Отже, як пройшли лютневі розпродажі в США? Згідно з даними, опублікованими компанією GlobalData LMC Automotive, продажі легкових автомобілів там зросли . За попередніми оцінками, обсяг зріс на 9,5% у річному обчисленні до 1,14 млн одиниць. Хоча це було все ще нижче рівня до пандемії, це був надійний результат за стандартами останніх місяців. Зростання в порівнянні з минулим роком у лютому перевищило показники попередніх двох місяців, хоча слабкий стан ринку рік тому допоміг цьому зростанню в річному обчисленні. General Motors був бестселером OEM сьомий місяць поспіль, хоча його частка ринку помітно скоротилася порівняно з недавньою історією.




Незважаючи на збиток у річному обчисленні та продовження боротьби з дефіцитом запасів, Toyota Group повернула собі друге місце, поступаючись Ford Group у січні. Розрив між GM і Toyota Group становив близько 27 тисяч одиниць, тоді як GM випереджав Ford Group приблизно на 43 тисячі одиниць у січні. Ford був брендом номер один у лютому, обігнавши Toyota приблизно на 10 тис. одиниць, але Toyota значно випередила Chevrolet – із відривом у 17 тис. одиниць – відступивши від Chevrolet на третє місце в січні. Ford F-150 знову став бестселером легкого автомобіля в лютому, приблизно на 6 тисяч одиниць випередивши Toyota RAV4. GlobalData заявила, що враховуючи «захмарні середні ціни транзакцій»

Нещодавно європейські OEM-виробники були змушені значно скоротити збірку, а вхідні замовлення сповільнилися. Як це вплинуло на запаси, ми запитували цього тижня? Хоча в Європі дані про запаси не є загальнодоступними, останні події підкреслили, що рух запасів є критичним компонентом, коли справа доходить до розуміння ймовірної зміни обсягів виробництва. Після краху Lehman Brothers у 2008 році виробники оригінального обладнання одразу зіткнулися з падінням обсягів ринку. Вони відповіли скороченням виробництва, щоб мінімізувати незаплановані або непотрібні запаси. Але масштаби кризи були такими, що ця реакція виявилася надто повільною, в результаті чого європейські виробники комплектного обладнання наприкінці 2008 року мали приблизно 1 мільйон легкових транспортних засобів, усі вони застрягли в ланцюжку постачання та не відповідали вимогам. Звичайно, такі потрясіння не рідкість. Після буму возз’єднання Німеччини європейський ринок зазнав краху в 1993 році. Зовсім недавно, із спалахом пандемії COVID-19 і подальшими карантинами.




У першому кварталі 2020 року європейські виробники оригінального обладнання спостерігали збільшення обсягу поставок на понад 115 днів. Ідеальний рівень поставок на європейські дні становить приблизно 60 днів, тобто регіон був переповнений на 55 днів! Європейські OEM-виробники були змушені значно скоротити збірку, в той час як вхідні замовлення сповільнилися, оскільки обидва постраждали від нестачі мікросхем.

Незважаючи на те, що вплив дефіциту мікросхем останніми місяцями покращився, повної нормалізації поставок напівпровідників не очікується протягом цього року. Крім того, нещодавня зміна підходу Китаю до боротьби з COVID-19 призведе до стрімкого сплеску місцевих збоїв у постачанні, а побічні ефекти поширяться на ширші ланцюги поставок автомобільної промисловості. Але є хороші новини – європейські товарні запаси практично не змінилися з початку минулого року, на відміну від скорочення запасів понад мільйона автомобілів, яке постраждало протягом 2021 року (що є гіршим, ніж у Lehman Brothers). Дійсно, ми спостерігали відновлення в 4 кварталі 2021 року, але при +320 тис. одиниць це все ще було далеко від виняткової продуктивності.




Hyundai Motor інвестує значні кошти в Південно-Східну Азіюза останні кілька років, щоб кинути виклик домінуванню японців і прийняти на себе зростаючу загрозу, яку створює все більша кількість китайських брендів у регіоні. На деяких ринках південнокорейський автовиробник уже отримує значні переваги від своїх інвестицій і більш практичного підходу, тоді як на інших ще належить провести реструктуризацію. Протягом останніх двох десятиліть Hyundai приділяв пріоритет своїм інвестиціям для зміцнення присутності на великих регіональних ринках світу, головним чином у Північній Америці та Європі, а також у Південній Америці, Індії та Китаї, де він створив значні виробничі потужності та внутрішні дистрибуційні операції.

Більшу частину цього періоду Південно-Східна Азія відійшла на другий план, при цьому автовиробник покладається в основному на контрактних монтажників і місцевих дистриб'юторів, щоб встановити присутність, інвестуючи дуже мало в маркетинг бренду. У результаті його продажі та частка ринку були дуже обмеженими, а домінування японців здавалося неприступним. Зараз це починає змінюватися. Хоча Toyota і Daihatsu продовжують домінувати на більшості ринків у регіоні, слабші японські бренди, такі як Nissan і Mazda, втратили значну частку ринку в останні роки.




