У Сполучених Штатах, крім приголомшливого MC20, сучасні Maserati мають хист залишатися непоміченими. Однак у маленькому містечку Італії емблема Тризуба та чіткі симфонії двигуна мають здатність зупиняти перехожих на шляху. Схвалення здійснюється пішоходами за допомогою пальців вгору. Maserati GranTurismo Folgore 2023 року та його мовчання викликають нову реакцію: чухання голови.
Хоча абсолютно новий GranTurismo від Maserati пропонується з потужним 3,0-літровим V-6 з подвійним турбонаддувом, Folgore пропонує ще один варіант трансмісії: електричний. Folgore поділяє кузов і стиль версії з двигуном внутрішнього згоряння, єдиними візуальними ознаками є бронзові значки з тризубом і гальмівні супорти, а також відсутність вихлопних труб. У стані спокою з-під капота не стукає клапанний механізм, а дзвінкий електронний звуковий супровід, який транслюється глядачам. Heck, капот Folgore може відкрити тільки технік дилера.
У той час як саундтрек Folgore не тріскає цеглинки стародавніх споруд у старому світі, він уособлює набіг Maserati в електричне майбутнє. Під його вражаючим листовим металом ховається величезна потужність завдяки трьом електродвигунам. Спеціальні двигуни Maserati — один приводить в дію передню вісь, а два — задню — це синхронні агрегати з постійними магнітами, створені Marelli Motori. Кожен двигун може обертатися до 17 500 об/хв і здатний видавати 402 кінські сили та 332 фунт-фут тяги. Наразі максимальний об’єднаний вихід обмежений лише818 кінських сил. Справжній потенціал двигунів обмежує літій-іонний акумулятор ємністю 83,0 кВт-год. Maserati розширила можливості двигунів і інверторів, готуючись до наступного прогресу в технології акумуляторів, який, як вважають, відбудеться через кілька років.
Folgore має таку саму загальну конструкцію — хоча й посилену для розміщення додаткової маси батареї — як і модель, що працює на бензині, але в той час як інші виробники встановлюють блоки акумуляторів розміром з матрац на підлогу, Maserati використовує інший підхід. Батарея у формі собачої кістки займає центральну секцію, частину «моторного» відсіку та трохи нерухомості за заднім сидінням. У Maserati визнають, що розміщення вищої масивної літієвої цегли в центрі автомобіля підвищує центр ваги відносно автомобіля з розрядженою батареєю, але принадність цієї конструкції полягає в тому, що підлога залишається низькою і не впливає на пасажира. простір.
Компанія Maserati розробила Folgore як потужну зброю, причому акцент на дальності був допоміжним. Хоча до офіційних рейтингів EPA ще деякий час, за нашими оцінками, Folgore повинен проїхати 240 миль на зарядці. Його 800-вольтова архітектура дозволяє швидко поповнювати електрони на швидкому зарядному пристрої постійного струму на піку 270 кВт, а перезарядка від 20 до 80 відсотків повинна тривати 18 хвилин, згідно з Maserati. Для підзарядки змінним струмом рівня 2 бортовий зарядний пристрій забезпечить до 22,0 кВт, що означає, що Folgore може повністю використовувати переваги найпотужнішого домашнього зарядного обладнання.
За кермом у розкішно оздобленій шкіряній кабіні огляд вперед покращений порівняно з GranTurismo попереднього покоління завдяки зміненій формі металу та тоншим переднім стійкам. Це добре, тому що Folgore здатний розмити світ попереду.
Ручкою на кермі можна вибрати не менше чотирьох режимів руху. Max Range стверджує очевидне, витягуючи кожну можливу милю від батареї шляхом відключення живлення та обмеження максимальної швидкості до 81 миль/год. Налаштування за замовчуванням, GT, зберігає стандартні пневматичні пружини та амортизатори з електронним керуванням розслабленими та забезпечує до 80 відсотків потужності силового агрегату. Справжні враження від Folgore починаються зі спортивного режиму, де відкорковується повна потужність і посилюється накачений звук. Синтезовану звукову доріжку також можна вимкнути.
Шукачам гострих відчуттів слід продовжити налаштування Corsa. Він повертає параметри контролю тяги та стійкості, опускає пневматичні пружини та натягує амортизатори. Крім того, 12,2-дюймова цифрова панель приладів відображає температурний стан батареї. У налаштуваннях Corsa та коли рівень заряду акумулятора перевищує 80 відсотків, Max Boost доступний через знайомий центральний сенсорний екран на базі Uconnect. Max Boost готує акумуляторну батарею для максимального прискорення та вивільняє всі 818 коней. Коли ввімкнено систему запуску, відпускання педалі гальма штовхає лопатки на зручну спинку сидіння з силою, яку регулює мануальний практик.
Maserati стверджує, що 60 миль на годину досягає за 2,7 секунди. Ми в це віримо. Max Boost також відкриває доступ до трьох налаштувань розподілу крутного моменту та контролю тяги.
Трохи уповільнивши рух, Folgore швидко прямує звивистими дорогами на схилах пагорбів на північ від Риму. Кермове управління завжди на більш легкій стороні спектра, а прохолодна січнева погода та зимові шини не дозволяли нам натиснути на межі. Багатоважільна передня та задня підвіски чують неабиякий шум, але, за загальним визнанням,
Maserati каже, що у неї є кілька місяців, щоб налаштувати якість їзди. Зупинна сила надходить від гальм, як і у GranTurismo з газовим двигуном. Спереду шестипоршневі супорти затискають 15,0-дюймові поперечно-просвердлені ротори, а 13,8-дюймові поперечно-просвердлені задні ротори затиснуті чотирикорпусними супортами. Педаль легка на дотик, а додаткова маса Folgore працює на гальма.
Це трохи насторожує, враховуючи, що максимальна швидкість Folgore становить 202 милі на годину, що робить його одним із найшвидших електромобілів на дорозі. Загалом GranTurismo Folgore — це чудове купе з достатнім простором для чотирьох дорослих. І хоча йому не вистачає характеру двигунів внутрішнього згоряння бренду, як минулих, так і теперішніх, він точно не поступається швидкістю. Ми оцінюємо, що Folgore стартує від 215 000 доларів, коли він прибуде цієї осені. Залишається невідомо, чи варте подорожчання порівняно з варіантами з газовим двигуном для вірних Maserati. Ми думаємо, що їм буде все одно. Це все про те, щоб тебе побачили, а не почули.