McLaren 765LT — це суперкар, у якому продуктивність на трасі є пріоритетом і не дозволяє більшості істотних зручностей залишитися позаду. Завдяки 755-сильному двигуну V-8 з подвійним турбонаддувом, встановленому посередині, він неймовірно швидкий, а його легка конструкція робить його ракетою на іподромі. Його назва «LT» вказує на те, що це «довгохвоста» версія 720S , з якою він має багато спільних компонентів. Спрощений інтер’єр створює легке відчуття, а стандартний висувний кабріолет у версії Spider додає трохи ваги, але не повинен надто применшувати враження від водіння.
Новий кабріолет 765LT Spider додано до модельного ряду та замінить попереднє купе 765LT, яке було доступне лише для 2021 модельного року. Обидва автомобілі обмежено випущені, і всього буде випущено лише 765 одиниць 765LT Spider.
Хоча на 2022 рік доступний лише один стиль кузова, McLaren пропонує багато можливостей персоналізації з точки зору кольору, внутрішньої обробки та параметрів продуктивності.
Середньомоторний 765LT оснащений 4,0-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом, який також є в його браті 720S. У той час як LT також живить задні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, його млин був укріплений деталями від Senna. Ці оновлення допомагають Longtail виробляти 755 кінських сил — на 45 поні більше, ніж 720S.
Його шкідливі випари та люті звуки, які стають голоснішими, чим сильніше натискається педаль газу, випускаються через набір високо встановлених вихлопних отворів. За нашими оцінками, 765LT розганяється до 60 миль/год за 2,4 секунди і заряджається з нуля до 100 миль/год лише за 5,4 тактів. 765LT демонструє такі ж надприродні можливості їзди на треку та комунікативний зворотний зв’язок, які роблять 720S таким чудовим.
Всередині 765LT має спільний дизайн і компонування з розстроєним 720S. Це означає, що його кабіну можна персоналізувати за допомогою поєднання м’якої зернистої шкіри та оббивки зі штучної замші, а також безлічі комбінацій кольорів. Однак інтер’єр LT було оптимізовано для зменшення ваги та підвищення продуктивності, що, у свою чергу, зменшує витонченість.
Серед багатьох заходів для зменшення ваги – полегшені сидіння, знятий килим і тонше скло. Тим не менш, простір для пасажирів і зовнішній огляд тут залишаються такими ж чудовими, як і в 720S. Тільки не забувайте, що забиратися та виходити з цієї речі продовжує залишатися болем у дупі, а вантажного простору практично немає.
Вертикально орієнтований 8,0-дюймовий сенсорний екран встановлений між передніми сидіннями пасажирів. Ті, хто не захоплюється зниженням ваги, можуть вибрати аудіосистему з чотирма динаміками, яка має інші інформаційно-розважальні функції, включаючи підключення Bluetooth і супутникове радіо SiriusXM. 765LT також може бути оснащений потужною аудіосистемою Bowers & Wilkins. Звичайно, розважальне обладнання можна безкоштовно видалити, щоб McLaren був якомога легшим.