Почнемо з розмови про Maserati MC20 від Mansory.
Вражаючі, значно збільшені повітрозабірники в передньому бампері та нова, спеціально розроблена передня губа надають йому вражаючого вигляду.
Колісні арки повністю виготовлені з карбону, двері – з того ж матеріалу та частково пофарбовані.
Також повністю вуглецевою обробкою є область перед бічними повітрозабірниками охолодження двигуна.
Новий повністю вуглецевий капот двигуна забезпечує двигун зверху максимальною кількістю охолоджуючого повітря для потужного бітурбованого двигуна V6.
Вигляд ззаду завершує вражаюча чотиритрубна вихлопна система з потужним звучанням.
Абсолютно нове антикрило та подвійний дифузор із центральним стоп-сигналом збільшують притискну силу на задній осі та завершують значні аеродинамічні вдосконалення автомобіля.
Maserati MC20 від Mansory встановлено на наборі цільних, надлегких кованих дисків «FV.5», обтягнутих високоефективними шинами.
Він також має нещодавно розроблені та адаптовані компоненти підвіски.
Як і кольори кузова, інтер’єр можна вільно вибирати та конфігурувати, тож вибір дійсно за вами.
У випадку автомобіля, показаного тут, весь інтер’єр був витриманий у трьох кольорових тонах: жовтому, білому та чорному.
Національні кольори Італії відображені у формі центральної смуги в спортивних сидіннях і обшивці стелі.
Таким же чином сам автомобіль непомітно розділений по центру невеликою намальованою смугою зеленого, білого та червоного кольорів.
З боку двигуна інженери Mansory також затягнули кілька гвинтів, забезпечивши підвищення продуктивності відповідно до стандартного двигуна.
Середньорозташований 3,0-літровий бітурбований двигун V6 тепер забезпечує 720 к.с. і 850 Нм крутного моменту замість стандартних 630 к.с. і 730 Нм.
Ці підвищені показники продуктивності катапультують MC20 у коло суперкарів із максимальною швидкістю 330 км/год (205 миль/год) і спринтом з місця до 100 км/год (62 милі/год) за 2,7 секунди.