Європейська комісія нещодавно оголосила про плани змінити правила, що регулюють розміри вантажівок, щоб зробити їх безпечнішими, ефективнішими та просторішими.
Новий Concept S від MAN відповідає цим вимогам завдяки тонкій передній частині, розширеним колісним аркам і вигнутим лініям кабіни, які порушують традиційний дизайн вантажівки «взуттєвої коробки».
Це також запобігає затягуванню велосипедистів під колеса в разі аварії.
Новий обтічний дизайн має широкий спектр переваг.
По-перше, це надає великій вантажівці повітряний опір автомобіля, зменшуючи споживання палива та викиди CO2 на 25%.
Європейська комісія хоче пришвидшити цей більш аеродинамічний, пишний дизайн, який також покращує видимість водія та може щорічно рятувати сотні життів у всьому ЄС.
Згідно з правилами Великобританії та ЄС, вантажівки зазвичай не перевищують 16,5 м у довжину та 44 тонни ваги. Однак нові правила дозволять створювати довші та гнучкіші проекти.
У розмові з BBC Стефан Копп, старший менеджер MAN з аеродинамічного розвитку, сказав, що це може стати революцією для галузі вантажних перевезень.
«Вже кілька років ми намагаємося переконати Європейський Союз надати нам більше свободи.
Якщо нам дозволять будувати довші вантажівки, ми зможемо реалізувати потенціал аеродинаміки та безпеки».