі. Великий рік продажів для Lotus передбачав би, можливо, 4000 автомобілів, які покинуть його завод. У більшості років їх було менше 1500. Все це було добре, тому що Lotus був мистецтвом, створеним невеликою групою відданих майстрів, які були задоволені просто увімкненим світлом і освітленням автомобілів.
Geely Group придбала контрольний пакет акцій Lotus у 2017 році, і китайський конгломерат хоче зробити бренд впізнаваним за межами тих, хто може цитувати Коліна Чепмена. З амбітною метою продавати 100 000 автомобілів на рік до 2028 року (зверніть увагу, що Lotus знадобилося 70 років, щоб виготовити перші 100 000 автомобілів), Geely потребує Lotus, щоб пропонувати більше, ніж спортивні автомобілі для звивистих доріг. Рішення, як це здається для багатьох брендів спортивних автомобілів, - це продуктивний позашляховик. Lotus увійшов у цей сегмент із двомоторним, повнопривідним чотиридверним автомобілем, який частково виглядає як Evija — електричний, швидкий, із швейцарським сиром і аеродинамічними накладками спереду до ззаду — і частково Europa — з товстою спинкою та, ймовірно, надихне гарячим. обговорення дизайну.
Перший позашляховик Lotus
Є про що поговорити. Eletre — велика машина, на пару дюймів коротша за Lamborghini Urus або, якщо вам потрібна більш прозаїчна базова лінія, приблизно такої ж довжини, як Honda Pilot . На відміну від плитосторонньої Honda, Eletre — це складний ландшафт підйомів і ярів, його боки всмоктуються, ніби у нього було видалено буккальний жир, його кузов розділений наскрізними проходами, як кухня середини століття.
У нашому Solar Yellow Eletre S не було багатьох місць, де повітря накопичувалося й викликало шум, перше, що ми помітили в нашому Solar Yellow Eletre S, це те, наскільки тихо було в салоні навіть за стандартами електромобілів. Немає жодного синтетичного дзижчання, а система активного шумопоглинання автомобіля працює настільки добре в поєднанні з чітко керованим повітряним потоком, що ви можете почути удари вашої руки по різних покритих штучною замшею поверхнях добре підбитого Eletre. інтер'єр. Єдиний інший шум під час нашої їзди – це час від часу клацання та дзижчання активного заднього спойлера, коли він перемикається між чотирма налаштуваннями, прибираючись на низькій швидкості та повністю розгортаючись під час різкого гальмування.
Eletre пропонує три комплектації, усі з двома двигунами та літій-іонним акумулятором ємністю 109,0 кВт·год, який здатний заряджатися на потужності до 350 кіловат і пропонує орієнтовний запас ходу, який, як тільки EPA наклеїть на нього свою етикетку, повинен становити близько 260 миль. для найбільш потужного варіанту та 315 миль для найбільш цивілізованого порядку. Навіть базовий Eletre стандартно оснащений адаптивними пневматичними пружинами, 22-дюймовими колесами, чотиризонним клімат-контролем, проекційним дисплеєм і бездротовим дзеркалом телефону. Eletre S додає ефективне, хоча й шумне, активне заднє антикрило, двері з плавним закриттям, навколишнє освітлення та справді вражаючу аудіосистему з 23 динаміками.
Збільште цю річ, і ви легко заглушите спойлер. Як базовий автомобіль, так і S використовують однакові електродвигуни з постійними магнітами, що створюють сукупну потужність 603 кінських сили та 523 фунт-фут крутного моменту. Якщо це недостатньо швидко,Porsche Taycan і Audi e-tron GT ) для ефективного поєднання продуктивності при запуску та запасу ходу на високій швидкості. R також отримує режим Track, який мінімізує втручання системи контролю стабільності та підвищує реакцію акселератора.
Водіння Eletre
Що стосується реагування акселератора, ми не можемо назвати Eletre S повільним, але ми були здивовані невимушеним підходом до автономного прискорення. З перекату він розтягне ваші щеки аж до вух, але сигнал світлофора приходить із помітною паузою, перш ніж Eletre приведе в рух свої Lotus-spec Pirelli P Zero PZ4 Elects. Lotus каже, що спокійний старт є навмисним, оскільки запропонована аудиторія для Eletre S, можливо, вперше потрапляє в простір електромобілів і віддасть перевагу більш цивілізованому старту. Для диких серед нас Eletre R смикається та звивається від потужності, як форель, що б’ється, навіть із увімкненим контролем стабільності. Як і Златовласка, ми могли б віддати перевагу чомусь посередині.
