Минулого року Lucid анонсувала позашляховик Gravity , свою другу модель у лінійці після седана Air. Електричний кросовер, побудований на тій самій платформі, що й Air, може продаватися у більшій кількості, пропонуючи Lucid Motors конкурентну перевагу. Це також вважається єдиним шансом Lucid уникнути банкрутства тепер, коли продажів повітря виявилося недостатньо для виживання Lucid. Зрозумілі проблеми виникають через те, що її основний продукт конкурує з Tesla на ринку, що скорочується.
Gravityповинні отримати вигоду від більшого сегменту ринку, і очікується, що продажі перевищать показники Air. Lucid натякнув, що позашляховик Gravity матиме не лише найбільший запас ходу у своєму сегменті, але й усі електромобілі, крім Lucid Air. Седан вразив усіх своїм запасом ходу в 520 миль (840 км) EPA, тож очікуйте, що позашляховик Gravity планує проїхати близько 450 миль (725 км). Його головний конкурент, Tesla Model X, має максимальний запас ходу 348 миль (560 км) у конфігурації AWD . Модель S досягає 405 миль (650 км), що набагато нижче Lucid Air.
Тим не менш, Ілон Маск відкинув претензії Lucid і сказав, що Tesla може запропонувати принаймні такий же діапазон, як Lucid, але це не допоможе ефективності. Діапазон – не єдине, що має значення, і опитування показали, що більшість американців задовольняються будь-чим, що перевищує позначку 300 миль. Незважаючи на це, Lucid пишається ефективністю своїх автомобілів і оголосив, що інші OEM-виробники хочуть ліцензувати його технологію трансмісії.
Lucid не соромився, коли почав тестувати Прототипи Gravity на дорогах загального користування. На відміну від інших виробників автомобілів, які часто прикривають свої прототипи та намагаються ввести в оману глядачів, Lucid розкриває це відкрито та навіть розміщує свої акаунти в соціальних мережах на прототипі, щоб усі знали. Це вказує на те, що Lucid зараз буквально просить уваги. Це безумовно так, особливо зараз, оскільки його фінансові результати свідчать про те, що корабель тоне.
Позашляховик Gravity може бути не тим драйвером продажів, на який очікує Lucid, враховуючи, що він буде дорожчим за Air. У важких економічних умовах бажання людей купувати автомобілі вартістю понад 100 тисяч доларів може зменшитися, і ця тенденція також впливає на Tesla. Проте Lucid налаштований оптимістично, оскільки наприкінці квітня він вступив у фазу дорожніх випробувань.
EV _Стартап впевнений, що позашляховик буде готовий до запуску пізніше 2023 року, а виробництво планується до 2024 року. Сподіваємось, Lucid побачить зростання продажів позашляховика Gravity, перш ніж подати заяву про банкрутство. Керівники компанії визнали, що запасів готівки вистачить лише до другого кварталу 2024 року.