Середньомоторний McLaren 720S конкурує з серйозними гравцями, а саме з Lamborghini Huracán , Aston Martin DBS і Ferrari F8 Tributo , 296GTB і 812 Superfast.. Але не турбуйтеся; це автовиробник із гоночним родоводом Формули-1. Наскільки насправді відбувається передача технологій із перегонів, залишається предметом дебатів, але дух змагання компанії живе в цьому звивистому двомісному автомобілі.
Його продуктивність відповідає його зовнішньому вигляду, в якому вдало вдалось поєднати елегантність і шалену атлетику. 710-сильний, подвійний турбонаддув V-8 і трансмісія з подвійним зчепленням розганяються до 60 миль на годину за менше ніж за 3 секунди, і створюють достатній імпульс, щоб автомобіль пройшов чверть милі менш ніж за 10,5 секунди на швидкості понад 140 миль/год Він також має феноменальне зчеплення та маневреність, але не карає своїх пасажирів на неідеальних дорогах. Його недоліків небагато, тому ті, хто має кошти придбати 720S, майже напевно будуть у захваті від його екзотичного вигляду та не менш екзотичної продуктивності. Його буде не вистачати.
Зміни в McLaren 720S для модельного року 2023 включають додавання двох нових варіантів кольорів екстер’єру — Storm Gray і Volcano Yellow, а також опцію фірмового підлокітника. Автовиробник також запровадив трирічний план обслуговування. Це останній рік 720S, оскільки виробництво цього суперкара McLaren завершилося в грудні 2022 року.
Більшість суперкарів-кабріолетів страждають від більшої ваги та меншої жорсткості, але 720S Spider це майже не впливає. Незважаючи на висувний жорсткий дах, який додає ваги, Spider такий же швидкісний, як і купе, а його відкрита кабіна покращує враження від водіння. Ми б вибрали його в специфікації Performance, з його зовнішніми доповненнями з вуглецевого волокна та яскравими оновленнями інтер’єру. Крім того, ми вибрали б шини Pirelli P Zero Corsa для максимальної ефективності та електрохромного скляного даху. Параметри персоналізації великі та суб’єктивні, тому єдині інші додатки, які ми б хотіли, це передні та задні датчики паркування, підйомник переднього автомобіля та McLaren Track Telemetry з реєстратором часу кола та трьома камерами.
І купе, і кабріолет оснащені 4,0-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом, який видає 710 кінських сил і крутний момент 568 фунт-фут. Ці суми розподіляються через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Купе 720S, яке ми випробували на нашому треку, розігналося до 60 миль/год за 2,6 секунди та досягло 100 миль/год за 5,2 тика. Ми також мали нагоду пілотувати подібну версію на нашому щорічному Lightning Lap , де ми назвали її «чудово веселою та страшною швидкістю». Ми проїхали один по звивистій і погано доглянутій дорозі в Каліфорнії , де вдосконалена підвіска змогла згладити недоліки, а система рульового керування була комунікативним супутником. Цей досвід став ще одним доказом того, що McLaren має неперевершене налаштування шасі.
Основою кожного 720S є ванна з вуглецевого волокна, яка допомагає зменшити вагу та забезпечити жорсткість, захищаючи при цьому пасажирів. Ця легка конструкція містить двомісну кабіну, яка обслуговує водія. Незважаючи на те, що його внутрішній дизайн менш кричущий, ніж у конкурентів від Ferrari та Lamborghini, естетика приємна, а зовнішня видимість чудова. Звичайно, втекти з низького сидіння може бути важко, але це стандартна процедура для суперкарів. Кабіну можна оздобити різноманітними преміальними матеріалами та індивідуальними варіантами. Не сподівайтеся, що в салоні 720 буде достатньо місця для зберігання дрібниць, але принаймні під капотом є багажне відділення.