На початку червня The Wall Street Journal повідомила, що рівень народжуваності в Америці падає: у 2022 році було на 15 відсотків менше народжень, ніж у 2007 році. Крім того, наш рівень народжуваності коливається на рівні менше половини піку кінця 50-х років. Але це не вплинуло на продажі трирядних позашляховиків середнього розміру — сучасної сімейної заміни немодного мікроавтобуса — щорічний обсяг продажів перевищує 1,3 мільйона одиниць. Звичайно, категорія середнього розміру, яка колись визначалася максимальною довжиною 200 дюймів, розтягується, як наша спільна талія.
Розглянемо цю абсолютно нову Mazda CX-90 , яка замінює CX-9 як найбільшу машину в лінійці Mazda. Його довжина становить 200,8 дюйма — на півтора дюйма довше за його попередника та довше за Honda Pilot , Hyundai Palisade і Ford Explorer. Але це не означає величезний внутрішній простір.
Так, CX-90 трохи просторіший, ніж CX-9, з розрахунковим внутрішнім об’ємом 143 кубічних футів — збільшення приблизно на вісім кубів. Але всередині він на 10-12 кубічних футів менший, ніж його вищезгадані конкуренти. Це не означає, що всередині тісно. Перший і другий ряди залишаються просторими, а третій ряд підходить переважно для дітей. Але ширина взагалі скрізь трохи менше, ніж у конкурентів.
ПЕРЕВАГИ: Чудова економія палива, гарне керування, плавність і тихість на шосе.
Цікаво, що незважаючи на 122,8-дюймову колісну базу CX-90 — найдовшу в сегменті — простір для ніг — ще одна сфера, де він відстає. Частково це може бути пов’язано з тим, що CX-90 змінив компонування двигуна з поперечним розташуванням двигуна та переднім приводом, типове для більшості його конкурентів, до класичної конфігурації заднього приводу з півночі на південь. Потужність приходить від абсолютно нового 3,3-літрового рядного шестициліндрового двигуна Mazda, дуже схожого на BMW.
Двигун використовує один турбонаддув і доступний у двох варіантах: налаштований на звичайне паливо або паливо преміум-класу. Наш тестовий приклад — потужніша модель S, яка розвиває 340 поні при 6000 об/хв і 369 фунт-фут крутного моменту при 2000 об/хв на преміум-класі (потужність трохи падає на звичайній, але все ще залишається вищою, ніж у версії без S — 280 кінських сил). Він поєднується з абсолютно новою восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, розробленою компанією Mazda, і підсиленою 48-вольтовою гібридною системою, яка не збільшує максимальну потужність, але може допомогти двигуну збільшити крутний момент до 113 фунт-фут на низьких обертах на хвилину. при запуску зі стану спокою.
Mazda CX-90 Turbo S AWD 2024 огляд
Все це звучить дуже спортивно, але ми розганяли CX-90 до 60 миль/год за 6,3 секунди, а чверть милі — за 14,7 секунди при 99 милях/год. Це досить швидко для сімейного користування, але лише на десяту частину швидше в кожному показнику, ніж Hyundai Palisade потужністю 291 к.с., і повільніше, ніж Ford Explorer потужністю 300 к.с. Ще більш дивно те, що, незважаючи на потужний крутний момент двигуна Mazda та гібридний наддув, CX-90 має середні показники в інтервалах від 30 до 50 миль/год і від 50 до 70 миль/год, які вимірюють чуйність під час повсякденного водіння. І хоча шестициліндровий двигун працює плавно та тихо під час звичайної їзди, повний газ значно підвищує гучність, але не видає мелодійного гарчання, якого ми звикли очікувати від спортивних та потужних рядних шісток.
У цьому недоліку середніх частот можна звинуватити мокре зчеплення, яке замінює гідротрансформатор, який використовується в більшості автоматичних коробок передач. Можливо, завдяки цій зміні CX-90 має чудову економію палива. Оцінки EPA для моделі S становлять 23 милі на галон у місті, 28 на шосе та 25 у змішаному циклі. Більшість конкурентів відстають на 4 або 5 миль на галлон у комбінованому рейтингу. І ці цифри стосуються реального світу, оскільки наш автомобіль досяг 29 миль на галон — на 1 милю на галон більше, ніж число EPA — під час нашого тесту на шосе зі швидкістю 75 миль на годину.
Mazda CX-90 Turbo S AWD 2024 ціна
Нам сподобався повний набір елементів керування системою опалення, вентиляції, вентиляції та кондиціонування повітря над центральною консоллю, тому нам не довелося досліджувати глибини екранних меню, щоб змінити температуру. Загалом інформаційно-розважальна система працює досить добре, керується сенсорним керуванням або за допомогою поворотного регулятора на консолі. Однак одна дивна річ у елементах керування HVAC — це пара перемикачів, які використовуються для підвищення та зниження температури з обох боків передньої кабіни. Якщо натиснути синю вниз, температура знизиться, а червона – підвищить температуру. Один перемикач із рухами вгору та вниз був би простішим, легшим та логічнішим.
Хоча базова ціна CX-90 починається від 40 970 доларів США, ціна нашого повністю укомплектованого CX-90 коштує 61 920 доларів США, що приблизно на 8000 доларів більше, ніж завантажений Hyundai Palisade , і на 7000 доларів більше, ніж Kia Telluride верхньої полиці . Mazda намагається просунутись у сферу преміум-класу зі своїми новими моделями, і в повністю завантаженому вигляді Premium Plus CX-90 має багато функцій та обладнання. Але найвища комплектація CX-90 коштує дорожче, ніж наші улюблені трирядні позашляховики в їхніх найдорожчих характеристиках, що змушує нас гадати, чи може CX-90 верхньої полиці перескочити цих менш дорогих конкурентів. Ми отримаємо відповідь, щойно зберемо сегмент для порівняльного тесту.
Технічні характеристики Mazda CX-90 Turbo S AWD 2024
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 6 пасажирів, чотиридверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $53 125/$61 920
Опції: Пакет Premium Plus (сидіння зі стьобаною шкірою, сидіння другого ряду з підігрівом, внутрішня обробка із замші, капітанські крісла другого ряду з центральною консоллю, 360-градусний огляд камери, розетка змінного струму), 8200 доларів США; Реміснича червона фарба, 595 доларів
ДВИГУН
з турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива.
Об’єм: 200 дюймів 3 , 3283 см 3
Потужність: 340 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 369 фунт-фут при 2000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 13,7-дюймовий вентильований диск/13,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Falken Ziex LT60a A/S
275/45R-21 107W M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 122,8 дюйма
Довжина: 200,8 дюйма
Ширина: 78,5 дюйма
Висота: 68,2 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий/правий: 57/51/35 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/задній/правій частині: 75/40/16 футів 3
Споряджена вага: 4885 фунтів