Електричний розкішний седан Lucid Air був вражаючим , коли був представлений 18 місяців тому, а нова версія Air Pure на 2023 рік є ще однією варіацією на ту ж тему. Pure є найдешевшим Lucid сьогодні, за базовою ціною 89 050 доларів, включаючи доставку. Усі інші версії Air починаються на північ від шести цифр, тому це початковий рівень.
Одним із переваг Air є його високий рейтинг EPA, причому дорожчий Air Grand Touring AWD має пробіг колосальних 516 миль на 19-дюймових колесах — найвищий рейтинг EPA серед усіх електромобілів на ринку сьогодні. Нам було цікаво подивитися, як справляється Air з меншим акумулятором і дещо меншими характеристиками.
Менший акумулятор, все ще швидкий
Покупці початкового рівня Pure можуть вибрати між заднім або повним приводом і 19- або 20-дюймовими колесами. Повнопривідна версія оснащена парою двигунів потужністю 480 кінських сил і крутним моментом 686 фунт-фут. Оснащений 20-дюймовими колесами Aero Lite, наш повнопривідний Air Pure має запас ходу, який EPA оцінює в 584 милі з акумулятором ємністю 92,0 кВт-год.
Під час нашого випробування дальності на швидкості 75 миль/год на шосе цей Air Pure пройшов 310 миль із спостережуваною ефективністю 100 MPGe проти рейтингу EPA 121 MPGe. Air Grand Touring проїхав 410 миль у тому ж тесті.
Кілька видалень
Подвійний двигун Air Pure не може зрівнятися з прискоренням інших моделей Air, але він перетворився з неймовірно швидкого на дивно швидке. Ми виміряли 3,5 секунди до 60 миль/год проти 3,0 секунд для моделі Touring і лише 2,6 секунди для 1111-сильної Dream Edition Performance. Для чотиримісного седана, який зважує більшу частину 3 тонн, будь-який із цих результатів є чудовим; Покупці Air Pure мають бути дуже задоволені продуктивністю свого автомобіля.
На відміну від комплектації Touring, яка є наступним кроком у лінійці Lucid Air, Pure жертвує опцією скляного даху, електроприводом відкривання та закривання переднього багажника, охолодженням передніх сидінь, шкіряним кермом і підігрівом передніх склоочисників. Переднє сидіння з електроприводом падає з 14 до 12 регулювань, а з автоматичного клімат-контролю віднімається одна зона, тобто з чотирьох до трьох.
Нічого з цього не становить великої жертви. Дійсно, єдине, чого нам не вистачало, це скляний дах, який був на попередніх моделях Air, які ми тестували. Суцільний дах робить низьку кабіну темнішою, і суб’єктивно вона здається ближчою та обмеженішою, особливо для великих пасажирів. Незалежно від розміру, кожен водій, який сидить на передньому сидінні, повинен навчитися повертатися та нахилятися на своєму сидінні, щоб не вдаритися головою об сильно похилену стійку лобового скла.
Спокійно та розслаблено
Будь-який Lucid Air , на якому ми їздили, залишається насолодою від водіння: добре збалансований і скомпонований з гострою, спортивною реакцією в поєднанні з чудовим налаштуванням шасі та амортизацією, що усуває будь-які додаткові коливання. Це робить цей 4951-фунтовий автомобіль напрочуд легким для кидання через повороти, якщо ви забажаєте, і водночас він усе ще залишається спокійним за кермом, якщо ви його не штовхаєте.
Відчуття розкоші додають тихий екстер’єр і інтер’єр із незвичайних тканин, які створюють відчуття заспокійливого спокою. Старший віце-президент з дизайну Lucid Дерек Дженкінс описав Air як «автомобіль не крикливий» — «крикливий» — це британський термін, який означає привертати увагу до себе. Зовні Air справді тихий, хоча його низька висота, плавні лінії та ультратонкі лампи привертають увагу, коли його помічають.
Всередині наш Air Pure мав інтер’єр Mojave PurLuxe. Його найбільш вражаючою особливістю є сірий твід, який використовується на приладовій панелі та інших місцях. Це незвичайний, тонкий вибір, і він дійсно працює. Опинившись усередині, положення водія спереду з витягнутими ногами виглядає спортивно, але пасажири на задніх сидіннях насолоджуються простором для ніг у підлозі, який відповідає виїмкам у акумуляторному блоку під підлогою. Зниження підлоги означає, що пасажири, які сидять на задніх сидіннях, не сидять піднятими ногами, як це відбувається в топових моделях Air з акумулятором найвищої ємності, що робить далекі поїздки комфортнішими.
