Maserati підтвердила, що припинить виробництво V-8 для всіх моделей до кінця 2023 року.
Версії Trofeo Levante , Ghibli та Quattroporte є єдиними автомобілями в поточній лінійці Maserati з опцією V-8.
Ghibli 334 Ultima та Levante V8 Ultima на базі Trofeo стануть останніми моделями Maserati V-8 і будуть представлені на Фестивалі швидкості в Гудвуді в липні.
Поки ми все ще святкували нещодавно оновлену обітницю McLaren щодо гібридного V-8 , Maserati повідомила нам, що прибере опцію V-8 зі своїх автомобілів. Виробництво V-8 компанії буде офіційно припинено наприкінці 2023 року, оскільки виробник зосередиться на двигунах Nettuno V-6.
Ця невдала зміна є частиною плану електрифікації Maserati «Dare Forward 2030», згідно з яким кожна модель матиме двигун внутрішнього згоряння та гібридний варіант до 2025 року, а лінійка буде повністю електрифікована до 2030 року.
Наразі версії Trofeo Levante, Ghibli та Quattroporte є єдиними автомобілями в модельному ряду Maserati, які оснащені V-8. Схоже, що V-8 Quattroporte вимре з поточним поколінням моделі, але Levante і Ghibli зароблять ще одну серію моделей, обладнаних V-8.
Подробиць мало, але ми знаємо, що Ghibli 334 Ultima та Levante V8 Ultima є лебединою піснею Maserati для восьмициліндрового заводу. Обидва автомобілі планується повністю представити на Гудвудському фестивалі швидкості в липні. Здається малоймовірним, що Maserati буде возитися з самим двигуном для цих версій, оскільки виробник, швидше за все, надасть йому спеціальну ліврею та кузов.
У своїй поточній формі 3,8-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом видає 580 кінських сил і здатний розганяти позашляховик Levante до 60 миль на годину за 3,7 секунди. У двигуні V-6 Nettuno з подвійним турбонаддувом у MC20 може бути менше двох циліндрів, але він має неймовірну потужність і видає понад 620 кінських сил. Прихильники релігії V-8 не знайдуть розради, але будь-хто, хто може знайти радість у трохи індукційного шуму та тріпотіння перепускного клапана, повинен бути задоволеним.