Незважаючи на те, що його ціна така ж, як і інші компактні автомобілі, Mazda 3 2023 року прагне конкурувати з автомобілями преміум-класу — і багато в чому це так . 3 доступний як седан або хетчбек, і обидва однаково красиві та маневрені. Пропонуються два чотирициліндрових двигуна, включаючи потужний турбонаддув, і ви навіть можете мати повний привід, якщо хочете, хоча це означає пропустити чудову шестиступінчасту механічну коробку передач. Інші компактні автомобілі, такі як Honda Civic , Toyota Corolla та Volkswagen Jetta , можуть здаватися більш практичними або мати більш впізнавану назву, але Mazda 3 створена для тих покупців, які цінують приємні враження від водіння та прагнуть до преміальних матеріалів інтер’єру свого маленького автомобіля.
У 2023 році Mazda відмовилася від базового 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна 3 ; його новий двигун початкового рівня — 2,5-літровий чотирициліндровий, який був запропонований як оновлення минулого року — отримує 5-hp удар до 191 кінських сил. До 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна додано функцію дезактивації циліндрів, що допомагає йому забезпечувати економічніші оцінки EPA: 28 миль на галон у місті та 37 миль на галон на трасі. Модель Carbon Edition середнього класу тепер доступна з додатковим повним приводом. Apple CarPlay і Android Auto тепер є стандартними для всіх комплектацій.
Хетчбек 3 спокусливий через його виразний зовнішній вигляд, але вигнута задня сторона люка погіршує оглядовість. Замість цього ми зупинимося на седані. Коли ви обираєте рівень комплектації Preferred, ви отримуєте такі стандартні функції, як підігрів передніх сидінь і сидіння водія з електроприводом регулювання з налаштуваннями пам’яті. Тим, кому потрібен повний привід, доведеться вибрати моделі Carbon Edition або Premium, де він пропонується як опція, або одну з моделей Turbo, оскільки вони стандартно мають цю функцію.
Mazda пропонує два різних двигуни з 3, починаючи з базового 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна потужністю 191 к.с. Цей двигун пропонується з приводом на передні колеса або, в комплектаціях Carbon Edition і Premium, із системою повного приводу. Доступний 2,5-літровий двигун з турбонаддувом потужністю 250 к.с., але тільки в найдорожчих комплектаціях. Покупці можуть отримати шестиступінчасту механічну коробку передач, якщо вони залишаться з приводом на передні колеса. Вибір системи повного приводу вимагає шестиступінчастої автоматичної коробки передач.
Хоча кожна 3 легко реагує на натискання педалі газу, лише двигун з турбонаддувом робить 3 задовільно швидкою. Під час тестування двигуна з турбонаддувом ми зафіксували швидкий 5,6-секундний біг до 60 миль/год. І хетчбек, і седан відчувають себе спокійно на прямих і звивистих дорогах і забезпечують вишукану їзду. Ми високо оцінили нову Mazda 3для того, щоб зберегти більшу частину задоволення від водіння вихідної моделі. Він має міцне керування кузовом, природне кермування та тверду їзду, яка не карає пасажирів під час руху по нерівній дорозі.
Найбільш економічною Mazda 3 є седан із базовим 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном, який отримав оцінку EPA: 28 миль на галон у місті та 37 миль на галон на трасі. Модель хетчбека з турбонаддувом і повним приводом є найменш економічною паливом, з оцінками 23 милі на галон у місті та 31 миль на галон на шосе.
Ми випробували повнопривідний седан з автоматичним двигуном і 2,5-літровим двигуном без турбонаддуву на нашому маршруті економії пального на шосе зі швидкістю 75 миль/год, і він показав видатні 41 миль на галлон. Ми також протестували подібно обладнаний хетчбек, який перевищив свій рейтинг на шосе на 2 милі на галон (для спостережуваних 34 миль на галон). Ручка перемикання 3 з переднім приводом показала 38 миль на галлон (на 3 милі на галон більше, ніж оцінювалося).
Mazda продумано спроектувала кабіну 3 з використанням матеріалів преміум-класу. Покупці можуть оснастити будь-який стиль кузова безліччю бажаних функцій, але найкращі з них прив’язані до ієрархії рівня комплектації. Наприклад, проекційний дисплей, підігрів передніх сидінь і шкіряна оббивка — все це зарезервовано для найвищої комплектації.
Тим не менш, седан і хетчбек 3 мають зручні сидіння та комфортні місця для пасажирів. Однак модель з двома коробками має найгіршу оглядовість серед компактних хетчбеків через її пишний дизайн, який має пріоритет над лініями огляду. Міністерство внутрішніх справ є адекватним, але тим, хто хоче найбільшого вантажного простору, слід вибрати седан, який вміщував шість ручної поклажі в багажнику проти п’яти в багажнику. В обох було по 16 сумок зі складеним заднім сидінням.
8,8-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи є стандартним і виглядає навіть більшим, ніж є, завдяки гарно оформленому безелю, який плаває між двома подушкоподібними панелями приладів. Система проста у використанні та контролюється виключно за допомогою поворотної ручки, встановленої на консолі. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, але стереосистема Bose із 12 динаміками та супутникове радіо SiriusXM коштують додатково.