Спортивний автомобіль BRZ є одним із найцікавіших і доступних автомобілів сучасності . Як і його механічний близнюк Toyota GR86 , він підкреслює задоволення від водіння. Він маленький, легкий і спритний. Це та такі компоненти, як яскравий зворотний зв’язок керма, стандартна шестиступінчаста механічна коробка передач і низьке положення сидіння створюють розваги, які тільки добре відточене компактне задньопривідне купе. Завдяки цим характеристикам BRZ увійшов до списку 10 найкращих автомобілівсписок. BRZ мотивується 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном Subaru потужністю 228 к.с., який має достатньо потужності, щоб швидко рухати цей маленький 2+2. Всередині BRZ чудово підходить для механічної коробки передач завдяки впевненому перемиканню передач із легким зусиллям.

Subaru BRZ 2023

Чуйна керованість і вражаюче зчеплення на поворотах BRZ практично спонукають вас взяти його на вихідні на автокросі. Але BRZ також напрочуд практичний, з великою кількістю корисних внутрішніх відсіків для зберігання речей і заднім відкидним сидінням, схожим на те, що в Porsche 911, здатним перевозити дрібну картоплю або пакети з продуктами. Насправді, якщо ви складете заднє сидіння, там має бути достатньо місця, щоб підходити для другого комплекту липких шин, якщо вихідні на автокросі манять.




Subaru пропонує 2023 BRZ у двох комплектаціях: Premium і Limited. Ми хотіли б вибрати Limited, оскільки він додає такі бажані функції, як 18-дюймові алюмінієві колеса, літні шини та моніторинг сліпих зон. Шестиступінчаста механічна коробка передач є стандартною та є трансмісією, яка найкраще підходить для спортивного автомобіля Subaru, але ті, хто віддає перевагу автоматичній, можуть придбати її за 1500 доларів.




Під капотом BRZ розташований атмосферний 2,4-літровий чотирицилиндровий двигун потужністю 228 кінських сил і крутним моментом 184 фунт-фут. Потужність передається на задні колеса через шестиступінчасту механічну або додаткову шестиступінчасту автоматичну коробку передач. 2,4-літровий двигун виглядає більш чуйним, ніж 2,0-літровий двигун попередньої моделі , навіть якщо цього недостатньо, щоб зробити BRZ найшвидшим автомобілем у місті . Але це значно покращує час прискорення: шестиступінчаста механічна коробка BRZ Limited, яку ми тестували, розганялася до 60 миль/год лише за 5,4 секунди та досягла чверті милі за 13,9 секунди при 101 милі/год. Це майже на цілу секунду швидше до 60 миль/год, ніж BRZ tS попереднього покоління.




Наш тестовий автомобіль перехилив ваги до 2843 фунтів, що трохи важче, ніж останній BRZ, але все ще досить стрункий за сучасними стандартами спортивних автомобілів. Наші враження від водіння показали масу зворотного зв’язку з кермом, впевненість у проходженні поворотів і здатність розгортати хвіст. Його якість їзди на твердому боці, але це сприяє грайливості автомобіля. У той час як кожна модель стандартно оснащена заднім диференціалом обмеженого тертя, модель Premium їздить на комплекті 17-дюймових коліс, тоді як більш продуктивна Limited має 18-дюймові колеса.




Згідно з оцінками EPA, найбільш економічний BRZ — автоматичний, з 25 миль на галон у змішаному циклі, 21 миль на галон у місті та 30 миль на галон на шосе. Ці оцінки трохи знижуються для моделей з шестиступінчастою механічною коробкою передач до 22 миль на галон у комбінованому режимі, 20 миль на галон у місті та 27 миль на галон під час подорожей по шосе. Щойно ми матимемо можливість запустити його на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , ми зможемо оцінити його реальні милі на галлон.

Subaru BRZ 2023 photo

Всередині BRZ використовує дизайн, орієнтований на водія, і конфігурацію сидінь 2+2, а салон може похвалитися спортивною естетикою з сучасними технологіями. Навпроти водія знаходиться 7,0-дюймовий повністю цифровий прилад, який робить тахометр головною привабливістю, з круговим показанням, яке навіть перемикається на лінійний графік у режимі Track Drive. Пара сильно підкріплених передніх сидінь надійно тримає пасажирів на місці під час жорстких поворотів, і вони прикрашені червоними акцентами, щоб підкреслити колоритні наміри купе. На додаток до низького положення сидіння, Subaru каже, що BRZ має чудовий огляд вперед завдяки тонким переднім стійкам даху. Значний вантажний відсік, який може вмістити чотири шини (звичайно, для трек-днів) зі складеними задніми сидіннями, залишається опорою практичного характеру купе.




Кожен BRZ оснащений 8,0-дюймовим сенсорним екраном, встановленим у центрі панелі приладів, який діє як центр для його інформаційно-розважальної системи. На щастя, дисплей не покладається виключно на сенсорне введення, з фізичними ручками для регулювання гучності та функцій налаштування, а також кількома жорсткими кнопками. Система стандартно поставляється з Apple CarPlay, Android Auto та доступом до супутникового радіо SiriusXM.