Назвати Mazda MX-5 Miata 2023 року іконою було б нічого не сказати. Компактний спортивний автомобіль з відкритим верхом заново відкрив цю нішу, коли вперше з’явився в 1989 році. З тих пір він ставав лише кращим, покращуючи свою продуктивність і керованість до того, чим він є сьогодні: це одна з найцікавіших речей на чотирьох колеса. Miata конкурує з близнюками Subaru BRZ і Toyota GR 86 , але на відміну від цих купе, вона пропонується з двома варіантами кузова з відкритим верхом — кабріолетом із тканинним верхом або Targa з висувним жорстким дахом під назвою RF.
Усі моделі оснащені 4-циліндровим двигуном потужністю 181 к. с. і стандартною шестиступінчастою механічною коробкою передач, комбінація якої нагадує спортивні автомобілі минулих років. Автоматична коробка передач доступна, але дотримуйтеся посібника; це робить цей легкий двомісний автомобіль захоплюючим партнером у водінні. Це не найкращий вибір для щоденних поїздок або тривалих поїздок, і високі водії знайдуть салон дещо тісним, але Miata оснащена необхідним, а його шасі майстерно налаштовано для максимального задоволення.
Комплектація Club середнього класу забезпечує найкращий баланс функцій і продуктивності, оскільки вона оснащена 17-дюймовими колесами, заднім диференціалом обмеженого тертя, підігрівом сидінь і стереосистемою Bose з дев’ятьма динаміками. Незважаючи на те, що Miata доступна з автоматичною коробкою передач, вона, безумовно, найкраща, коли оснащена чіткою та радісною шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка є єдиною пропозицією в комплектації Club.
Двигун Miata нетерпляче обертається та є достатньо потужним, щоб забезпечити неймовірне прискорення. Вивчення високообертової індивідуальності двигуна заохочується прямою, легкою для перемикання механічною коробкою передач. Навіть опціональний автомат вражає швидким перемиканням передач і спортивним програмуванням. У нашому тестуванні модель з м’яким дахом розганялася до 60 миль/год всього за 5,7 секунди ; трохи важча модель RF з жорстким дахом потребувала 5,8.
Miatas їздять напружено та можуть стати підстрибуючими, коли долають швидку послідовність нерівностей. Амортизатори та пружини Club повертають найміцнішу їзду в лінійці, хоча жодна Miata не їде погано. Керування різке, нетерпляче та грайливе. Нам особливо подобається легке, тактильне кермо; він працює як чудовий бігбек і тримає водія в курсі того, що роблять передні шини. Це весела машина, зрозуміла та проста.
Позначте крейдою іншу букву W у колонці Miata за його малу вагу. З такою невеликою кількістю автомобіля для перевезення, 2,0-літровий двигун справляється з відносно високими показниками економії палива EPA до 26 миль на галон у місті та 35 миль на галон на шосе. На нашому 200-мильному маршруті випробування економії палива на шосе модель Grand Touring з м’яким дахом показала 36 миль на галон, а модель RF Club із жорстким дахом – 37 миль на галон, обидва обладнані шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Ви не стільки сидите в Miata, скільки носите його. Каюта зручна для двох дорослих і містить лише найнеобхідніше. Хоча деякі можуть класифікувати інтер’єр як запасний, наполовину заповнені скляні типи (ми) цінують діловий пріоритет керма, педалей, важеля перемикання передач і тахнометра, а також освіжаюче базове розміщення. Завдяки невеликій кількості відсіків для зберігання, не кажучи вже про крихітний багажник, Miata ледве визнає необхідність брати з собою ваші особисті речі.
Знову ж таки, його ліліпутські розміри мало що обіцяють щодо практичності. Якщо у вас небагато речей, багажник зможе вмістити речі на вихідні для двох. Тим часом Subaru BRZ і Toyota GR 86близнюки розчавлюють Miata, коли справа доходить до вантажного простору; їх складні задні сидіння дозволяють власникам тягнути до чотирьох повнорозмірних коліс і шин (для, скажімо, трек-дня) між багажником і кабіною.
Miata може похвалитися інформаційно-розважальною системою з сенсорним екраном, яка покращена завдяки легкодоступній ручці керування та жорстким кнопкам на центральній консолі. Кожен Miata стандартно оснащений підключенням Bluetooth (як для телефону, так і для потокового аудіо), а також програвачем компакт-дисків. Навігація є стандартною для Grand Touring та аксесуаром, який встановлюється дилером на моделях Club — додається через карту SD Mazda. Також включена сумісність із HD-радіо. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними для всіх моделей.