McLaren 750S 2024 року дебютує як легша, потужніша та дещо оновлена версія минулого 720S .
McLaren каже, що близько 30 відсотків деталей 750S є новими або оновленими, а 740-сильний твін-турбо V-8 додає 30 кінських сил.
Кажуть, що купе 750S важить на 66 фунтів менше, ніж його попередник 720S, а 750S Spider лише на 108 фунтів важчий за нове купе.
McLaren 750S 2024 року не сильно відрізняється від моделі 720S, яку він замінює. Дехто може помітити незначні зміни екстер’єру нової таблички з ім’ям і зробити поспішні висновки, наприклад, звинуватити McLaren у базовій підтяжці обличчя свого суперкара серійного виробництва. Інші правильно передбачать, що під схожою на вигляд оболонкою 750S відбувається набагато більше.
Легший і могутніший
Порівняно з минулим 720S, зміни в його наступнику є еволюційними, а не революційними. McLaren каже, що близько 30 відсотків деталей 750S нові або оновлені. 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом все ще встановлено в середині конструкції автомобіля з вуглецевого волокна, але більший тиск наддуву означає, що двигун тепер створює додаткові 30 кінських сил і 22 фунт-фут крутного моменту, підвищуючи максимальну потужність до 740 коней і 590 фунт-футів.
Полегшені поршні V-8 також мають спільні легкі поршні з орієнтованим на трек 765LT . Раніше окремі вихлопні труби тепер сходяться в центральному виході, як на McLaren P1. Нам кажуть, що це робить 750S ще більш лютим, особливо на стратосферних обертах. Кажуть, що більші повітрозабірники перед задніми колесами покращують охолодження двигуна, а оновлений задній бампер розташований під новою сітчастою решіткою.
Потужність все ще передається на задні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, але McLaren каже, що коробка передач 750S має коротше передавальне число. Функція, яка обмежує перемикання на нижчу передачу, які в іншому випадку призвели б до надмірних обертів двигуна, також є новою, і вона забезпечує перемикання передач лише в оптимальний час.
Ці механічні оновлення додатково оптимізовані завдяки ретельним заходам щодо зменшення ваги. Стверджується, що купе 750S важить на 66 фунтів менше, ніж його попередник 720S ( екземпляр 2018 року зареєстрував 3161 фунт на наших вагах ). Одним із джерел зменшення ваги 750S є нові стандартні гоночні сидіння з вуглецевого волокна, які, як кажуть, заощаджують 38,6 фунтів у порівнянні зі звичайними сидіннями в 720S. Ще більш легкий набір карбонових відер також є необов’язковим.
Інші сфери, де McLaren найкраще наслідував дієту Аткінса, включають нові стандартні ковані колеса, які, як стверджується, є найлегшими з тих, що коли-небудь носили моделі серійного виробництва. Ці ролики нібито економлять 30,4 фунтів. Відніміть ще 4 фунти завдяки новому цифровому приладу, встановленому на колонці, ще 3,5 фунта для полегшеного лобового скла та ще 4,4 фунта завдяки деяким переглянутим компонентам підвіски, і стає зрозуміло, що McLaren прагнув покращити співвідношення потужності та ваги автомобіля.Оскільки 750S стає легшим і потужнішим, то купе і Spider (читай: кабріолет) розганяються до 60 миль на годину за 2,7 секунди. Кажуть, що Spider із висувним жорстким дахом важить на 108 фунтів більше, ніж купе, і розганяється до 124 миль на годину за 7,3 секунди — на одну десяту відстає від купе. Максимальна швидкість для обох типів кузова становить 206 миль/год.
Зупинити цих екзотичних звірів допоможе новий пакет гальм, призначений для іподрому. З наконечниками, успадкованими від McLaren Senna , набір включає 15,4-дюймові вуглецево-керамічні ротори з моноблочними (такими як цільні) передні супорти, призначені для значного опору вицвітанню та зносу. Кажуть, що навіть без оновлення новий підсилювач гальм і вакуумний насос забезпечують більш послідовне відчуття гальмування.
Активне заднє антикрило з більшою площею поверхні, хоча на 3,5 фунта легше за старе, забезпечує більше притискної сили, а також допомагає при гальмуванні на високих швидкостях. Окрім стандартних шин Pirelli P Zero, клієнти можуть оновити шини до більш липких шин P Zero Corsa або ультраклейкої гуми Trofeo R.
Від 720S до 750S
Клієнтам не доведеться доплачувати за покращену підвіску 750S, яка має третє покоління проактивного контролю шасі McLaren. Як і система PCC II на 720S, у ній використовується мережа гідравлічних шлангів і акумуляторів, призначених для пом’якшення кренів кузова без погіршення якості їзди. Однак PCC III приносить переналаштовані акумулятори, переглянуту геометрію та легші амортизатори та пружини. Кажуть, що пружини спереду трохи м’якші, а ззаду — трохи жорсткіші.
Порівняно зі своїм попередником, 750S має передню гусеницю на 6 мм ширшу. У новому автомобілі все ще використовується гідравлічна система рульового керування, але тепер вона має більш швидке передаточне число. Коли його запитали, чому компанія не перейшла на електричне налаштування, представник McLaren сказав, що це тому, що відчуття керма та справжній зворотній зв’язок є тим, що визначає бренд, і наразі гідравлічна система є єдиним способом підтримувати це.
Всередині 750S не надто відрізняється від 720S. Однак є нова інформаційно-розважальна система з 8,0-дюймовим сенсорним екраном, яка тепер підтримує Apple CarPlay (користувачам Android Auto не пощастило). Кабіна також має настроюване навколишнє освітлення, а звукова система Bower & Wilkins все ще доступна для багатих людей, які люблять розважатися.
Рульова колонка додає регулювання потужності, і тепер можна отримати доступ до окремих режимів руху, не відриваючи руки від керма. Дебют McLaren Control Launcher також означає, що водії можуть налаштовувати свої улюблені параметри режиму водіння та активувати або деактивувати їх на льоту.
Для власників купе, які люблять нагадувати про балістичний V-8, розташований за ними, McLaren пропонує чітку панель, через яку можна побачити двигун. Інші бажані функції включають систему підйому передньої осі, яка тепер піднімає ніс автомобіля за 4 секунди замість 10.
Нос автомобіля також має подовжений передній спліттер, який виступає з нової нижньої передньої панелі, яка ледве стоїть, як менший відстань між фірмовими «очними западинами». Однією цікавою новою деталлю є можливість пофарбувати область навколо фар у колір кузова або обробити вуглецевим волокном.
Купе McLaren 750S 2024 року стартує від 331 740 доларів, а версія Spider – від 352 740 доларів. Оскільки дилери в США зараз приймають замовлення, очікується, що перші екземпляри з’являться на вулицях у третьому кварталі цього року.