Подвійні двигуни Air Touring видають 620 кінських сил і 885 фунт-фут крутного моменту , що на 199 к.с. менше, ніж у Grand Touring , але не поступається йому за обертом. ( Комплектація Grand Touring Performance має 1050 к.с. і 921 фунт-фут. ) Touring стандартно оснащений системою запуску, яку легко активувати в режимі Sprint, натиснувши ногами на обидві педалі, а потім відпустивши гальмо. Піктограма блакитного ведмедя, що розмахує прапорцем, вказує на те, коли автомобіль готовий до запуску, що нагадує про нову продуктивну модель Lucid Sapphire .
Lucid каже, що Touring розганяється до 60 миль на годину за 3,4 секунди, відповідаючи Mercedes-AMG EQS і перемагаючи Porsche Taycan GTS на десяту частку секунди. Air GT і GT Performance на чотири десятих і вісім десятих секунди швидше відповідно, але Touring все ще досить швидкий. Прискорення на швидкості на шосе та з поворотів – це те, де дійсно блищить силовий агрегат Air; на 50 милях на годину, і повітря зростає до тризначного значення, завжди миттєво та без зменшення сили зі збільшенням швидкості. Lucid також не використовує жодних штучних звуків чи покращень шуму, оскільки електродвигуни створюють гучне дзижчання, яке звучить неймовірно.
Акумуляторна батарея Touring менша: 92,0 кіловат-години замість 112,0 кВт-год, як у Grand Touring, а його максимальний запас ходу в 425 миль на 91 милю менший, ніж у дорожчій комплектації. Touring також має повільніші можливості зарядки – до 250 кіловат замість 300 кВт – але цього все одно достатньо, щоб отримати 200 миль запасу ходу за 15 хвилин. Lucid каже, що Touring має найкращу енергоефективність серед усіх моделей Air, а його коефіцієнт лобового опору 0,20 є найнижчим серед усіх автомобілів, які можна купити в США.
Вирішальним для якості Air Touring є апаратне забезпечення шасі, яке повністю ідентичне тому, що ви отримуєте в Grand Touring Performance. Тут немає пневматичної підвіски, керма задніх коліс, активних стабілізаторів поперечної стійкості чи будь-якої іншої модної техніки, і, чесно кажучи, Air цього не потребує. Якість їзди плавна навіть на нерівному асфальті з мінімальним падінням і креном кузова. Електронний підсилювач керма порівнювався з Porsche 911 GT3 , і він надзвичайно точний, має ідеальну вагу та дивовижний рівень зворотного зв’язку.
Touring, на якому я їду, оснащений стандартними 20-дюймовими колесами, оснащеними шинами Michelin Pilot Sport EV, розміром 245/40 спереду та 265/40 ззаду. (У Touring також доступні 19-дюймові колеса, призначені для кращого запасу ходу, або недорогі 21-дюймові колеса з Pirelli P Zero PZ4.) Навіть під час сильного штовхання в поворотах шини ніколи не пищать, лише час від часу свистять під навантаженням і Мені ніколи не хочеться більше зчеплення. Touring приблизно на 250 фунтів легший, ніж Grand Touring, і здається спритнішим.
Лише одна частина зовнішнього дизайну Touring відрізняється від інших моделей Air – це добре, тому що чудовий стиль Air так само вражає через кілька років після його дебюту. Touring — це перший варіант Air, який стандартно постачається з металевим дахом , що забезпечує більше простору для голови та менше тепла в салоні, хоча ви можете повернути тонований панорамний скляний дах за 4500 доларів.
Особисто я обожнюю панорамний дах, особливо з вітровим склом, яке перетікає в панель даху, але оскільки в нього немає сонцезахисного козирка, я розумію, чому інші його ненавидять. Металевий дах виконаний у колір кузова, і я думаю, що Air потребує контрастної платинової обробки даху, щоб справді максимально використати дизайн. Є новий пакет зовнішнього вигляду Stealth , який затемнює все зовнішнє оздоблення за 6000 доларів, і, хоча це не моя річ, він виглядає зловісно.
Крім використання трохи нижчих матеріалів на деяких поверхнях, кабіна Air Touring також виглядає ідентично верхній частині. В інтер’єрі поєднується кілька різних типів шкіри з вовною альпаки, алюміній і оздоблення зі справжнього дерева, а якість збірки, здається, краща в порівнянні з попередніми моделями Air. Lucid розумно видалив непотрібні акумуляторні батареї з простору для ніг і підлоги ззаду, завдяки чому сидіння на задньому сидінні стало набагато комфортнішим. Подушка на лаві не так скошена, а підлога нижча та просторіша, тому коліна пасажирів більше не сидять незручно високо в повітрі.
Хоча я не відчував жодної затримки введення чи збоїв у програмному забезпеченні під час роботи з Air, інформаційно-розважальна система має багато неприємностей. Незважаючи на те, що вигнутий 34-дюймовий верхній екран виглядає чудово, розмір правої секції сенсорного екрана замалий, а співвідношення сторін дивне, особливо для перегляду навігаційної карти. Великий нижній екран керує кліматом, налаштуваннями автомобіля та іншими часто використовуваними функціями, хоча я б хотів, щоб він використовувався ще більше.
Ви можете провести пальцем вниз по нижньому екрану, щоб повністю переглянути карту або музичну програму, але ви не можете змішувати та поєднувати – наприклад, якщо навігація знаходиться на верхньому екрані, ви не можете прокручувати Spotify на нижньому екрані . Немає можливості налаштувати елементи керування на нижньому екрані або переглянути меню вибраного, і багато функцій поховано в системі. Мені б хотілося, щоб кластер лічильників був також більш настроюваним, а Lucid все ще не пропонує Android Auto або Apple CarPlay.
Доступна система допомоги водієві Air також відстає від конкурентів. Кожен Touring має такі функції, як адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, моніторинг сліпих зон, попередження про виїзд зі смуги, помічник при паркуванні та попередження про перехресний рух, і всі вони працюють чудово. Але пакет DreamDrive Pro вартістю 10 000 доларів додає систему допомоги на шосе та центрування смуги, які є надто чутливими та скасовуються навіть із найменшою корекцією, яку я роблю, а водіння без рук ще не пропонується.
Пакет Pro також додає систему камер кругового огляду та камеру в кожному бічному дзеркалі, яка відображає сліпу зону, коли ви подаєте сигнал, і якість камери не дуже висока. Як і у випадку з інформаційно-розважальними роздратуваннями, ці функції можна покращити за допомогою бездротових оновлень, а пакет Pro включає 32 датчики та інше обладнання, яке готує автомобіль до майбутніх автономних технологій.
Lucid вже розпочав поставки Air Touring, ціна якого починається від 109 050 доларів США, включаючи плату за призначення в розмірі 1650 доларів США – це на 30 600 доларів менше, ніж Air Grand Touring, і це не схоже на пониження. Touring також коштує приблизно таку ж ціну, як Taycan 4S або EQS450 4Matic, не кажучи вже про тисячі дешевших, ніж продуктивні версії цих конкурентів, і він поставляється зі стандартними елементами, які німці відносять до опцій. Незважаючи на проблеми з прорізуванням зубів, Lucid Air Touring є справді чудовим розкішним седаном, яким приємно керувати.