Коли Eletre S не намагається рушити з місця, плавно їде, як заварний крем, завдяки легким алюмінієвим компонентам підвіски, амортизаторам з електронним керуванням і пневматичним пружинам. Ми жодного разу не застали машину з вибоїною чи вибоїною, і навіть несподівана охорона худоби не змогла її вивести з ладу. Eletre є першим проектом Lotus щодо електричного підсилювача керма, і тут ми знаходимо електрони менш сприятливими. Рульове управління швидко та легко набирається, але важче, ніж потрібно, і мало зворотного зв’язку, що зменшує відчуття зв’язку.
Важчий, ніж необхідно, також описує відчуття Eletre у поворотах. Lotus обертається, як гонщик бочки, але навіть підготовка Lotus не може приховати, що це більше Clydesdale, ніж квартерхінь. Приблизно 5500 фунтів Eletre дає про себе знати в різких поворотах і під час гальмування, коли навіть передні шестипоршневі гальмівні супорти Brembo, що затискають алюмінієві капелюшки, і ротори із залізним покриттям вимагають міцного натискання на педаль, щоб зупинити роботу — і це з регенерація гальм досягла макс.
Інтер'єр Eletre
Позитиви великого Lotus знаходяться в салоні верхньої полиці Eletre. Кожна поверхня, до якої можна доторкнутися, оброблена замшею або рифленням, з тонкими відтінками кольору та бронзовим металевим покриттям. Передні сидіння м’які, але підтримують, а заднє сидіння пропонує достатньо місця для ніг. І лава, і задні спортивні ковші достатньо підбиті, щоб виклик дробовика залишився в минулому. Такі деталі, як металеві сітчасті решітки динаміків і підстаканники, що зливаються, пропонують візуальну нагороду з моменту, коли ви відкриваєте дверцята. Інша історія про довгострокову мудрість покривати підсклянники замшею, але це проблема після розливу.
Якщо ви коли-небудь були в Lotus Evora з його мініатюрним 7,0-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи, ви можете бути здивовані величезним глянцевим інтерфейсом Eletre. Водій стикається з 12,6-дюймовою цифровою панеллю приладів із проекційним дисплеєм, який не можна було налаштувати в наших тестових автомобілях, але Lotus каже, що його можна буде налаштувати через пізніше оновлення по повітрю, якщо не під час доставки. Центральний сенсорний екран пропонує кристально чисту графіку діагоналлю 15,1 дюйма, і навіть пасажир отримує тонку смужку сенсорного дисплея, яка дозволяє керувати радіо. Фізичні елементи керування медіафайлами знаходяться на кермі, а деякі елементи керування клімат-контролем мають фізичні перемикачі — чудові текстуровані перемикачі. Доступ до інших елементів керування, зокрема для вентиляційних отворів і налаштувань системи допомоги водієві, можна отримати лише через екран, але ми виявили, що більшість з них доступні одним або двома натисканнями головного меню.
Декілька яскравіших технічних функцій Eletre, як-от делікатні камери, які замінюють дзеркала бокового виду, і адаптивні світлодіодні фари, не будуть доступні в США. Інші, як-от розгорнутий лідар, є спробою випередити можливі майбутні технології. Якщо більш автоматизоване водіння стане реальністю, Lotus хоче підготувати апаратне забезпечення для оновлення програмного забезпечення бездротовим зв’язком.
Eletre є інноваційним і амбітним, але йому важко знайти золоту середину між очікуваннями покупця Lotus і покупця розкішного SUV. Один хоче, щоб транспортний засіб був сирим, спритним і підключеним; інший хоче чогось зручного, гарного вибору та елегантного. Поки він намагається опинитися на обох смугах, Eletre сильно тягне до позашляховика. Він зручний, добре підібраний і елегантний. Він також швидкий і гнучкий, але навіть Lotus ще не придумав, як зробити електромобіль легким і простим.
Технічні характеристики Lotus Eletre 2024 року
Тип автомобіля Lotus Eletre 2024 року
: передній і задній двигун, повний привід, 4- або 5-місний 4-дверний універсал
ЦІНА ( C/D EST)
База: Eletre, $115 000; Eletre S, $135 000; Eletre R, 155 000 доларів США
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: постійний магніт змінного струму
Задній двигун: постійний магніт змінного струму
Комбінована потужність: 603 або 905 к.с.
Комбінований крутний момент: 523 або 726 фунт-фут
Акумулятор: літій-іонний з рідинним охолодженням, 109,0 кВт-год.
Бортовий зарядний пристрій: 22,0 кВт
пік постійного струму Швидкість швидкої зарядки: 350 кВт
Коробки передач: прямий привід, прямий привід/2-швидкісна автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 118,9 дюйма
Довжина: 200,9 дюйма
Висота: 64,2–64,4 дюйма
Об’єм вантажу, позаду спереду/заду: 54/22–24 футів 3
Споряджена маса ( C/D оцінка): 5500–5850 фунтів