Генеральний директор Lucid Пітер Роулінсон був головним інженером Tesla Model S десять років тому. Кабіна поєднує в собі відлуння Tesla на великому центральному екрані з лише кількома жорсткими елементами керування для вибраних функцій (гучність звуку, вентиляція). Менший допоміжний екран для елементів керування в кабіні може втягуватися в приладову панель для більш чистого вигляду.
Спокуса сучасних розробників електромобілів полягає в тому, щоб розмістити якомога більше елементів керування на екрані, зменшивши кількість механічних перемикачів, ручок, циферблатів і повзунків, які потрібно розробити. Деякі з наших редакторів віддають перевагу режиму водіння з однією педаллю, тоді як інші ненавидять його, тож кожного разу, коли ми змінювали тест-драйверів, нам доводилося знаходити режим керування однією педаллю, який ховається на кілька екранів нижче в налаштуваннях приводу.
Автомобіль, який ми тестували, Lucid Air Pure AWD 2023 року випуску, мав базову ціну 94 550 доларів, що на 5 500 доларів більше, ніж задньопривідний автомобіль через його додатковий передній двигун і напівактивні амортизатори. Наш автомобіль мав оновлене 20-дюймове колесо вартістю 2000 доларів, яке заглушає діапазон від 410 до 384 миль. Трьома додатковими опціями були активна система допомоги водієві та камери кругового огляду DreamDrive Pro (10 000 доларів), аудіосистема Surreal Sound Pro (4000 доларів) і чудова сіро-блакитна фарба Fathom Blue Metallic (1000 доларів). Загалом, кінцева ціна наклейки склала 111 550 доларів, що значно перевищило поріг у 100 тисяч доларів.
Таким чином, Lucid Air Pure міцно залишається у верхньому ряду розкішного спектру та лише незначно розширює пропозицію продукції компанії. У той час, коли весь ринок, здається, хоче позашляховиків, компанія має намір якомога швидше запустити у виробництво свою другу модель, електричний позашляховик Gravity. З огляду на те, що продажі повітря нижчі, ніж прогнозувалося кілька років тому, Lucid тепер повертається до свердловини, щоб залучити додатковий капітал: 3 мільярди доларів, в основному від Фонду державних інвестицій Саудівської Аравії . Дещо за іронією долі ця інвестиційна компанія, що фінансується нафтою, тепер контролює більшість акцій Lucid.
Започаткувати автомобільну компанію, яка виживає в довгостроковій перспективі, справді дуже важко. Поки що, схоже, лише Tesla вдалося це зробити за останні десятиліття. Якою б не була кінцева доля Lucid, Lucid Air — це винятковий електромобіль: стильний, комфортний, розкішний і швидкий. Навіть у чистому вигляді.
Технічні характеристики Lucid Air Pure AWD 2023
Тип автомобіля: передній і задній двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: $94 550/$111 550
Опції: асистент водіння DreamDrive Pro, $10 000; аудіосистема Surreal Sound Pro, $4000; 20-дюймові диски Aero Lite, 2000 доларів, фарба Fathom Blue Metallic, 1000 доларів
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Задній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Комбінована потужність: 480 к.с.
Комбінований крутний момент: 686 фунт-фут
Акумуляторна батарея: літій-іонна з рідинним охолодженням, 92,0 кВт-год.
Бортовий зарядний пристрій: 19,2 кВт
Пікова потужність постійного струму Потужність заряду: 250 кВт
Коробки передач, передній/задній: прямий привід
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/права: 15,0-дюймовий вентильований диск/14,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Pilot Sport EV
F: 245/40ZR-20 99Y Acoustic LM1 Extra Load
R: 265/40ZR -20 104Y Acoustic LM1 Extra Load
РОЗМІРИ
Колісна база: 116,5 дюйма
Довжина: 195,9 дюйма
Ширина: 76,2 дюйма
Висота: 55,4
дюйма Пасажирський об’єм, передній/правий: 61/45 футів 3
Об’єм багажника, передній/правий: 10/22 футів 3
Споряджена вага: 4951 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 3,5 с
100 миль/год: 8,0 с
1/4 милі: 11,7 с при 122 миль/год
130 миль/год: 13,5 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,2 сек.
Початок з перекату, 5–60 миль/год: 3,7 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 1,7 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 2,4 с.
Максимальна швидкість (gov ltd): 140 миль/год.
Гальмування, 70–0 миль/год: 168 футів
гальмування, 100–0 миль/год: 324 фути, стійкість на дорозі, 300 футів: 0,90 г