Донедавна Hyundai не вдавалося скористатися цим, незважаючи на пропонування значно покращеного асортименту продукції. На деяких ринках його витіснили нові учасники у вигляді китайських брендів. Хоча Toyota і Daihatsu продовжують домінувати на більшості ринків у регіоні, слабші японські бренди, такі як Nissan і Mazda, втратили значну частку ринку в останні роки. Донедавна Hyundai не вдавалося скористатися цим, незважаючи на пропонування значно покращеного асортименту продукції. На деяких ринках його витіснили нові учасники у вигляді китайських брендів. Хоча Toyota і Daihatsu продовжують домінувати на більшості ринків у регіоні, слабші японські бренди, такі як Nissan і Mazda, втратили значну частку ринку в останні роки. Донедавна Hyundai не вдавалося скористатися цим, незважаючи на пропонування значно покращеного асортименту продукції. На деяких ринках його витіснили нові учасники у вигляді китайських брендів.

Незважаючи на те, що на ринку є багато додатків для заряджання електромобілів, розумний додаток, який дозволяє двонаправлену зарядку, може змінити правила гри. Увійти у світ електромобілів може бути складною подорожжю, коли ви переходите від заправки бензином до електромережі вдома. Управління своїми милями та грошима може бути заплутаним для тих, хто новачок у цій техніці. Компанія Indra, що займається зарядкою електромобілів, каже, що розробила зручний додаток, який дозволяє власникам електромобілів легко контролювати та керувати зарядкою та витратами. Додаток дає користувачам повний контроль над тим, скільки вони заряджають свій електромобіль, коли вони його заряджають, показуючи їм, скільки вони витрачають за отримані милі. Ми поговорили з Лейтоном Кінгом, комерційним директором Indra, щоб дізнатися більше про те, що користувачі можуть відчути в додатку .




Тільки сьогодні: наш щомісячний огляд роботи південнокорейських автовиробників. Внутрішні продажі «великої п’ятірки» разом зросли на 21% до 125 454 одиниць у лютому 2023 року порівняно зі слабкими продажами роком раніше в 103 276 одиниць. Розпродажі в лютому 2023 року збільшилися через ранні новорічні свята за місячним календарем, що призвело до збільшення робочих днів у лютому, ніж рік тому. Дефіцит компонентів, особливо напівпровідників, також значно зменшився з першої половини минулого року, тоді як провідні вітчизняні бренди були зайняті випуском нових моделей, що допомогло підвищити попит.

Hyundai повідомив про зростання внутрішніх продажів на 23% до 65 015 одиниць минулого місяця, тоді як Kiaпродажі зросли на 27% до 50 319 одиниць. Ssangyong, єдиний вітчизняний виробник автомобілів, повідомив про стрибок на 47% до 6785 одиниць, оскільки довіра до бренду продовжує відновлюватися. Навпаки, продажі двох іноземних виробників, GM Korea і Renault Korea, впали на 54% до 1117 одиниць і на 40% до 2218 одиниць відповідно. За перші два місяці 2023 року загальний внутрішній ринок автомобілів зріс на 14% до 225 369 одиниць порівняно з 197 512 одиницями рік тому.




Toyoda Gosei випустила великий бак для водню під високим тиском, призначений для використання з вантажними вантажівками . Очікується, що потреба в цих великих баках зростатиме для використання у вантажівках на паливних елементах, які працюють на водні. Нові баки використовуються в масових легких електричних вантажівках на паливних елементах, які виводить на ринок Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) за підтримки Toyota Motor Corporation, Isuzu Motors.Limited та ін. Ці нещодавно розроблені великі баки можна заповнити приблизно у вісім разів більшою кількістю водню, ніж баки пасажирських паливних елементів, які Toyoda Gosei виробляє для Toyota Mirai (модель другого покоління), які встановлюються в задній частині автомобіля. Розробляючи більші баки, Toyoda Gosei застосував технологію високоефективного зберігання водню, яку компанія та Toyota Motor удосконалили в баках для Mirai.

Aramco підписала лист про наміри стати потенційним міноритарним акціонером у новій компанії з виробництва силових агрегатів (PWT), яка буде створена Geely Holding Group і Renault Group.. Нова компанія буде присвячена технологіям внутрішнього згоряння та гібридних силових агрегатів. Інвестиції Aramco сприятимуть зростанню компанії та сприятимуть ключовим дослідженням і розробкам рішень на основі синтетичного палива та водневих технологій нового покоління. Очікується, що Geely і Renault Group збережуть рівні частки акцій нової незалежної компанії. Завдяки глобальній мережі з 17 заводів силових агрегатів і п’яти науково-дослідницьких центрів на трьох континентах, запланована компанія має стати автономним глобальним постачальником із сумарною потужністю понад п’ять мільйонів двигунів внутрішнього згоряння, гібридних двигунів і гібридних двигунів і трансмісій, що підключаються до електромережі. постачає понад 130 країн і регіонів.